AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Er det fler som har strøm via LOS her og opplever det samme som meg? Hver gang nyhetene sier «nå er strømmen på sitt dyreste», så skal jeg logge inn for å sjekke hva den er på.. Men hver bidige gang har de «tekniske problemer». Er det tilfeldig eller er det taktisk for de at vi ikke skal få se hva strømmen er på for å unngå bruke for mye strøm? Anonymkode: d451a...817
Million Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Jeg har strøm fra LOS, så sjekket nå og nettsiden fungerte helt fint. Men herregud for noen strømpriser... https://www.los.no/dagens-strompris/
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 Oj.. Jeg vasker opp imorgen😂 Anonymkode: d451a...817
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det fler som har strøm via LOS her og opplever det samme som meg? Hver gang nyhetene sier «nå er strømmen på sitt dyreste», så skal jeg logge inn for å sjekke hva den er på.. Men hver bidige gang har de «tekniske problemer». Er det tilfeldig eller er det taktisk for de at vi ikke skal få se hva strømmen er på for å unngå bruke for mye strøm? Anonymkode: d451a...817 Jeg skjønner ikke helt den logikken. Alle leverandørene kjøper jo strømmen til samme pris fra samme strømbørs uansett, og selv om det nå skulle være sånn at man prøver å "skjule" prisen så kan man jo uansett finne den på NordPool eller under dagens strømpris som de fleste leverandører har på nettsiden sin uten at man må logge inn noe sted. Har også hatt problemer med LOS sin app når prisene fyker i været - men det har jeg hatt med andre leverandører også. Tipper appen kneler når mange prøver å logge inn. Ganske dårlig, ja - men blir litt konspiratorisk å tenke at det er med vilje for å liksom skulle skjule prisene. Anonymkode: badf4...baf 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Er det tilfeldig eller er det taktisk for de at vi ikke skal få se hva strømmen er på for å unngå bruke for mye strøm? Jeg tror strømselskapet gjerne vil at du skal bruke MYE strøm, så de skjuler neppe prisen for at du skal unngå å bruke for mye strøm... Det er snakk om selskaper som tjener penger på at du bruker strøm, så det ville vært en veldig snål forretningsstrategi. Anonymkode: f4137...57a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 Los sin app er veeeldig ustabil. De har hatt problemer med den lenge. Anonymkode: f8eef...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå