Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For en måned siden begynte jeg å snakke ekstra mye med en fyr i vennegjengen jeg er med i.  Har kjent han siden mai, men ikke blitt noe spesielt kjent med han før nylig. 

Nå som jeg har kjenner han litt bedre så har jeg funnet ut at vi har mye til felles. Hobbyer, interesser, verdier, syn på livet osv osv. Han her kjempelett å snakke med og jeg har det veldig gøy når jeg er med han.

Problemet er at ei anna i vennegjengen (som er til å stole på) har sagt at han blir forelska i «alle». Dette gjør at jeg blir litt usikker. Spesielt mtp at de har kjent han i flere år og jeg bare siden mai. Jeg har også lagt merke til at han går veldig fort frem når det kommer til meg. Han har allerede sagt at han er forelska i meg etter 1 mnd med å snakke (hver dag hele dagen). Har ikke så mye erfaring med forhold osv, så jeg vet ikke hva som er «normalt».

Hva hadde dere tenkt/gjort om det var dere i min situasjon?

Anonymkode: 17497...f32

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

For en måned siden begynte jeg å snakke ekstra mye med en fyr i vennegjengen jeg er med i.  Har kjent han siden mai, men ikke blitt noe spesielt kjent med han før nylig. 

Nå som jeg har kjenner han litt bedre så har jeg funnet ut at vi har mye til felles. Hobbyer, interesser, verdier, syn på livet osv osv. Han her kjempelett å snakke med og jeg har det veldig gøy når jeg er med han.

Problemet er at ei anna i vennegjengen (som er til å stole på) har sagt at han blir forelska i «alle». Dette gjør at jeg blir litt usikker. Spesielt mtp at de har kjent han i flere år og jeg bare siden mai. Jeg har også lagt merke til at han går veldig fort frem når det kommer til meg. Han har allerede sagt at han er forelska i meg etter 1 mnd med å snakke (hver dag hele dagen). Har ikke så mye erfaring med forhold osv, så jeg vet ikke hva som er «normalt».

Hva hadde dere tenkt/gjort om det var dere i min situasjon?

Anonymkode: 17497...f32

Noen blir lettere forelsket enn andre. Det betyr ikke at han ikke er noe å satse på likevel! :) Hadde ikke brydd meg om det, men kanskje spurt han ved en senere anledning dersom ting blir litt mer seriøst 

Anonymkode: 66ea3...390

• Liker 1
Skrevet

Å bli forelsket etter en mnd er ikke noe unormalt i det.

Ta det som det kommer, kos deg og ikke analyser for mye.

Anonymkode: a9916...b9e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...