Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi, den har jeg ikke sett enda. Den må jeg skrive opp på lista og se etter. Takk for tips.

Anonymkode: 77225...1cf

Ja håper den faller bedre i smak hos deg enn her i huset! Liker ikke redbull generelt da, men håpte denne ville smake litt jul i alle fall. :(

Skrevet
mingus skrev (Akkurat nå):

Ja håper den faller bedre i smak hos deg enn her i huset! Liker ikke redbull generelt da, men håpte denne ville smake litt jul i alle fall. :(

Jeg har gått all-in dette året for å finne så mange som mulig, så målet her er egentlig bare å smake mange forskjellige, ikke å finne en ny favoritt. :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har gått all-in dette året for å finne så mange som mulig, så målet her er egentlig bare å smake mange forskjellige, ikke å finne en ny favoritt. :P 

Oi, var visst anonym av gammel vane. 😅

Skrevet
Final Fantasy skrev (10 timer siden):

Smakte på julebrus uten sukker fra Skudenes bryggeri. Helt grei, sånn midt på treet. Terningkast 3.

303c6955a229af738f5d3d679b97b6cc.png

Den måtte jeg også smake på siden jeg måtte bestille den for å få tak i den. 😅 Gadd ikke å kjøre 3,5 timer for å kjøpe en julebrus... Enig i at den var helt gjennomsnittlig minus.

Skrevet

Berentsen julebrus (rød) er min favoritt. Jeg har ikke smakt alle typer som er, jeg skal heller ikke si 100% at den er best for alle. Jeg elsker den, og nostalgien den gir meg topper alt 🤩

0BC4B158-68D5-47ED-A07E-2D60B401347A.jpeg

Skrevet
Ariana807 skrev (5 timer siden):

Berentsen julebrus (rød) er min favoritt. Jeg har ikke smakt alle typer som er, jeg skal heller ikke si 100% at den er best for alle. Jeg elsker den, og nostalgien den gir meg topper alt 🤩

0BC4B158-68D5-47ED-A07E-2D60B401347A.jpeg

Vet du hva, jeg hadde en liten test i fjor og flere av deltakerne sa på forhånd at den røde til Berentsen var favoritten. Men den gjorde det elendig på blindtesten, også blant de som sa at det var favoritten!

Prøv å smake den sammen med en annen god, rød julebrus. Berentsen sin røde er så svak i forhold til andre røde... Den smaker rett og slett utvannet når man sammenligner med andre røde. Den smaker godt, men utvannet.

Sørlandsjulebrus fra Berentsen derimot gjorde det veldig godt på blindtesten vår.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ok da håper jeg den iallfall slipper å gå i vasken, jeg orket bare en slurk av skvipet! 😄

• 4 uker senere...
Skrevet

Da har vi hatt blindtest av de sukkerfrie julebrusene. Vi hadde tre kategorier; røde, brune og andre. Vi hadde fått tak i 30 stk av disse.

Rød sukkerfri:

Vinner: Grans

Taperne: Skudenes og Roma rød

Brun sukkerfri:

Vinnerne: Prima, Hamar, Berentsen Sørlandsjulebrus

Taperne: Arendals og Tante Hedvig's

Andre sukkerfri:

Vinner: Tørst juleenergi

Taperne: Trio og Roma julemust

Blindtest av julebrusene med sukker kommer. Det var altfor mange julebrus å ha alle på en dag, så vi måtte dele dem opp. 30 stk var i overkant det også. 😅

• Liker 1
Gjest Magritta
Skrevet

Hadde lett valgt dahls over de andre julebrusene.

• 9 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg ser at jeg glemte å poste resultatet av blindtesten av julebrus med sukker i fjor. 😅

Rød med sukker:

Vinner: Coop rød

Taperne: Roma rød og Skudeneshavn

Brun med sukker:

Vinnerne: CB og Berentsen Sørlandsjulebrus

Taper: Dahls

Andre med sukker:

Vinner: Hell Hound energy julebrus

Taper: Red Bull - Julebrussmak

Endret av Supera
  • Liker 1
Skrevet

Hamar og Dahls er best 😍

Anonymkode: b3d83...1fc

Skrevet

Hamar og Dahls er best 😍

Anonymkode: b3d83...1fc

Skrevet

Dahls selvfølgelig

Anonymkode: 97a26...305

• Liker 1
Skrevet

mhm blir vel Ringnes i år :) eller som i alle år :) Hamar er jo også god da 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Gjest Magritta skrev (På 31.12.2021 den 4.40):

Hadde lett valgt dahls over de andre julebrusene.

Forsøk med litt vaniljeis i glasset før du tømmer julebrusen over. Knallgodt.

Endret av Honey Dew
Annonse
Skrevet (endret)

Hamars er best men jeg liker Roma og.

Endret av Entern
  • Hjerte 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hamar er den aller beste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...