Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med arbeidsmiljø, så det betyr jeg kvier meg veldig ved å søke til samme bransje. Da er vel eneste vei å skifte bransje? i hvilken rolle i arbeidslivet kan jeg forvente å komme til en sunn arbeidsmiljø?

Jeg er jobbsøker nå. Jeg har sett to arbeider som er utlyst nå. Det er i andre byer som jeg ikke kjenner veldig godt til. Er det oppofrende å søke jobber til nye steder? jeg vet jo ikke hvilke arbeidsmiljø som venter meg heller, og vil ikke ha noen rundt meg heller der. 

Anonymkode: 8257e...b3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen steder er bra og andre steder er dårlig. Hvilken rolle du har har ingenting å si. Jepp, helt greit å jobbe i andre byer🙂

Anonymkode: 0171a...a62

Skrevet

Alle bransjer har sine dårlige steder, og alle bransjer har sine gode steder.
Du kan ikke forvente at det er dårlig arbeidsmiljø på nye arbeidsplasser i samme bransje, på lik linje med at du heller ikke er garantert godt miljø i en annen bransje.

Jeg har flere ganger flyttet til nye byer for å jobbe, og synes ikke det har vært noe problematisk. Jeg synes det er lett å bli kjent med nye mennesker i nye byer, og skaffe meg venner og folk være med på fritiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...