AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Jeg tenker at folk som ligger i sofaen å fiser foran tv'n og flirer for seg selv egentlig passer best som ungkarer/ungkarskvinner. Men det er alltids noen som blir sammen med dem og godtar det. Liker de egentlig sånn oppførsel eller tar de til takke med sånne late og uoppdragne dråg? Anonymkode: fa013...95e 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Det skjer at typen min fiser foran tv'en, unnskylder seg, og jeg smiler kleint som reaksjon. Jeg synes at å fise foran andre i fellesarealet er ufint, men aksepterer jo at uhell skjer Anonymkode: b80a0...cd2 2
~ m a u d e ~ Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Ahaha, ja, du kan så spørre! 😆 Det er temmelig mange ting man leser om her inne som lett ville tatt fra meg både respekt og tenning. Så når man da leser om ugunstig og uelegant oppførsel i halvparten av trådene, og sexlyst som forsvinner i de resterende trådene, så er det temmelig enkelt å tenke A medfører B. 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Det er vel kanskje de som finner hverandre da? Etter noen år sammen så er man ikke lenger så nøye om den andre parten hører en fis eller to, og noen timer på sofaen hører med. Jeg orker i hvert fall ikke en som skal gjøre noe hele tiden. Anonymkode: bbb3f...db5 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 Normale folk syns ikke sånt er moro. Man gjør bare ikke sånt hvis man har vett mellom ørene! Anonymkode: 39124...c02 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 Hadde mannen ligget og fjertet på sofaen med vilje for å så flire av sin egen fis så tror jeg jeg hadde mistet tenninga i 14 dager minst😅 Om man er uheldig å en fis sniker seg ut uanmeldt er det da lov å flire litt😅
CorvusCorax Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 Hva mener du? Kan man ikke ligge på sofaen og flire om man ser på noe morsomt? Eller tenker du på folk som flirer av sin egen fis? Kjenner ikke til noen som ligger på sofaen og fiser fordi dem synes det er gøy. Hm... Er dette noe du har erfart ofte TS? 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #9 Skrevet 8. november 2021 Jeg tolererer det ikke og kunne ikke vært sammen med noen som holder på sånn. Hvis jeg må fise går jeg på badet eller ned i kjelleren å henger opp tøy og ikke fiser foran andre Anonymkode: 87d6f...abb 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 Jeg fiser på sofaen og flirer vilt. Noen ganger sniffer jeg sofaputene etterpå og ler Anonymkode: 99666...504 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #12 Skrevet 8. november 2021 Hæ? Hvorfor er folk som ligger å fiser på sofaen late og uppdragne dråg????? Anonymkode: 3e20e...823 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #13 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fiser på sofaen og flirer vilt. Noen ganger sniffer jeg sofaputene etterpå og ler Anonymkode: 99666...504 Er du 4 år??????? Æsj hadde aldri kunnet vært sammen en som deg Anonymkode: 87d6f...abb 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #14 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæ? Hvorfor er folk som ligger å fiser på sofaen late og uppdragne dråg????? Anonymkode: 3e20e...823 Poenget mitt er at dette er folk som ikke tar hensyn eller bidrar med noe samtidig som de bare ligger på sofaen og fiser og kødder/ler. Gir faen i alt annet enn å føle seg så komfortabel som mulig uten å ta hensyn til den de bor sammen med. Disse menneskene finnes av begge kjønn. Anonymkode: fa013...95e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #15 Skrevet 8. november 2021 Fising er normalt. Til ig med dere fisefine ( sorry men måtte...) fiser Anonymkode: 3bfd4...ea1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå