AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Har i alle år alltid opplevd at jeg får «the ick» etter første gangen jeg har sex med nye menn. Dette er konsekvent hver gang. Dersom jeg har sex med personen flere ganger så går det gradvis over, men jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer?? 😂 hva er det som feiler meg? Noen andre som opplever noe slikt? Anonymkode: aee65...cc9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Hva er "the ick"? Anonymkode: 707db...d74 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 “The ick”, much discussed on TikTok and Instagram lately, is where attraction to a current or potential partner is suddenly flipped to a feeling of disgust. Anonymkode: 8a142...f3c 1
TheHairyToothfairy Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 sex og mord har mye den samme effekten rett etter at man er ferdig. man tenker, "helvete, jeg må komme meg vekk herfra". 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Magefølelse på at noe ikke stemmer. Hør på den du Anonymkode: d38d3...9ca 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 Det er unormalt at kvinner har det. Mer normalt at menn har det. Anonymkode: 1befe...fab
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er unormalt at kvinner har det. Mer normalt at menn har det. Anonymkode: 1befe...fab Jeg er kvinne da, og har opplevd dette med så godt som alle jeg har sex med. Ønsker egentlig mest å aldri snakke med dem igjen og absolutt all tiltrekning som var der forsvinner. ts Anonymkode: aee65...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 Er kvinne og opplever det med omtrent samtlige jeg også. Unntak med eksen og to det var forelskelse ved første blikk. Spesielt når mennene er veldig på og sier de føler seg forelsket etter sexen 🥶 men jeg er omtenksom og viser det ikke til dem, skikkelig ræva og egoistisk de som gir uttrykk for denne «icken» etter noe så intimt som sex. Anonymkode: 2c94b...602 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #9 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kvinne da, og har opplevd dette med så godt som alle jeg har sex med. Ønsker egentlig mest å aldri snakke med dem igjen og absolutt all tiltrekning som var der forsvinner. ts Anonymkode: aee65...cc9 Ja du er veldig unormal, sier jeg. kvinner skal naturlig knytte seg til menn etter sex. Så du har et antimønster. Anonymkode: 1befe...fab 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er kvinne og opplever det med omtrent samtlige jeg også. Unntak med eksen og to det var forelskelse ved første blikk. Spesielt når mennene er veldig på og sier de føler seg forelsket etter sexen 🥶 men jeg er omtenksom og viser det ikke til dem, skikkelig ræva og egoistisk de som gir uttrykk for denne «icken» etter noe så intimt som sex. Anonymkode: 2c94b...602 Jeg gir på ingen måte uttrykk for den, holder det for meg selv. Jeg bare synes det er slitsomt å ha det sånn etter hver gang 😅 Greit å høre jeg ikke er alene om det da. ts Anonymkode: aee65...cc9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #11 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja du er veldig unormal, sier jeg. kvinner skal naturlig knytte seg til menn etter sex. Så du har et antimønster. Anonymkode: 1befe...fab Etter sex nei? Kanskje før og under, men etter sex får de fleste litt dempa følelser, er min erfaring. Anonymkode: e95fc...c55 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #12 Skrevet 8. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Ja du er veldig unormal, sier jeg. kvinner skal naturlig knytte seg til menn etter sex. Så du har et antimønster. Anonymkode: 1befe...fab Er jeg antimønster og da? Som nesten alltid opplever dette med menn mens de klamrer seg til meg etter sex? Neppe da jeg overhode ikke følte noe negativt eller dårlig da jeg var sinnsykt betatt av mannen. Ts har bare ikke møtt noen som er rett for henne, da føler man seg knyttet og glad Anonymkode: 2c94b...602 2
Entern Skrevet 8. november 2021 #13 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har i alle år alltid opplevd at jeg får «the ick» etter første gangen jeg har sex med nye menn. Dette er konsekvent hver gang. Dersom jeg har sex med personen flere ganger så går det gradvis over, men jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer?? 😂 hva er det som feiler meg? Noen andre som opplever noe slikt? Anonymkode: aee65...cc9 Jeg har det ofte likedan. Ikke alltid men ofte. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #14 Skrevet 8. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg gir på ingen måte uttrykk for den, holder det for meg selv. Jeg bare synes det er slitsomt å ha det sånn etter hver gang 😅 Greit å høre jeg ikke er alene om det da. ts Anonymkode: aee65...cc9 Tror mest menn er ego på dette og dårlig på skjule 😅 alene er du ikke, jeg føler meg ofte som en mann fanget i en sped kvinnekropp der mennene omfavner meg og vil møtes igjen, mens jeg tenker «shit, det vil jeg ikke». Men har du aldri opplevd å føle deg tiltrukket og glad etterpå? Anonymkode: 2c94b...602 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #15 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror mest menn er ego på dette og dårlig på skjule 😅 alene er du ikke, jeg føler meg ofte som en mann fanget i en sped kvinnekropp der mennene omfavner meg og vil møtes igjen, mens jeg tenker «shit, det vil jeg ikke». Men har du aldri opplevd å føle deg tiltrukket og glad etterpå? Anonymkode: 2c94b...602 Dette er som om jeg skulle sagt det selv 😅 Opplever flere ganger at mennene etterpå blir VELDIG «på», noe som gjør denne «ick» følelsen enda sterkere. Nei kan faktisk ikke komme på en eneste gang hvor jeg har følt meg tiltrukket og glad etterpå, det er jo egentlig litt trist når jeg tenker på det 😅 ts Anonymkode: aee65...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #16 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja du er veldig unormal, sier jeg. kvinner skal naturlig knytte seg til menn etter sex. Så du har et antimønster. Anonymkode: 1befe...fab Man knytter seg da ikke til menn som man finner ut at man ikke liker etter sex. Helt vanlig å få negative følelser ovenfor en mann når man har hatt sex med han og erfaringen var bånn i bøtta, det var noe han sa/gjorde som var turn-off, kroppen var fæl osv. Anonymkode: 25d2c...5b3 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #17 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er unormalt at kvinner har det. Mer normalt at menn har det. Anonymkode: 1befe...fab AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja du er veldig unormal, sier jeg. kvinner skal naturlig knytte seg til menn etter sex. Så du har et antimønster. Anonymkode: 1befe...fab Åh bare slutt med det tullet ditt! Anonymkode: d38d3...9ca 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #18 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åh bare slutt med det tullet ditt! Anonymkode: d38d3...9ca Det er slettes ikke tull. Det er vitenskaplig bevist. Men noen kvinner får også fødselsdepresjon når de egentlig skal knytte seg til barn. Det er og et antimønster. Anonymkode: 1befe...fab
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #19 Skrevet 8. november 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er som om jeg skulle sagt det selv 😅 Opplever flere ganger at mennene etterpå blir VELDIG «på», noe som gjør denne «ick» følelsen enda sterkere. Nei kan faktisk ikke komme på en eneste gang hvor jeg har følt meg tiltrukket og glad etterpå, det er jo egentlig litt trist når jeg tenker på det 😅 ts Anonymkode: aee65...cc9 Har du forsøkt å date en god stund før sex? Da kan du kanskje føle bedre på forhånd om du har tiltrekning eller ikke. Og slippe ubehag etterpå 😅 kan og være du ikke er helt klar for å slippe noen innpå deg eller klar for noe seriøst. Anonymkode: 2c94b...602
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #20 Skrevet 8. november 2021 De fleste menn er jo dårlige i senga, så vanskelig å få noen følelser for en mann pga. kun sex. Må være andre sider ved ham som kommer frem før eller etter sex som gjør at man kan akseptere han til tross for at han er dårlig i senga. Men akkurat å binde meg følelsesmessig til en mann PÅ GRUNN AV at jeg har hatt sex med ham, har aldri skjedd og kommer definitivt aldri til å skje. Snarere tvert imot har sex ofte fått meg til å tvile på om han jeg holder på med til enhver tid er noe å samle på overhodet, og jeg ønsker avstand etter sex for å reflektere. Dette har ikke noe med om man er kvinne å gjøre. Jeg er introvert og analytisk, og veldig opptatt av kommunikasjon og gode personlighetstrekk. Er mannen ikke bra nok i senga så ønsker jeg ikke ha noe mer med han å gjøre. Sex skal være bra for begge parter. Sex i seg selv er ikke noe som skaper følelser. Anonymkode: 25d2c...5b3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå