AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Jeg lurer på dette da jeg har ømme bryster. Fikk mensensmerter igår og skal ha mensen imorgen, men nå er smertene borte igjen. Normalt har jeg smerter en uke i forveien, hodepine o.l. Jeg fikk svake streker på testene mine litt etter tiden, som på vedlagt bilde. Men nå er de helt hvit når jeg tester. Den på clearblue ble strek etter 10 min, men skulle lest av etter 5 min. Anonymkode: 3455d...6e0
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Det er mulig, men ikke særlig lenge, for symptomene forårsakes jo av hcg-hormonet, som også er det testene tester for. Og så kommer det jo an på sensitiviteten på testene, om du tester med tidligtester som er ekstra sensitive, eller normale tester. Vet det er vanskelig, men eneste måten å vite noe sikkert, er å vente til etter mensen er uteblitt med noen dager, og så teste. Anonymkode: f1325...fcd
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er mulig, men ikke særlig lenge, for symptomene forårsakes jo av hcg-hormonet, som også er det testene tester for. Og så kommer det jo an på sensitiviteten på testene, om du tester med tidligtester som er ekstra sensitive, eller normale tester. Vet det er vanskelig, men eneste måten å vite noe sikkert, er å vente til etter mensen er uteblitt med noen dager, og så teste. Anonymkode: f1325...fcd Ja var det jeg også trodde.. jeg skal ha mensen imorgen og har egentlig innstilt meg på å ikke være gravid, men syns det er så rart at symptomene fra mensen forsvinner igjen og bare varte en kveld. Har også sjekket testen fra idag og det er ikke noe strek på den etter tiden heller. Har brukt både billige og CB som kunne tas 4 dager før. Har fått sopp noe som jeg aldri har, kan dette utsette mensen? Anonymkode: 3455d...6e0
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja var det jeg også trodde.. jeg skal ha mensen imorgen og har egentlig innstilt meg på å ikke være gravid, men syns det er så rart at symptomene fra mensen forsvinner igjen og bare varte en kveld. Har også sjekket testen fra idag og det er ikke noe strek på den etter tiden heller. Har brukt både billige og CB som kunne tas 4 dager før. Har fått sopp noe som jeg aldri har, kan dette utsette mensen? Anonymkode: 3455d...6e0 Sopp kan ikke utsette mensen, nei, for soppen sitter kun i hudområdet på ytre kjønnsorganer, og har ikke noen innvirkning lengere opp. Men endrede sexvaner kan føre til sopp. Selv gikk jeg mye med våt truse da jeg prøve å bli gravid, for ville jo ikke tørke bort en milliliter av de edle dråpene 😂 Eller for eksempel at man har mer sex, og derfor vasker seg mer nedentil osv. Hvor lenge har du prøvd? Vet av erfaring at i de første prøveperiodene blir man så utrolig oppmerksom på alt som skjer i kroppen, at det er lett å tolke ting som unormalt/symptom. Man er på en måte hyperoppmerksom, og kjenner da kanskje smerter man ikke ville lagt merke til ellers. Har aldri kjent så mye menssmerter som da jeg prøvde. Ellers pleide jeg aldri å legge merke til dem før et par timer før blødning. Anonymkode: f1325...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå