AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Baby i magen ligger veldig lavt i magen. Har nesten ikke noe mage, og babyen rasler helt nede ved skambenet mitt for det meste. Mye stikking (?) når baby rører seg også. Ofte så rører baby på seg slik at jeg hopper til fordi det stikker sånn! Flere som har opplevd lignende? Hvordan gikk det frem mot fødsel? Når fødte du? Jeg er bare 28 uker på vei.. Anonymkode: dba87...81c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Baby i magen ligger veldig lavt i magen. Har nesten ikke noe mage, og babyen rasler helt nede ved skambenet mitt for det meste. Mye stikking (?) når baby rører seg også. Ofte så rører baby på seg slik at jeg hopper til fordi det stikker sånn! Flere som har opplevd lignende? Hvordan gikk det frem mot fødsel? Når fødte du? Jeg er bare 28 uker på vei.. Anonymkode: dba87...81c Mye press på blæra også, så jeg må knipe igjen ofte når det er aktivitet i magen. Anonymkode: dba87...81c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå