Gjest Julienne Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Skal vokse bikinilinjet, men vil gjerne unngå disse røde prikkene, noen her som har noen gode tips??? På forhånd takk!
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 Bruk vibratorrens.. Det høres ekkelt ut, men bakpå flaskene står det faktisk; Tips; kan brukes etter hårfjerning for å unngå røde nupper". Ja faktisk Jeg kjøpte en flaske som jeg bruker til det, og det fungerer.. Det svir noe veldig akkurat når du tar det på, men det blir mye penere
marta Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 Sår rens.. pyrisept eller helst klorhexidin Det som sker når man vokser/barberer, er at hårsekkene blir betent, men dersom man tar på betendelses dempende midler, altså klorhexidin f.eks. angår man dette. Vertfall gjør jeg det
Vilje Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 har lest mye om den vibratorrensen, og tenker at det sikkert er noe desinfiserende som er i den...vet noen om hvilet desinfiserende stoff? er det sprit, eller klorhexidin eller noe annet? i så fall kan jeg jo heller gå og kjøpe det...skulle gjerne hatt medisinsprit 70 % men noe sier meg at jeg kanskje trenger resept for å få det kjøpt.....plages også med røde prikker, har brukt klorhexidin men hjalp ikke...
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 på flaska mi står det; dentaured alcohol, aqua, isopryl, alcohol, glycerin BP, og no fargestoffer. (den er knallblå)
En som vet Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 For å unngå røde prikker har jeg begynt å blande sammen min egne lille vidunderkrem! Blander sammen en veldig mild bodylotion, sink salve og aloe vera-gel. Det funker faktisk utrolig bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå