AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Jeg bor 1,5 timer fra nærmeste by. Når jeg dater vil som oftest den jeg dater at jeg skal dra inn til byen. Det er tydeligvis lengre den andre veien. Hvor langt reiser dere på date? Og godtar damer å levere seg selv "på døra"/i byen til menn de dater hver eneste gang? Hvor langt hadde dere orket å reise for å drikke kaffe? Anonymkode: bda6a...3ef
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Vi byfolk forventer at folk kommer til byen, sånn er det bare. Vi er bortskjemt med at alt er lettvindt og tenker at det eeeer jo så enkelt å komme seg til byen. Helt sant. Jeg dro på date 2 timer unna en gang. Det ble et kortvarig forhold med en forferdelig mann ut av det. Anonymkode: 65d62...4a3 8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 Jeg har reist en time med fly. Men da hadde vi snakket på telefon i over et halvt år og begge følte vi var sjelevenner, vi ble sammen første dag vi møttes og holdt sammen i tre år. Jeg hadde ikke reist noe for å møte noen jeg ikke følte noe så sterkt med. Det har skjedd mange ganger på Tinder at gutter der ber meg komme til de men det er åpenbart bare for sex, så nei jeg serverer meg ikke sånn på døra til noen enten det er 5 min gåtur eller 2 timer togtur unna som en de forventer kan bestilles som matbestelling og eskorte! Det har vært et par menn jeg har chattet med over lengre tid, og tenkt at kan være hyggelig å møte hvis man er i nærheten av hverandre en eller annen gang men har ikke vurdert å reise for å møte noen jeg ikke kjenner "ut og inn" som jeg gjorde med eksen min etter 4 timers telefonsnakk hver eneste dag i 6 mnd. Reiser ikke for å sjekke om man har kjemi eller sjekke om man kunne vært noe for hverandre, det skulle jeg vært ganske bombesikker på før jeg hadde vurdert å reise Anonymkode: 33a4a...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Date må befinne seg innen maks en time med bil, helst kortere. Når man dater er det jo for å finne en partner, og blir det for langt får man sett hverandre sjeldent. Man blir aldri skikkelig kjent. Så uten noen løsning på å flytte nærmere hverandre? Lykkes aldri. Beste er bare kvarteret med bil, da kan man se hverandre så ofte man vil. Anonymkode: f9631...ad9 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 må være i samme by/tettsted. Går ikke på date hjem til noen, må treffes ute, om man vil ha noe seriøst å ikke hankypanky. Anonymkode: 76c8a...4b4 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 Helst ikke så mye mer enn 30 min unna. Jeg bor 30 min unna Oslo, så har jo flere ganger dratt på date dit. Men reiser jeg 30 min andre veien, så er det bygda, og da kan heller de komme til min by. Nå er ikke jeg flyttbar, og dermed gidder jeg heller ikke å date folk som bor langt unna. Anonymkode: 561f4...155
Merovingian Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 Jeg har flydd 2,5 timer til et annet nordisk land for å dra på en første date. Hadde snakket på tlf over lengre tid og hoppet i det. Endte opp med feltet turer og til slutt flyttet jeg dit. Skal nevnes at dette er en del år siden, faktisk før sosiale medier
micromaya Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 (endret) Datet en som bor 3 timer unna i sommer. Funket greit i sommerferien, men ikke i hverdagen. Siste date – som er blitt kjæreste nå – bor 1 1/2 time unna. Generelt sett tenker jeg en times reisevei er helt innafor. Men jeg var selektiv med hvem jeg ønsket å bruke tid på å treffe, så da ble det slik. Og han er verdt reiseveien, for å si det sånn. Endret 9. november 2021 av micromaya 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 Hvis jeg er sikker på at det blir penetrering på første date, så kan jeg reise opp mot 2 timer unna. Anonymkode: 6f8f6...b34
Ost Skrevet 9. november 2021 #10 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis jeg er sikker på at det blir penetrering på første date, så kan jeg reise opp mot 2 timer unna. Anonymkode: 6f8f6...b34 Du kan sikkert finne noen som kan penetrere deg nærmere også, da. Så slipper du så lang reisevei. Lengste jeg har brukt er vel 1.5 timer med bil - 3 timer med tog evt.
Gjest laPistola Skrevet 9. november 2021 #11 Skrevet 9. november 2021 Det lengste jeg har reist på date er to timer, men det var ikke første date da, så det var for helger. Jeg bor midt i byen og hadde aldri reist halvannen time ut av byen for en kaffe. Hvis jeg skal date noen som har valgt og bosette seg usentralt får jo de reise. Jeg har ikke valgt og bo sentralt for reise lange veier ut på landet for en kaffe eller middag.
Okapi Skrevet 9. november 2021 #12 Skrevet 9. november 2021 For mange år siden tok jeg bussen fra Oslo til Ålesund. Ikke akkurat kafédate da, vi hadde snakket sammen i et par måneder og jeg skulle være der en helg, så det blir kanskje litt annerledes. Kan fortsatt reise et lite stykke om vi har litt planer, men kanskje ikke fullt så langt. For en kaffe eller et par øl kan jeg ikke helt se for meg at jeg gidder noe særlig mer enn en times reisevei. 1
Daria Skrevet 9. november 2021 #13 Skrevet 9. november 2021 For en kaffe/første date hadde jeg neppe reist så langt utenfor Oslo, da skulle det hvertfall vært svært lett tilgjengelig kollektivt. Halvannen time utenfor nærmeste by høres ut som om det både er kronglete å komme seg til/fra (jeg kjører ikke bil) og ikke det store kaféutvalget. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #14 Skrevet 9. november 2021 Kjæresten min møtte en dame en stund før vi møttes. Hun bodde i Oslo, han i Larvik. Hun var desperat og kjørte helt dit hver gang, bortsett fra en gang. Hvorfor blir noen så desperate? Kan de ikke finne noen som bor nærmere? Anonymkode: 85dd3...830
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #15 Skrevet 9. november 2021 Gang-avstand. Anonymkode: 76d7a...1f6
Gjest ABM Skrevet 9. november 2021 #16 Skrevet 9. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg bor 1,5 timer fra nærmeste by. Når jeg dater vil som oftest den jeg dater at jeg skal dra inn til byen. Det er tydeligvis lengre den andre veien. Hvor langt reiser dere på date? Og godtar damer å levere seg selv "på døra"/i byen til menn de dater hver eneste gang? Hvor langt hadde dere orket å reise for å drikke kaffe? Anonymkode: bda6a...3ef Til rett kvinne? Til Betelgeuse.... Endret 9. november 2021 av ABM
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #17 Skrevet 9. november 2021 Gangavstand evt en liten tur med T-banen 10-15 minutter. Anonymkode: 00fe3...cb0
Flintis Skrevet 9. november 2021 #18 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjæresten min møtte en dame en stund før vi møttes. Hun bodde i Oslo, han i Larvik. Hun var desperat og kjørte helt dit hver gang, bortsett fra en gang. Hvorfor blir noen så desperate? Kan de ikke finne noen som bor nærmere? Anonymkode: 85dd3...830 Nei du skjønner kjæresten din bodde i Larvik han og der var han å finne. Men jeg synes han kunne tatt seg en tur til Oslo annenhver gang. Joda der går sikkert an å finne noen nærmere, men de skal finne deg også og da blir det vanskeligere. Korteste daten jeg har hatt er 45 minutter med bil. Lengste er 4 timer med bil og 1,5 time med fly i tillegg. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #19 Skrevet 9. november 2021 Flintis skrev (1 time siden): Nei du skjønner kjæresten din bodde i Larvik han og der var han å finne. Men jeg synes han kunne tatt seg en tur til Oslo annenhver gang. Joda der går sikkert an å finne noen nærmere, men de skal finne deg også og da blir det vanskeligere. Korteste daten jeg har hatt er 45 minutter med bil. Lengste er 4 timer med bil og 1,5 time med fly i tillegg. Ja, men hvorfor ikke finne noen andre som bodde nærmere? Og som var mer interessert så hun slapp å kjøre hver gang? Jaja, noen er vel bare desperate. Jeg orker ikke mer enn maks 30 min. Anonymkode: 85dd3...830
Pingvinen Skrevet 10. november 2021 #20 Skrevet 10. november 2021 (endret) Max 1 time. Er ikke flyttbar og ønsker ikke at noen skal flytte for min del. Er 51 og ønsker at han jeg treffer har sitt eget liv og. Med egne venner, kolleger og familie han ikke vil flytte fra. Ble overrasket over hvor mange ensomme menn(sikkert kvinner og) det er på datingsider. Som ikke hadde noen og var villig til å flytte langt bare jeg ville date de. Det er ikke noe for meg. Ønsker ikke å være noens alt. Endret 10. november 2021 av Pingvinen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå