Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

CB er selvfølgelig min favoritt, den beste julebrusen som finnes 😍

• Liker 1
Skrevet

Grans julebrus MED sukker!🤤

Anonymkode: ce78c...a00

Skrevet

Her mangler Rudolf og Nissen julebrus fra Oscar Sylte, det er den beste og den eneste julebrusen jeg kjøper. Må støtte opp om en hjørnesteinsbedrift i byen.

Anonymkode: 08a88...df2

Skrevet

Røros julebrus er nydelig! Ikke for søt og klissete, men lett, frisk og noe ingefærpreget. Den må prøves! Har byttet over til å foretrekke den etter at jeg smakte den på Julemarkedet i Trondheim 

Skrevet (endret)

Lerum julebrus er den aller beste i havet av julebrus 😋

Endret av Kittykat
Skrevet

Smakte på denne her om dagen. Anbefales IKKE, smakte som vanlig Urge bare litt mer smakløs. Hvertfall ingenting som minnet om jul. 625621_5000112651386_1-2.thumb.jpg.c8927b2de08336944e006d9a0a8a375b.jpg

Anonymkode: f43e0...957

• Liker 1
Skrevet
På druen skrev (På 8.11.2021 den 15.00):

Finnes det ikke julebrus saft også? Ikke at det høres fristende ut. Hamar og Lillehammer julebrus er best. 

Zeroh julebrus brun er faktisk veldig god. Spesielt i sodastream. Ellers er selvfølgelig Hamar og Lillehammer julebrus best 🥰

Anonymkode: ca299...1aa

Skrevet

Lista er oppdatert. Fy søren det er mange julebruser i år! Jeg har allerede fått tak i over 50 stk!

• Liker 5
Skrevet

Rød Hansa Julebrus med sukker 😊 Finnes også Brænne julebrus, mylig den bare er å få tak i på Sunnmøre.

Anonymkode: 79198...5f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Finnes også Brænne julebrus, mylig den bare er å få tak i på Sunnmøre.

Anonymkode: 79198...5f8

Kult. Men så vidt jeg kan se er den produsert av Roma, så den er lik en av de til Roma? Hvilken da? Rød eller brun? Det var dårlig med bilder.... Dette bildet er det eneste jeg finner... den ser rød ut?

https://www.facebook.com/braennesaft/posts/2198530486952281

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Elsker Sørlandets og CB, de er jul for meg 🙂 men må ha Hamars også siden den er så veldig god. Og Ringnes sin har jeg vært ute og kjøpt mang en kveld, min ufødte baby krever den plutselig i tide og utide 🙂

Skrevet

Jeg fikk endelig tak i zeroh!ene med smak av julebrus. Jeg er veldig skuffet over den brune. Den smakte jo ikke brun julebrus i det hele tatt. Den smakte jo bare champagnebrus. Den røde derimot synes jeg var veldig god. Ser at den røde har fått dårlig på tester og den brune har gjort det bra. Skjønner det ikke.

Skrevet

du har glemt Sørlandets julebrus. den er brun. selges med og uten sukker i Agder, Grimstad/lillesand/Kristiansand området. de I gamle "Aust-Agder" på grensen til vestagder drikker nesten bare den.

den er min favoritt,men veksler litt på cb. 

Anonymkode: eba11...3cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

du har glemt Sørlandets julebrus. den er brun. selges med og uten sukker i Agder, Grimstad/lillesand/Kristiansand området. de I gamle "Aust-Agder" på grensen til vestagder drikker nesten bare den.

den er min favoritt,men veksler litt på cb. 

så nå du hadde den på listen, men veldig rart du tok med produksjonsfirmaet og ikke bare sørlandsjulebrus. 

Gjest Poison heart
Skrevet

Min favoritt er CB og Arendals julebrus.

Annonse
Skrevet

Smakte akkurat på Coop sin røde uten sukker. Fy søren så jævlig. Terningkast 1!

376991_7025110180353_1.jpg?ref=EC44420E0

• Liker 1
Skrevet

Smakte på julebrus uten sukker fra Skudenes bryggeri. Helt grei, sånn midt på treet. Terningkast 3.

303c6955a229af738f5d3d679b97b6cc.png

Skrevet

Denne smakte dårlige epler.

Red-bulljpg

Skrevet

Jeg smakte den Rudolf-brusen til Oscar Sylte i dag, fullstendig uvitende om at den var sukkerfri. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle si dette om en sukkerfri brus, men den var faktisk meget god, den hadde ikke den ekle smaken av kunstige søtstoffer som gjør at lettbrus generelt smaker vondt. :)

• Liker 1
Skrevet
mingus skrev (9 timer siden):

Denne smakte dårlige epler.

Red-bulljpg

Oi, den har jeg ikke sett enda. Den må jeg skrive opp på lista og se etter. Takk for tips.

Anonymkode: 77225...1cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...