Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du blant de som kun er innom apoteket for å hente ut medisiner og andre nødvendige ting eller handler du mye fra topp til tå der?

Selv handler jeg nesten alt til kropp og ansikt på apotek; alt fra ansiktskremer, serum, deodorant, body lotion, dusjsåpe, i tillegg til medisiner naturligvis.

Anonymkode: e6d5f...d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett kun medisiner og medisinsk utstyr

Skrevet

Kun medisiner. 

Anonymkode: 4b3c5...a6e

• Liker 1
Skrevet

Stort sett kun medisiner.

Anonymkode: f6a1b...5f2

Skrevet

Kun medisiner. En sjelden gang en neglsaks. 

Anonymkode: 91196...9ea

Skrevet

Stort sett kun medisiner. Er det mye kø så blir det fort med noen kremer eller hva som er på tilbud. 

Skrevet

Kjøper en og annen krem der, og engangskladder, og rumpesalver, plaster, andre medisinske utstyr og produkter. Ikke så veldig mye skjønnhetsprodukter men en og annen. (ja, jeg har drøssevis med unger 😜

Anonymkode: 8fa7b...cad

• Liker 1
Skrevet

Handler en del på apotek, både medisiner og nå som høygravid en del babyprodukter. Kjøper også en del hudpleie i blant, veksler mellom litt forskjellig men har flere favoritter fra apoteket som jeg slår til på når de er på tilbud :) 

Anonymkode: c4fd8...d11

Skrevet

Som oftest bare medisiner, næringsdrikker og vitaminer, og tannkrem (bruker bare en type fra zendium og den har jeg ikke funnet i vanlig butikk enda)

Men det hender seg at jeg kjøper såpe, kroppsolje eller bodylotion fra Nuxe. Og av og til ansiktsmasker og badebomber til datteren min.

Og, nå fremover; kongerøkelse! Jeg elsker å tenne kongerøkelse i desember, ingenting slår den lukta💕

• Liker 1
Skrevet

Medisiner, pluss en krem til kropp og ansikt. Men den varer så lenge at det går flere måneder mellom hvert besøk 😅

Anonymkode: 89978...601

Skrevet

Medisin, shampo og hudpleieprodukter. 

Anonymkode: d3302...253

Skrevet

Medisiner

Anonymkode: 3ba83...1d5

Skrevet

Kremer fra La Roche Posey til ansikt, begge Cicaplastkremene er veldig bra. Er tom og må handle igjen.  Kjøper også Lactacyd til underliv og Canoderm krem, det eneste som funker på kroppen min om vinteren. 

Skrevet

Stort sett bare medisiner, men de har John Frieda-hårprodukter der, så de kjøper jeg innimellom.

Skrevet

Som kronisk syk legger jeg igjen en del penger der hver måned til medisiner. Er det minimum en gang i mnd, i snitt i løpet av året vil jeg anslå en gang hver tredje uke.

Kjøper aldri noe annet enn medisinene mine, så er kun i "reseptskranken".

Anonymkode: ba850...200

Skrevet

Faktisk en del
Ting fra serier som no7, vichy og noen fler, plaster (forbruksvare), smertestillende, gnagsårplaster, sov i ro, antibac. 

Anonymkode: ea581...252

Skrevet

Ja, en del kremer og shampo og sånt, men synes ting er sykt overprisa der, og synes det er idiotisk at man må hoppe på disse 3 for 2 tilbudene og bruke alle penge på det 😡 litt useriøst, spess når de som jobber der prøver å prakke det på deg. 

Anonymkode: 82a48...705

Skrevet

Noe, både deo og shampo og leppesalve kommer fra apoteket. Og innimellom handles det krem også. I perioder der huden er ekstra tørr så fungerer Decubal veldig godt. 

Skrevet

Medisiner, vitaminer og iblant en bodylotion om det er tilbud. Går aldri innom for en bodylotion da.

Anonymkode: 853f2...b4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...