Gå til innhold

Matpakke uten brød

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøvd å bake rundstykker selv og fryse ned? 

Hadde nok fortsatt å sende med brødskiver (varier brødtype ofte)  siden det er praktisk niste i mange sammenhenger. Han kan få velge pålegg selv og/eller være med å smøre på, så kanskje det blir mer motiverende? Ser også mer spennende ut om man legger dobbelt og skjærer slik at det blir trekantet smørbrød 🙂 Kan variere innimellom med andre forslag fra tråden. Grove pannekaker med noe kyllingpålegg eller skinke inni og avokado til er superpopulært her, og så går polarbrød ned på høykant. Gjerne de nye fra Rema 1000 (jobber ikke der altså, så er ikke ment som reklame 🙂 ), de som ikke er så søte.

Anonymkode: 17ab6...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her!

takk og takk for mange tips. Jeg har kuttet ut vanlig brød, men sendt med toast (den kom nesten hel tilbake), yoghurt, frukt/grønnsaker, polarbrød (det går faktisk ned), og så har jeg planer om å bake pizzahorn. 

jeg har sendt med brød hver dag, og i flere måneder kommer hele matpakka tilbake, så han spiser faktisk ikke brød dessverre, og gjør det heller ikke til lunsj i barnehagen. Han spiser noe knekkebrød, og er fantastisk glad i yoghurt, så han får heldigvis i seg nok næring og variert mat på den måten. Det er bare mor selv som blir litt frustrert, da jeg elsker brød selv og ikke er så kreativ på annet enn brød 😃

Anonymkode: 4a604...1b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...