Gå til innhold

Har funnet ut av at samboer har chattet med ei dame

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg har funnet ut av at min samboer har snappet med ei dame han visstnok har hatt mange år på snap men ikke møtt. Hun sendte han en snap her om dagen visstnok.  Og ifølge har de kun hatt hverdagslige samtaler på snap. Inkludert helt random "hverdagsbilde" som han så pent kalte det. Uansett hun hadde visstnok spurt om de skulle ta en kaffe, noe han avslo. Han sa han slettet henne etter det. Siden han forsto hun ville noe mer. Er dette greit? Han har vært i overkant aktiv på snap i det siste. Tok  noen dager før han innrømmte det. Hva tenker dere? 

Endret av vimse83
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymsoldat_98
Skrevet

Hmm hvilken relasjon har disse to? Venner, kollega eller kanskje en fra Tinder? 

hva er dine bekymringer?

Skrevet

Jeg tror det er fra  en datingside. Fra noen år tilbake 

• Liker 2
Skrevet

Mine bekymringer er at han har sendt mer enn "hverdagsbilder"  evnt Det at de faktisk har møttes. Og han prøver å komme med en halvsannhet

• Liker 2
Gjest Anonymsoldat_98
Skrevet
vimse83 skrev (1 minutt siden):

Mine bekymringer er at han har sendt mer enn "hverdagsbilder"  evnt Det at de faktisk har møttes. Og han prøver å komme med en halvsannhet

I sånne situasjoner er viktig å ikke trekke konklusjoner før du har bevis, men skjønner at du kan bli nervøs hvis det virker som at mannen din prøver å lure seg unna sannheten.

da er det viktig å ha en seriøs samtale om det, men ikke på en beskyldende måte. altså ikke et avhør. Kanskje han faktisk forteller sannheten? 

kanskje be han fortelle deg litt om denne kvinnen og hvor han traff henne. Hva slags relasjon har de, og om han eventuelt har hatt et tettere forhold til henne. Prøv å holde det saklig så går det nok greit. 

det er mitt tips💪🏼

Gjest Alterego666
Skrevet

Både partner og jeg har tidligere sexpartnere som aktive venner.

Ser ikke problemet.

Skrevet

Du kan jo spørre litt rundt det, om hvordan han trives i forholdet. Om det er noe han savner, hvorfor han har behov for å prate med en gammel match.

Anonymkode: 5b8ee...179

• Liker 4
Skrevet

jeg tror dere overlever, gitt. hett tips er å ikke spørre KG-brukere om sånt, det er som å hive vann i smultgryten som allerede brenner. 
DUMP HAM, BRENN HAM, ALLE MENN ER LIKE etc. listen er lang og fornemsfull. 

• Liker 8
Skrevet
SidFernwilter skrev (2 minutter siden):

jeg tror dere overlever, gitt. hett tips er å ikke spørre KG-brukere om sånt, det er som å hive vann i smultgryten som allerede brenner. 

Heh, du er første her som nevner noe om å dumpe😋

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heh, du er første her som nevner noe om å dumpe😋

ja, men jeg vant ingenting dessverre. men av og til er det kult å være først! 

• Liker 1
Skrevet

Du må avhøre han og få han til å legge alt på bordet. Hvis ikke bør han ikke få sove i huset i natt. Du burde ringe henne å finne ut hva som har skjedd og konfrontere han om du kan ta han i løgn eller halvsannheter.

Anonymkode: 84b2c...824

Skrevet

SidFernwilter skrev (8 minutter siden):

Det kommer ofte helt vanlige og reflekterte svar her også. 

Anonymkode: aee9c...ab3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kommer ofte helt vanlige og reflekterte svar her også. 

Anonymkode: aee9c...ab3

yep, jeg ga nettopp et. 

Skrevet
1 hour ago, vimse83 said:

Hvordan mener du at vi skal kunne svare på dette?

Sannheten kan alt fra mye verre til akkurat det han sier. Prat med ham.

Prøv å finne ut hva han mangler hjemme som han fikk utav denne kontakten, heller enn å anklage ham for ting han ikke har gjort. Bare fordi du kan tenke deg mange forferdelige ting han kan ha gjort...

• Liker 1
Skrevet

Tja....

jeg hadde vel ikke antatt her at han snakket helt sant.

Men om du så at han avviste å møte henne hadde jeg vel tenkt at han faktisk ikke planla eller ønsker å ligge med henne. Og det får vel være bra nok til å la det ligge? 

Anonymkode: 25a90...16e

• Liker 3
Skrevet

Personlig hadde nok ikke jeg brydd meg om det. Jeg har selv guttevenner på snap, noen har jeg kjent halve livet, andre har jeg funnet vennskapelig tone med gjennom tinder feks. 

Anonymkode: 541cf...5d1

Skrevet

Har du lest samtalene? Sendte de ofte bilder til hverandre eller var det typ ett bilde på to år? 

Ble de nettvenner før dere ble sammen eller etter? Alle de tingene har noe å si. 

Jeg har hatt mannlige nettvenner i mange år, chattet masse daglig, men drev ikke med bilde utveksling utenom kanskje en gang hvis man skulle vise f eks at her er jeg i paris tårnet som vi har snakket om! 

Men disse gutta har vært single når vi ble kjent så jeg kunne kanskje akseptert at typen hadde en nettvenn av motsatt kjønn så lenge det var like kompisaktig som jeg har vært med mine nettvenner. Men om de ble kjent etter han og jeg ble sammen hadde det vært helt uakseptabelt 

Og om de sendte masse bilder osv 

Må sies at jeg ikke lenger er like naiv som når jeg var under 20 og hadde disse nettvennene. Nå som 30+ skjønner jeg at de fleste av de var avstandsforelsket i meg og håpte på noe mer, og at det var med god grunn at de som fikk kjærester plutselig fikk problemer med dama si pga vennskapet vårt. Jeg hadde ikke vært så nær nettvenn med noen av motsatt kjønn nå 

Anonymkode: 2f4ca...0f7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du lest samtalene? Sendte de ofte bilder til hverandre eller var det typ ett bilde på to år? 

Ble de nettvenner før dere ble sammen eller etter? Alle de tingene har noe å si. 

Jeg har hatt mannlige nettvenner i mange år, chattet masse daglig, men drev ikke med bilde utveksling utenom kanskje en gang hvis man skulle vise f eks at her er jeg i paris tårnet som vi har snakket om! 

Men disse gutta har vært single når vi ble kjent så jeg kunne kanskje akseptert at typen hadde en nettvenn av motsatt kjønn så lenge det var like kompisaktig som jeg har vært med mine nettvenner. Men om de ble kjent etter han og jeg ble sammen hadde det vært helt uakseptabelt 

Må sies at jeg ikke lenger er like naiv som når jeg var under 20 og hadde disse nettvennene. Nå som 30+ skjønner jeg at de fleste av de var avstandsforelsket i meg og håpte på noe mer, og at det var med god grunn at de som fikk kjærester plutselig fikk problemer med dama si pga vennskapet vårt. Jeg hadde ikke vært så nær nettvenn med noen av motsatt kjønn nå 

Du er forbaska smart!

skulle ønske flere var som deg…

Skrevet
SidFernwilter skrev (2 timer siden):

ja, men jeg vant ingenting dessverre. men av og til er det kult å være først! 

Heder og ære?🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei har ikke lest samtalene.  Saken er at jeg fikk en dårlig magefølelse. Og konfronterte han med det, siden han plutselig var så aktiv på snap i forhold til før. Spurte en kveld etter vi hadde lagt oss om å se snappen hans. Han ville ikke. Men viste meg det dagen etter. Da var hun allerde slettet. Så ingenting da

. Han innrømte kontakten 2 dager etterpå. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...