AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Hei! Noen som jobber i DNB eller Danske og vil dele lønn? Tenker da som medarbeider på team med arbeidstid på dagtid og uten lederansvar. Vurderer å søke på et par stillinger men er nysgjerrig på hva man kan forvente. Skriv gjerne hvor lenge du har jobbet og bakgrunn. Er lite interessert i å bruke mye tid på det om nivået er for lavt da jeg trives godt i dag men det hadde vært gøy å prøve noe nytt! Anonymkode: 69887...39e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Jeg har master og begynnerlønn på 550k i Dnb. Analytiker, ikke noe lederansvar. Arbeidstid 8-16. Anonymkode: c5fb1...51c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har master og begynnerlønn på 550k i Dnb. Analytiker, ikke noe lederansvar. Arbeidstid 8-16. Anonymkode: c5fb1...51c Du er kanskje veldig ung og kommer rett fra studier? Hadde ikke takket ja til det men så har jeg jo jobbet i 8 år i bransjen så det er noe annet. Takker for svar 😊 Anonymkode: 69887...39e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er kanskje veldig ung og kommer rett fra studier? Hadde ikke takket ja til det men så har jeg jo jobbet i 8 år i bransjen så det er noe annet. Takker for svar 😊 Anonymkode: 69887...39e Som sagt, begynnerlønnen ja. Ikke ung, men ikke relevant erfaring heller. Noen andre med et par års erfaring fikk litt mindre enn dette i samme stilling (de hadde da ikke master). Med 8 års erfaring er det sikkert mer? Anonymkode: c5fb1...51c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Som sagt, begynnerlønnen ja. Ikke ung, men ikke relevant erfaring heller. Noen andre med et par års erfaring fikk litt mindre enn dette i samme stilling (de hadde da ikke master). Med 8 års erfaring er det sikkert mer? Anonymkode: c5fb1...51c Jeg har en "lavere" type stilling i dag i et annet selskap innenfor samme bransje, ingen utdannelse og har ca samme lønn, men da henger jeg etter mine kolleger som ogsåer en av grunnene til at jeg søker videre. Du kommer jo høyst sannsynlig til å klatre en del de neste årene og løpe langt ifra lønnsmessig med en master 😊 jeg har jo jobbet i 8 år og er nå på din startlønn, men det skulle bare mangle når du tross alt har utdanning 😊 Setter veldig stor pris på at du tok deg tid! Anonymkode: 69887...39e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har en "lavere" type stilling i dag i et annet selskap innenfor samme bransje, ingen utdannelse og har ca samme lønn, men da henger jeg etter mine kolleger som ogsåer en av grunnene til at jeg søker videre. Du kommer jo høyst sannsynlig til å klatre en del de neste årene og løpe langt ifra lønnsmessig med en master 😊 jeg har jo jobbet i 8 år og er nå på din startlønn, men det skulle bare mangle når du tross alt har utdanning 😊 Setter veldig stor pris på at du tok deg tid! Anonymkode: 69887...39e Absolutt! Jeg skjønner godt du ønsker klatre andre steder etter så lang tid. Det er jo mulig med din erfaring at du hadde begynt med høyere lønn i DNB også, det kommer jo litt an på hvilken stilling/avdeling også. Håper du får noen svar fra noen i Danske Bank også! Anonymkode: c5fb1...51c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Absolutt! Jeg skjønner godt du ønsker klatre andre steder etter så lang tid. Det er jo mulig med din erfaring at du hadde begynt med høyere lønn i DNB også, det kommer jo litt an på hvilken stilling/avdeling også. Håper du får noen svar fra noen i Danske Bank også! Anonymkode: c5fb1...51c Ja vi får se hvor det ender! 😊 lander jeg ikke noe så hopper jeg på utdanning til våren 😊 Anonymkode: 69887...39e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er kanskje veldig ung og kommer rett fra studier? Hadde ikke takket ja til det men så har jeg jo jobbet i 8 år i bransjen så det er noe annet. Takker for svar 😊 Anonymkode: 69887...39e Kjenner ei som har jobbet 6 år i DNB, og tjener 870.000 kroner. Anonymkode: 2fa26...406
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjenner ei som har jobbet 6 år i DNB, og tjener 870.000 kroner. Anonymkode: 2fa26...406 Litt relevant med stilling og ansvarsområde, DnB er enormt 😊 Anonymkode: 69887...39e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå