AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #21 Skrevet 10. november 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Ja, men hvorfor ikke finne noen andre som bodde nærmere? Og som var mer interessert så hun slapp å kjøre hver gang? Jaja, noen er vel bare desperate. Jeg orker ikke mer enn maks 30 min. Anonymkode: 85dd3...830 Du og kjæresten din passer nok bedre sammen, ja. Dette er andre gang du gjør narr av henne og kaller henne desperat, og han gadd åpenbart ikke løfte en finger for å møte henne på halvveien eller i Oslo. Dere høres ikke særlig sympatiske ut noen av dere. Anonymkode: 372f5...b75 1
Okapi Skrevet 10. november 2021 #22 Skrevet 10. november 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Ja, men hvorfor ikke finne noen andre som bodde nærmere? Og som var mer interessert så hun slapp å kjøre hver gang? Jaja, noen er vel bare desperate. Jeg orker ikke mer enn maks 30 min. Anonymkode: 85dd3...830 Akkurat det synes jeg ikke er spesielt vanskelig å forstå. Har du funnet en du liker, det er gjensidig tiltrekning og deres trives i hverandres selskap, må det da sitte litt langt inne å bare si "du, jeg finner meg heller en som bor nærmere, jeg"? Ville ikke gått aktivt inn for å finne et avstandsforhold, men skjer det så skjer det. 4
Moromor Skrevet 10. november 2021 #23 Skrevet 10. november 2021 En mann reiste tre timer med bil for å treffes. Vi ble sammen, og var sammen i tre år. Har tatt buss i to timer selv for å dra på date, det var hyggelig men ble ikke klaff. Synes ofte det er litt kleint å gå på date i småbyen jeg bor i, der jeg blir gjenkjent. Og det er ikke mange menn her jeg går overens med her(ja, jeg er både kresen og litt sær). 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #24 Skrevet 10. november 2021 Før jeg møtte kona for snart 18 år siden, så var jeg mye rundt omkring på date. Dette var før tinder og sosiale medier, og nettdating var helt i startfasen. Derfor var det heller ikke så lett å treffe noen som bodde i nærheten. Brukte IRC og SprayDate for å møte jenter å date. Jeg var svært ung, bare rundt 20, og ønsket meg desperat en kjæreste, så tok kontakt med mange, og fikk napp hos noen. Så snakket man alt fra noen dager til noen uker før man møttes. Jeg har vært på date i Trondheim, Kristiansund, Tønsberg, Ytre Enebakk, Lillestrøm, Lørenskog osv. De som bodde langt unna hadde jeg chattet med et par uker, før jeg satt meg på tog eller fly for å treffe. Hun ene flyttet jeg sågar til samme by som, til tross for null nettverk, ingen jobb og ikke noe annet mål med å flytte enn å bo nærmere denne jenta. Det skar seg etter en uke og et par møter, og jeg dro slukøret hjem igjen til mor. Anonymkode: 7ce42...661 1
Flintis Skrevet 10. november 2021 #25 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, men hvorfor ikke finne noen andre som bodde nærmere? Og som var mer interessert så hun slapp å kjøre hver gang? Jaja, noen er vel bare desperate. Jeg orker ikke mer enn maks 30 min. Anonymkode: 85dd3...830 Hun var villig til å bruke 3,5 timer av sitt liv til å møte kjæresten og du 30 minutter. Skal lure på hvem som er mest oppofrende....hmm. Vi får håpe hun har funnet en mer interessert ja. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #26 Skrevet 10. november 2021 Okapi skrev (5 timer siden): Akkurat det synes jeg ikke er spesielt vanskelig å forstå. Har du funnet en du liker, det er gjensidig tiltrekning og deres trives i hverandres selskap, må det da sitte litt langt inne å bare si "du, jeg finner meg heller en som bor nærmere, jeg"? Ville ikke gått aktivt inn for å finne et avstandsforhold, men skjer det så skjer det. selv når det var ganske ensidig som her? Virker desperat og usunt. Han giddet ikke dra til henne mer enn en gang på 4 måneder…hun kjørte helt fra Oslo til Larvik for å besøke han…nei, så ensidig forhold er usunt. Da burde man finne noen nærmere. Anonymkode: 85dd3...830
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #27 Skrevet 10. november 2021 Flintis skrev (4 timer siden): Hun var villig til å bruke 3,5 timer av sitt liv til å møte kjæresten og du 30 minutter. Skal lure på hvem som er mest oppofrende....hmm. Vi får håpe hun har funnet en mer interessert ja. De var ikke kjærester,var ff…derfor enda mer uforståelig å kjøre så langt for å møtes. Anonymkode: 85dd3...830
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #28 Skrevet 10. november 2021 Bor dere i distriktet får dere pelle dere inn til byen. Hvor langt jeg gidder å reiser kommer ann på hvor stor sjangs det er for at dama er keen på å ligge. Anonymkode: e319f...02f
Flintis Skrevet 10. november 2021 #29 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De var ikke kjærester,var ff…derfor enda mer uforståelig å kjøre så langt for å møtes. Anonymkode: 85dd3...830 Han var vel flink da😉 God sex kan en kjøre en stubb for. Selv har jeg minimum 1 time og 30 minutter en vei for den mest kortreiste sexen jeg ikke har hatt i hus.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #30 Skrevet 10. november 2021 Langt å gå - fitte å få! Noen måtte si dette. Så tok på meg den jobben jeg. Anonymkode: 1df91...112
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #31 Skrevet 10. november 2021 Har reist noen timer, men det har vært med noen jeg følte dyp kjemi med, og pratet med i mange mnd før vi møttes. Det var verdt det. Anonymkode: 561bd...216
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #32 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (På 8.11.2021 den 18.25): Jeg bor 1,5 timer fra nærmeste by. Når jeg dater vil som oftest den jeg dater at jeg skal dra inn til byen. Det er tydeligvis lengre den andre veien. Hvor langt reiser dere på date? Og godtar damer å levere seg selv "på døra"/i byen til menn de dater hver eneste gang? Hvor langt hadde dere orket å reise for å drikke kaffe? Anonymkode: bda6a...3ef Hadde ikke datet folk som bor en time unna. Det er for langt. Dater folk som bor nær meg. Anonymkode: f0b9e...f75 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #33 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): selv når det var ganske ensidig som her? Virker desperat og usunt. Han giddet ikke dra til henne mer enn en gang på 4 måneder…hun kjørte helt fra Oslo til Larvik for å besøke han…nei, så ensidig forhold er usunt. Da burde man finne noen nærmere. Anonymkode: 85dd3...830 Han var villig til å TA IMOT henne hver eneste uke. En mann vil ikke ha en kvinne hos seg så ofte dersom han ikke er rimelig interessert. Ok så er han en tusseladd på bilkjøring over helt beskjedne avstander. Det er litt merkelig, de fleste menn greier å kjøre bil. Men det sier mer om den tufsen du har slått deg ilag med enn om dama. Og forelska, det må han ha vært. Anonymkode: bda6a...3ef
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #34 Skrevet 10. november 2021 Maks 1t borte med bil, men helst bare 10min. Så skal det gå begge veier med reis. Det er så tiltak å bruke tid på reise etter jobb og i de få timene jeg har fri i helgen. Har flere ganger vært på dater med folk som bor 6t med bil fra meg, men da har det bare vært fordi jeg tilfeldigvis var i området deres med venner eller for noe annet og synest det er hyggelig å møte noen i blant for noe uformelt. Reiser ikke ens ærend for en date langt borte når jeg ikke vil ha et avstandsforhold. Anonymkode: 5cde2...4dc
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #35 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han var villig til å TA IMOT henne hver eneste uke. En mann vil ikke ha en kvinne hos seg så ofte dersom han ikke er rimelig interessert. Ok så er han en tusseladd på bilkjøring over helt beskjedne avstander. Det er litt merkelig, de fleste menn greier å kjøre bil. Men det sier mer om den tufsen du har slått deg ilag med enn om dama. Og forelska, det må han ha vært. Anonymkode: bda6a...3ef han var singel på den tiden, og hun var desperat etter å møte han og ha sex. De fleste menn ville vel sagt ok til det? Og nei, han var ikke forelska, han datet en annen dame i samme periode også, siden han anså seg som singel. Da klikket denne dama som kjørte helt fra oslo for å møte ham. Trodde de var mer enn ff, men da tok hun feil gitt. Anonymkode: 85dd3...830
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #36 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han var villig til å TA IMOT henne hver eneste uke. En mann vil ikke ha en kvinne hos seg så ofte dersom han ikke er rimelig interessert. Ok så er han en tusseladd på bilkjøring over helt beskjedne avstander. Det er litt merkelig, de fleste menn greier å kjøre bil. Men det sier mer om den tufsen du har slått deg ilag med enn om dama. Og forelska, det må han ha vært. Anonymkode: bda6a...3ef PS: Nei, var ikke hver eneste uke. Anonymkode: 85dd3...830
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #37 Skrevet 11. november 2021 Min lengste avstand var 2000 km. Anonymkode: 23ddc...2c6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #38 Skrevet 11. november 2021 Drøyt to timer kan gå, selv om det ikke er optimalt. Er hun verdt det er det null problem. Anonymkode: 395d9...4d6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #39 Skrevet 12. november 2021 Innenfor en time, men har vært litt over ved et par anledninger, men da har det vært type heldags turdate, eller vi har møttes i forbindelse med at jeg uansett har vært der pga jobb e.l. Har vært likt fordelt hvem som har reist, men erfarer ofte at mennene er mer ivrige/ på tilbudssiden der. Prøver helst å holde det innenfor halvtimen, men det blir magert utvalg da... Anonymkode: bb127...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå