Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har brukt Diane p-piller i to mnd og en uke, og det gjorde underverker for huden min. For to uker siden bestemte vi oss for at jeg skulle slutte fordi vi ønsker oss barn. Nå begynner kvisene å komme tilbake og jeg vurderer å begynne igjen. Orker ikke slitet med kviser igjen nå som huden endelig er fin, etter mange års gremmelse. Må jeg vente til neste menstruasjon, eller kan jeg begynne rett på igjen. Huff, jeg er forfengelig og egoistisk, men kjæresten min støtter meg heldigvis i mitt valg.
Gjest Virvel Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 Du kan begynne når som helst, men hvis du ikke begynner første menstruasjonsdag er du ikke sikker før etter 8 dager (noen sier også 14, men se i pakningsvedlegget til pillene dine, det burde stå der), og må dermed bruke annen beskyttelse i tillegg hvis du har tenkt å ha sex.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 Ok, tusen takk for svar. Da begynner jeg igjen i morgen og hvis det skulle jeg skulle bli gravid så er det greit også!
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Ok, tusen takk for svar. Da begynner jeg igjen i morgen og hvis det skulle jeg skulle bli gravid så er det greit også! ← Hm..ville vanligvis sagt det samme som virvel, men dere har prøvd å få barn? Da må du være helt sikker på at du ikke er gravid før du begynner med pillene. Diane er en sterk pille, kan være skadelig for et embryo/foster. Må legge til, det er vanskelig å si om du er gravid nå.. Ville virkelig ventet til menstruasjonen kom. Endret 7. oktober 2005 av susanne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå