Gjest Chicchi Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Baby er en måned gammel og brystmelken har omsider begynt å tilpasse seg hennes behov. I går kveld pumpet jeg ca 80 ml i to omganger i håp om at faren kunne mate henne med flaske om natten. Tanken var at jeg skulle gi henne et siste måltid før leggetid, men da føltes det som at begge brystene var helt tømt. Hun ble helt fortvilet og var umulig å roe ned. Jeg vet ikke hvor mye hun fikk i seg, men det føltes ikke som at hun ble mett. Vi prøvde å gi henne den utpumpede melken, men da skrek hun og nektet å ta flasken. Til slutt sovnet hun av utmattelse, stakkars. Hvordan pleier man å gjøre om man vil pumpe ut melk og dele ansvaret for matingen? Er det sånn at pumping kan forstyrre melketilførselen?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Hvor lang tid etter pumpingen forsøkte du å amme da? Mulig du bør spre pumpingen utover, evt. vente tilstrekkelig lenge før du ammer igjen. Det er ikke nødvendigvis det at brystet er tomt, men at hun er vant til at det kommer utdrivning og at det flommer greit. Anonymkode: 619c4...afa
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 Bare styr med pumping. Produksjonen blir helt på styr. Har du mulighet til å amme hele tiden hadde jeg heller gjort det. Anonymkode: 18993...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå