Månekvinnen Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Er et rykte som går....er han det? Hørte han hadde stått fram. Ikke at jeg bryr meg egentlig, samme for meg. Bare lurer, hehe...
Gjest Catwoman Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 Dette ryktet jo gått relativt lenge. Men det sto i Her og nå at han visstnok skulle ha sagt i et eller annet intervju eller noe at han ikke var på leting etter en kvinne, fordi han var homo. Og så var det billde av han sammen med en god mannlig venn, hvor det ble spekulert i om de var mer enn bare gode venner. Ikke vet jeg, men tror også han er svitch.
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Da har du jo fremdeles en sjans da.....
Gjest Skauta Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 Robert Williams er en nonchalant type - som jeg er. Men jeg lever for damene, så en kan være følsom og elegant og sjarmerende uten å ville fortelle kameraten sin: "Vis meg din, så viser jeg deg min"
Gjest Ingrid78 Skrevet 6. oktober 2005 #7 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg tror det meste rundt det der rett og slett bare er spekulasjoner og rykter. Men Robbie Williams er jo kjent for å skape blest, og antaglig bruker han det som en ny måte å få oppmerksomhet på. Jeg tror nok ikke han er homo, men at han har ekperimentert skal jeg ikke uttale meg om.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #8 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg tror han er homo, og at hans krampeaktige interesse for damer er et skalkesjul.
Gjest Lilleulv Skrevet 10. oktober 2005 #9 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg tror han er homo, og at hans krampeaktige interesse for damer er et skalkesjul. ← Det var meg over! Var plutselig ikke innlogga lenger
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. oktober 2005 #10 Skrevet 10. oktober 2005 Ikke at jeg bryr meg egentlig, samme for meg. Bare lurer, hehe... ← Okey...Hvis det ikke bryr deg, er det litt rart å lage en tråd om boyband-kladden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå