Gå til innhold

normal penis med god "bøy" eller stor penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har fått skryt av ett par damer at jeg treffer bra inni pgr av min penis har en grei "bananbøy" når den er redigert. Men den er ikke spesielt stor(17x12,5 omtrent på en god dag)

Hva foretrekker dere damer her, hvis man kun tenker på penis. Større en snittet, eller en  normal med god bøy?

Det beste hadde vell kanskje vært å ha begge deler,  men så heldig er jeg dessverre ikke.

Takker for all ærlig svar :)

Anonymkode: ddd9d...23b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes bananpenis er vondt jeg. Foretrekker en penis som ikke er bøyd. Punktum. 

Anonymkode: 1ac37...8ba

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker den penisen som sitter på en jeg har interesse av å ha sex med. Størrelsen har lite, nesten ingenting, å si. Man må bare kunne bruke den 😁

• Liker 6
Skrevet

Datet en som hadde en bøy på penistuppen. Akkuratt som om noen hadde tatt tuppen og vrid den til siden. Verste penisen jeg har kjent!

Anonymkode: ad825...c46

• Liker 2
Skrevet

De eneste jeg har fått vaginalorgasme med har vært gjennomsnittlige i størrelsen (han ene litt under) men de har hatt en bøy oppover. Ligget med flere store og «rette» og ikke vært i nærheten av orgasme. 

Anonymkode: c4c04...f3d

Skrevet

17 cm er da ikke en motsetning til en «større»? 

Tenker du sammenliknet med en enorm tiss da?

Anonymkode: 11b57...fd3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

hei, har fått skryt av ett par damer at jeg treffer bra inni pgr av min penis har en grei "bananbøy" når den er redigert. Men den er ikke spesielt stor(17x12,5 omtrent på en god dag)

De liker nok at du er en av få menn som klarer å redigere penisen sin. :fnise:

Anonymkode: c1f93...4cd

• Liker 5
Skrevet

Penis med bøy oppover, helt perfekt! 👌 Treffer g-punktet. Eneste typen penis jeg har kommet med.

Anonymkode: 2da24...26e

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Penis med bøy oppover, helt perfekt! 👌 Treffer g-punktet. Eneste typen penis jeg har kommet med.

Ok, men må vell være i misjonær antar jeg, siden det er da bøyen treffer g-punktet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ok, men må vell være i misjonær antar jeg, siden det er da bøyen treffer g-punktet?

Nei, doggy. Altså penis med oppoverbøy.

Skrevet

17 cm er over normalen og jeg ville heller hatt 17 cm med bøy enn noe større 

Anonymkode: f6234...ca1

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nei, doggy. Altså penis med oppoverbøy.

G punktet på kvinner er fremover mot magen. Det er menns g punkt som er bakover 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eneste stillingene som er bra med oppoverbøy er dama på topp og misjonær. Spooning, doggy og rewerse cow girl fungerer bedre en som er rett eller svak bøy nedover. Kommer ann på hvilke stillinger man foretrekker osv.

Anonymkode: acb1e...244

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

G punktet på kvinner er fremover mot magen. Det er menns g punkt som er bakover 

Men g-punktet mitt sitter ikke så langt ut, så det stimuleres av selve penisen siden den jo går nedover der, sånn omtrent på midten. Altså er det ikke penishodet som stimulerer, men selve staken. Reverse cow girl sittende på fanget i en sofa er også digg, da er det nok mer tuppen som kommer på g-punktet.

Skrevet

Heller en med bøy,enn en altfor tykk.

Skrevet

Du har jo en stor penis. 17 cm lang og 12.5 i tykkelse er langt over gjennomsnittet.

Anonymkode: c215e...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...