AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Vi treffer hverandre av og til for å ha sex. Han er alltid på og kåt på meg, men tror nok ikke at han ikke ønsker noe mer. Jeg ønsker jo å finne en jeg kan ha fremtid med. Han skriver for eks plutselig mld "kåt på deg nå. " Vi bor i hver vår by så ikke ofte vi treffes. Vil ikke han snart slå seg til ro og finne kjærligheten, eller er det utelukkende kanskje for hans del pga aldersforskjellen? Hva syntes dere som er 48 og finne kjærligheten med ei på 33? Anonymkode: c4e06...57e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Og hvordan skal folk på internett som ikke engang vet hvem han er kunne svare på det? Hvis du lurer på hva han tenker så må du snakke med han om det. Anonymkode: 8f6bc...001 10
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 Ei venninne sier jeg kaster bort livet mitt på han. Siden han er enden eldre og hovedsaklig ute etter sex. Er det mange menn som er deg i denne alderen? Anonymkode: c4e06...57e 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Tror du det finnes en fasit på mann 48år? Anonymkode: 8f6bc...001 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Hva er du selv ute etter da? Kun et forhold, eller familie på sikt? Om det er det siste så er jo ikke det aktuelt med en så gammel mann. Hvorfor fokusere på hva han vil, hva med hva du vil? Hvis du ønsker noe seriøst med denne mannen så må du si det da. Så får du se hvordan han reagerer. Det er nok en god del 48-åringer som gjerne vil ha en yngre kjæreste, men neppe ei som vil ha barn... Men det finnes jo noen få i den alderen som ikke har gitt opp det ennå heller. Det at en mann sier at han er kåt betyr bare akkurat det. Ikke legg for mye i det. Anonymkode: 0d5cf...d76 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er du selv ute etter da? Kun et forhold, eller familie på sikt? Om det er det siste så er jo ikke det aktuelt med en så gammel mann. Hvorfor fokusere på hva han vil, hva med hva du vil? Hvis du ønsker noe seriøst med denne mannen så må du si det da. Så får du se hvordan han reagerer. Det er nok en god del 48-åringer som gjerne vil ha en yngre kjæreste, men neppe ei som vil ha barn... Men det finnes jo noen få i den alderen som ikke har gitt opp det ennå heller. Det at en mann sier at han er kåt betyr bare akkurat det. Ikke legg for mye i det. Anonymkode: 0d5cf...d76 Hva er i veien med hans alder hun er jo gammel selv? Om han ville ha en yngre dame hadde han jo funnet seg en yngre dame og ikke ei i 30-årene. Ingenting i veien for å etablere noe seriøst her. Anonymkode: 19247...054 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er i veien med hans alder hun er jo gammel selv? Om han ville ha en yngre dame hadde han jo funnet seg en yngre dame og ikke ei i 30-årene. Ingenting i veien for å etablere noe seriøst her. Anonymkode: 19247...054 Tenker også at ikke det er problem ift alder. Jeg er jo voksen selv. Er enig at menn i 40årene ofte tiltrekkes av litt yngre kvinner, men ikke for ungt heller som 20årene. Poenget er at kanskje nettopp alderen vår imellom blir problemet forholdsmessig. At vi fortsatt er på forskjellige stadie i livet? Kunne ønske han ville noe mer enn bare det å ha sex. TS Anonymkode: c4e06...57e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er i veien med hans alder hun er jo gammel selv? Om han ville ha en yngre dame hadde han jo funnet seg en yngre dame og ikke ei i 30-årene. Ingenting i veien for å etablere noe seriøst her. Anonymkode: 19247...054 Hvor sa jeg at det var noe galt med å etablere et forhold? Jeg skrev bare at om hun ønsker familie, altså egne barn, så er det ikke lurt å satse på en mann som kommer til å være 50 år når barnet blir født. Han er da pensjonist før barna er voksne. Anonymkode: 0d5cf...d76 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #9 Skrevet 8. november 2021 Ikke noe å kaste bort tida på. Og hvis du finner på å spørre han så får du noe svadasvar for å fortsatt ha deg på kroken. Ikke ha for høye forventninger til sånne. Anonymkode: cc38d...49a 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 Ingen ting som tilsier at han trenger å slå seg til ro i et forhold. Hvis han er "veldig sexglad" så må han jo ha flere på ringelista si, for du styrter vel ikke til fra en annen by, flere ganger i uka? Han er glad i å ha sex, en sjelden gang høres det ut som. Jeg liker også sex veldig godt. Tror jeg skal ha det en gang i år også, slik som i fjor. Må passe på at hun ikke begynner å innbille seg ting😁 Anonymkode: d4e5f...453 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #11 Skrevet 8. november 2021 Hvis han vil det samme som deg (barn, ikke barn etc.) så er det ikke noe i veien med litt aldersforskjell når den yngste har passert 30 mener jeg. Spørsmålet er hva han vil og hva du vil, og ikke minst om en eller begge er villig til å flytte. Når dere har avstandsforhold, så må minst en av dere være villige til å flytte på litt sikt, hvis ikke er det jo ingen fremtid. Anonymkode: 90901...3af
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #12 Skrevet 8. november 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvor sa jeg at det var noe galt med å etablere et forhold? Jeg skrev bare at om hun ønsker familie, altså egne barn, så er det ikke lurt å satse på en mann som kommer til å være 50 år når barnet blir født. Han er da pensjonist før barna er voksne. Anonymkode: 0d5cf...d76 Dette bør du være litt obs på, ts. Han vil være på alder til en bestefar ved første barn, er det helt i orden for deg? Anonymkode: 5c157...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #13 Skrevet 8. november 2021 Du er sikker på at han er singel? han har ikke en familie gjemt unna... Anonymkode: 78f8d...3cb 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #14 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ingen ting som tilsier at han trenger å slå seg til ro i et forhold. Hvis han er "veldig sexglad" så må han jo ha flere på ringelista si, for du styrter vel ikke til fra en annen by, flere ganger i uka? Han er glad i å ha sex, en sjelden gang høres det ut som. Jeg liker også sex veldig godt. Tror jeg skal ha det en gang i år også, slik som i fjor. Må passe på at hun ikke begynner å innbille seg ting😁 Anonymkode: d4e5f...453 Jeg reiner med det ikke bare er meg. Han sier at han vil treffe meg igjen og det håper jeg. Har lyst å prate litt mer om alt da, ikke bare ha sex og da drs hjem. Jeg forventer ingenting, men har et håp om at tilslutt lander på meg og slår seg til r opp her. 😊 Anonymkode: c4e06...57e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #15 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du er sikker på at han er singel? han har ikke en familie gjemt unna... Anonymkode: 78f8d...3cb Jeg kan faktisk ikke være sikker på det. Men jeg traff han på en dating side og var såklart singel. Vi pratet en stund og han ble stille. Så begynte vi å treffes igjen. Han er ikke gift, det vet jeg. Men om han er i et forhold? Da bør jo han å være redd for at jeg skal "buste" han i det? Anonymkode: c4e06...57e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #16 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi treffer hverandre av og til for å ha sex. Han er alltid på og kåt på meg, men tror nok ikke at han ikke ønsker noe mer. Jeg ønsker jo å finne en jeg kan ha fremtid med. Han skriver for eks plutselig mld "kåt på deg nå. " Vi bor i hver vår by så ikke ofte vi treffes. Vil ikke han snart slå seg til ro og finne kjærligheten, eller er det utelukkende kanskje for hans del pga aldersforskjellen? Hva syntes dere som er 48 og finne kjærligheten med ei på 33? Anonymkode: c4e06...57e Jeg synes kanskje språket i meldingen du referte tyder på at han er litt … eh …. umoden? Eller kanskje litt dum? Begge deler burde være nok til å holde seg langt unna. Anonymkode: 7a385...102 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #17 Skrevet 8. november 2021 Huff, nei. Hvorfor kaste bort mer tid på en som bare vil ligge i ny og ne? Du er 33, det er ikke sikkert du har så innmari god tid på deg at du har råd til å surre med han der særlig lenge. Anonymkode: 4ad07...430 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #18 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tenker også at ikke det er problem ift alder. Jeg er jo voksen selv. Er enig at menn i 40årene ofte tiltrekkes av litt yngre kvinner, men ikke for ungt heller som 20årene. Poenget er at kanskje nettopp alderen vår imellom blir problemet forholdsmessig. At vi fortsatt er på forskjellige stadie i livet? Kunne ønske han ville noe mer enn bare det å ha sex. TS Anonymkode: c4e06...57e Hæ? Er man gammel fordi man bikket 30 og da passende alder for noen på nesten 50? Det er jo dritstor aldersforskjell. Anonymkode: 72360...b8d 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #19 Skrevet 8. november 2021 Det virker jo som dere kun er pulevenner, om dere bare har sex og kun snakker om sex, og ikke noe særlig annet. Har ikke nødvendigvis med alder å gjøre det, menn og kvinner som kun vil ha sex kommer i alle aldre. Det er selvsagt mulig han kan se på aldersforskjell som en liten hindring, til tross for populær overbevisning så er det ikke alle menn som ser seg selv i et seriøst forhold med en betraktelig yngre modell. For eksempel er de gjerne ikke det minste interessert i å pådra seg en baby når de er femti eller tenke på fremtiden og lure litt på at du kommer til å forlate dem når de blir gamle og gubbete og impotente. Eller bekymre seg for hva andre tenker, men når du er 33 så er du jo ikke smårips akkurat. Og det bør ikke være i veien for forelskelse, er kjemien og alt der og timingen riktig så vil han jo falle for deg - selv om han skulle tenke alderen var et problem. Hvis han ikke gjør det, så er han ikke på samme sted som deg eller ikke interessert i deg for noe annet enn sex. Anonymkode: 339fd...c2a 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #20 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg synes kanskje språket i meldingen du referte tyder på at han er litt … eh …. umoden? Eller kanskje litt dum? Begge deler burde være nok til å holde seg langt unna. Anonymkode: 7a385...102 Han har en meget bra jobb som krever et høyt snitt på skolen. Slettes ingen dumming. Ts Anonymkode: c4e06...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå