Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Julienne
Skrevet

Skal vokse bikinilinjet, men vil gjerne unngå disse røde prikkene, noen her som har noen gode tips??? :)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk vibratorrens.. Det høres ekkelt ut, men bakpå flaskene står det faktisk; Tips; kan brukes etter hårfjerning for å unngå røde nupper". Ja faktisk ;) Jeg kjøpte en flaske som jeg bruker til det, og det fungerer.. Det svir noe veldig akkurat når du tar det på, men det blir mye penere :)

Skrevet

Sår rens.. pyrisept eller helst klorhexidin

Det som sker når man vokser/barberer, er at hårsekkene blir betent, men dersom man tar på betendelses dempende midler, altså klorhexidin f.eks. angår man dette. Vertfall gjør jeg det :)

Skrevet

har lest mye om den vibratorrensen, og tenker at det sikkert er noe desinfiserende som er i den...vet noen om hvilet desinfiserende stoff? er det sprit, eller klorhexidin eller noe annet? i så fall kan jeg jo heller gå og kjøpe det...skulle gjerne hatt medisinsprit 70 % men noe sier meg at jeg kanskje trenger resept for å få det kjøpt.....plages også med røde prikker, har brukt klorhexidin men hjalp ikke...

Skrevet

på flaska mi står det; dentaured alcohol, aqua, isopryl, alcohol, glycerin BP, og no fargestoffer. (den er knallblå)

Skrevet

For å unngå røde prikker har jeg begynt å blande sammen min egne lille vidunderkrem! :) Blander sammen en veldig mild bodylotion, sink salve og aloe vera-gel. Det funker faktisk utrolig bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...