AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Jeg har møtt en sinnssykt bra fyr, han er virkelig alt jeg ser etter. Vi har vært på date og det var utrolig hyggelig. Det var han som ba meg ut. Vi ble enige på daten om å møtes igjen. Jeg vil jo ta kontakt igjen allerede, men vil ikke virke alt for gira, men jeg er også redd for at jeg virker for lite gira ved å vente for lenge. Haha.. Når er det "akseptabelt" å ta kontakt etter en date? Ahh, jeg er så redd for å øedelegge dette 😅 Anonymkode: 8e7eb...c94
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har møtt en sinnssykt bra fyr, han er virkelig alt jeg ser etter. Vi har vært på date og det var utrolig hyggelig. Det var han som ba meg ut. Vi ble enige på daten om å møtes igjen. Jeg vil jo ta kontakt igjen allerede, men vil ikke virke alt for gira, men jeg er også redd for at jeg virker for lite gira ved å vente for lenge. Haha.. Når er det "akseptabelt" å ta kontakt etter en date? Ahh, jeg er så redd for å øedelegge dette 😅 Anonymkode: 8e7eb...c94 Hadde dere sex? Anonymkode: bbd2e...055
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde dere sex? Anonymkode: bbd2e...055 Nei Anonymkode: 8e7eb...c94
Ost Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Jeg kommer aldri til å skjønne logikken med å prøve å virke mindre interessert ved å avvente å ta kontakt på den måten der. 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Ost skrev (Akkurat nå): Jeg kommer aldri til å skjønne logikken med å prøve å virke mindre interessert ved å avvente å ta kontakt på den måten der. Men hva mener du er greit da? Er det greit å ta kontakt dagen etterpå? Jeg har opplevd ofte at menn trekker seg fort unna når jeg virker interessert og vil ikke ødelegge noe denne gangen. Anonymkode: 8e7eb...c94
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 4 minutter siden, Ost said: Jeg kommer aldri til å skjønne logikken med å prøve å virke mindre interessert ved å avvente å ta kontakt på den måten der. Ikke jeg heller. Tar kontakt når jeg føler for det, gjerne senere samme kveld. Just now, AnonymBruker said: Men hva mener du er greit da? Er det greit å ta kontakt dagen etterpå? Jeg har opplevd ofte at menn trekker seg fort unna når jeg virker interessert og vil ikke ødelegge noe denne gangen. Anonymkode: 8e7eb...c94 Det er menn som ikke var interessert i utgangspunktet. De kommer ikke til å bli MER interessert om du spiller hard to get, med mindre de har en hjerneskade. Anonymkode: 6b67f...67d 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller. Tar kontakt når jeg føler for det, gjerne senere samme kveld. Det er menn som ikke var interessert i utgangspunktet. De kommer ikke til å bli MER interessert om du spiller hard to get, med mindre de har en hjerneskade. Anonymkode: 6b67f...67d Fullt klar over at de ikke blir mer interessert om jeg spiller hard to get, men redd for å kvele. Da tar jeg sjansen på å sende han en mld ila dagen Anonymkode: 8e7eb...c94
Ost Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hva mener du er greit da? Er det greit å ta kontakt dagen etterpå? Jeg har opplevd ofte at menn trekker seg fort unna når jeg virker interessert og vil ikke ødelegge noe denne gangen. Anonymkode: 8e7eb...c94 Personlig så synes jeg det er herlig å se at motparten er interessert, spesielt om daten har gått veldig bra. 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #9 Skrevet 8. november 2021 Ta kontakt når du føler for det. Anonymkode: 280cb...8c9 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Fullt klar over at de ikke blir mer interessert om jeg spiller hard to get, men redd for å kvele. Da tar jeg sjansen på å sende han en mld ila dagen Anonymkode: 8e7eb...c94 Det gjør du ikke. Det er kvinner som tenker sånn, med masse regler og en pardans der et lite feilsteg gjør at hun vraker deg. Menn er enklere, de setter bare pris på at du viser interesse. Anonymkode: 6b67f...67d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #11 Skrevet 8. november 2021 Etter min erfaring tar en interessert mann kontakt enten samme dag eller påfølgende dag. Jeg synes det er veldig tiltrekkende at de viser så tydelig interesse og viser hva de vil ha. Som kvinne selv så erfarer jeg at det veldig sjeldent at menn responderer dårlig på initiativ, spesielt når de er interessert i deg fra før. Anonymkode: 14759...bf2 3
Antiviruset Skrevet 8. november 2021 #12 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har møtt en sinnssykt bra fyr, han er virkelig alt jeg ser etter. Vi har vært på date og det var utrolig hyggelig. Det var han som ba meg ut. Vi ble enige på daten om å møtes igjen. Jeg vil jo ta kontakt igjen allerede, men vil ikke virke alt for gira, men jeg er også redd for at jeg virker for lite gira ved å vente for lenge. Haha.. Når er det "akseptabelt" å ta kontakt etter en date? Ahh, jeg er så redd for å øedelegge dette 😅 Anonymkode: 8e7eb...c94 Jeg sender melding allerede første kvelden ! Gjerne bare etter en time eller to og takker for en fin date og en hyggelig kveld. Da har du vist interesse uten å mase! Se an svaret og ta det derfra. Ikke sikkert at daten har samme oppfattelse. Har daten det er det bare å svare tilbake at det hadde vært fint med en ny date om ikke så lenge. Slik utvikler det seg raskt videre, eller stopper raskt. At begge skal sitte der og spille et spill? Det ødelegger mer en det skaper noen flere sjanser. Min opplevelse er at jeg vet allerede før første date er over, om jeg vil ha en andre date. Så nei du ødelegger ikke noe som helst med å sende melding raskt, om det skjer var det allerede ødelagt. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #13 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke jeg heller. Tar kontakt når jeg føler for det, gjerne senere samme kveld. Det er menn som ikke var interessert i utgangspunktet. De kommer ikke til å bli MER interessert om du spiller hard to get, med mindre de har en hjerneskade. Anonymkode: 6b67f...67d Hard to get kan funke om du gjør det riktig helt i begynnelsesfasen, helst der man er nyskjerrige på hverandre. Ts, nytter ikke å holde seg tilbake nå. Anonymkode: bbd2e...055
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #14 Skrevet 8. november 2021 Kjæresten min sier han hadde mistet interessen om jeg hadde virket uinteressert og hard to get. Jeg sendte en hyggelig melding og takket for en fin date, det ordnet seg det 💘 Anonymkode: 0ac16...c48 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #15 Skrevet 8. november 2021 Kjæresten min skrev samme kveld, noen timer etter første daten vår. Jeg hadde ventet til dagen etter om han ikke hadde skrevet først. Anonymkode: e8458...4c4 2
Kaur Skrevet 8. november 2021 #16 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har møtt en sinnssykt bra fyr, han er virkelig alt jeg ser etter. Vi har vært på date og det var utrolig hyggelig. Det var han som ba meg ut. Vi ble enige på daten om å møtes igjen. Jeg vil jo ta kontakt igjen allerede, men vil ikke virke alt for gira, men jeg er også redd for at jeg virker for lite gira ved å vente for lenge. Haha.. Når er det "akseptabelt" å ta kontakt etter en date? Ahh, jeg er så redd for å øedelegge dette 😅 Anonymkode: 8e7eb...c94 Det vanligste i mine tilfeller er at mannen sender takk for daten melding samme kveld etter date eller senest to dager etter. Hvis han ikke gjør det så kan jeg gjøre det. Det er ikke noe som er masete eller overivrig med å si "Takk for i går, hadde det veldig koselig med deg. Har du lyst til å treffes for på torsdag eller fredag?" Men hvis du sender masse hjerter hver dag og masse Hei hva gjør du, hva driver du med, har du hatt en fin dag meldinger osv så tidlig i fasen så er det masete og overivrig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå