Gå til innhold

Shave ballene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn, hvordan shaver dere ballene på best mulig måte? Føler det aldri blir helt bra uansett hvordan man vrir og vender på det...

Anonymkode: d2ab7...598

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo inne på svaret her selv - vri og vende 🍒🔄

PS: Liker at du presiserer at spørsmålet er rettet til menn😉

• Liker 1
Skrevet

Hvem er det som har hår på balla?

• Liker 1
Skrevet

*Jeg* har hår på balla. :)

Har prøvd å barbere. Kult nok det lizm men det gir meg ikke noe, hverken på den ene eller andre måten, så da har det fått vokse ut igjen.

• Liker 2
Skrevet

Kona mener det ikke ser bra ut når jeg har shava meg helt nedentil.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn, hvordan shaver dere ballene på best mulig måte? Føler det aldri blir helt bra uansett hvordan man vrir og vender på det...

Rfsu intim shave gel og nytt blad på høvelen, da blir kona kjempefornøyd 😊

Anonymkode: a76d5...cb6

Skrevet

Et tips fra Jan Thomas faktisk 😳 Kjøper billig balsam (conditioner) som jeg smører på "oppdrettsanlegget" og deretter glir nytt barberblad lekende lett rundt og over konturene og etterlater helt glatte baller, som dermed er helt klargjorte for kjærtegn, slikk og smask. Ikke mye som slår det😎

• Liker 3
Skrevet
Gorgonzola skrev (34 minutter siden):

Et tips fra Jan Thomas faktisk 😳 Kjøper billig balsam (conditioner) som jeg smører på "oppdrettsanlegget" og deretter glir nytt barberblad lekende lett rundt og over konturene og etterlater helt glatte baller, som dermed er helt klargjorte for kjærtegn, slikk og smask. Ikke mye som slår det😎

Sikkert lurt tips. Glatte baller er bonus. Men det var egentlig ikke det jeg skulle si. Jeg vil gjerne komplimentere deg for valg av profilbilde, Gorgonzola. Jeg legger merke til det, og tenker, 'ja der er han kjekke der igjen!'. 😄 😄 Komisk men sant. Jeg _vet_ at du ikke ser sånn ut, altså, men allikevel. God lørdagskveld!

Anonymkode: e4721...42e

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Sikkert lurt tips. Glatte baller er bonus. Men det var egentlig ikke det jeg skulle si. Jeg vil gjerne komplimentere deg for valg av profilbilde, Gorgonzola. Jeg legger merke til det, og tenker, 'ja der er han kjekke der igjen!'. 😄 😄 Komisk men sant. Jeg _vet_ at du ikke ser sånn ut, altså, men allikevel. God lørdagskveld!

Anonymkode: e4721...42e

Søtt, takk for kompliment 😘Ikke like barsk som Viggo men kona hevder jeg er kjekk :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Drar litt i ballene slik at jeg får strukket ut huden litt. Så barberer jeg med høvel. 

Skrevet

Bruker enten høvel eller voks. Med høvel gjør jeg det i dusjen. Bare raker over pungen flere ganger. Litt mer tidkrevende med voks, men er hårfri lenge 🙂

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 8.11.2021 den 19.44):

Hvem er det som har hår på balla?

Hva mener du? Var vel 15 år eller noenda jeg fikk hår på balla. Det er da helt normal utvikling. Samme som hår på bena, under armene etc.

• Liker 4
Skrevet

Hvem faen gidder å shave balla ? 

Anonymkode: 7b99c...68b

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
Gorgonzola skrev (På 13.11.2021 den 17.04):

Han viste meg hvordan også.🤟

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvem faen gidder å shave balla ? 

Anonymkode: 7b99c...68b

De som liker å få ballene sugd

• Liker 3
Skrevet

Ta en lighter og brenn vekk håret. Ikke ha flammen der lenge nok til å bli brent, da. Med mindre du liker slikt.

Eventuelt napp ut hårene.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor balsam skal være bedre enn barberskum. Får prøve neste gang.

Anonymkode: 3e69d...8fe

Skrevet
On 11/8/2021 at 6:34 PM, AnonymBruker said:

Skum, høvel og tålmodighet. Vær forsiktig og bruk tid.

Anonymkode: 3bff7...d60

Skrevet

Gubben barberer kun ballene om hårene blir for lange. Om de krøller seg under forhuden eller lugger. Da bruker han min høvel som ligger i dusjen, tar toppen 2 min. Skjer vel 3 - 4 ganger i året. Ellers er han naturlig, heldigvis. 

Anonymkode: 7c1f0...718

• Liker 1
Skrevet
sicario skrev (På 15.11.2021 den 17.48):

Hva mener du? Var vel 15 år eller noenda jeg fikk hår på balla. Det er da helt normal utvikling. Samme som hår på bena, under armene etc.

Det vokser ikke hår på stål vettu... neida, jeg har ikke en hårete kropp, så jeg har ikke hår på balla, kun over kuken... og litt fjun under armene, brystet, legger og armer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...