Gå til innhold

Tegn på at en mannlig kollega liker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tegn er det? Han vet jeg har samboer og barn, men jeg å han har mye til felles. Jeg har en følelse av at han kanskje liker meg. Jeg vet det kan være vanskelig å skille om han er hyggelig eller om han faktisk liker meg, da man skal være profesjonell på jobb. 

Anonymkode: f4ea2...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er grunnen til at du lurer på det? Liker du han? Hva er det han gjør som du tenker handler om at han liker deg på den måten?
For alt vi vet basert på ingen informasjon kan det være både det ene og det andre.

• Liker 4
Skrevet

Du er opptatt, så spiller det noen rolle? 

Om du føler det ukomfortabelt så hold avstand.

Anonymkode: 76d59...0e1

• Liker 6
Skrevet
wandagirl skrev (2 timer siden):

Hva er grunnen til at du lurer på det? Liker du han? Hva er det han gjør som du tenker handler om at han liker deg på den måten?
For alt vi vet basert på ingen informasjon kan det være både det ene og det andre.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er opptatt, så spiller det noen rolle? 

Om du føler det ukomfortabelt så hold avstand.

Anonymkode: 76d59...0e1

Fordi det å være betatt er utrolig deilig, og ikke noe galt selv om man er i et forhold. Fantasiene kan likevel løpe løpsk, og man kan få utløp hos disse hos partneren sin når man kommer hjem. Det kan være en måte å krydre opp parforholdet på. 

Uansett, jeg føler også at en mannlig kollega har et godt øye til meg. Jeg er singel bare så det er sagt. Jeg ser at han ofte er i nærheten av meg, ser etter meg og følger meg meg når jeg er rundt, smiler til meg og blir nervøs når han skal prate med meg. Det kan jo hende at han bare er sjarmert av at jeg er betatt av han, men jeg koser meg når han er i nærheten i alle fall. :)

Anonymkode: c7f45...9a5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fordi det å være betatt er utrolig deilig, og ikke noe galt selv om man er i et forhold. Fantasiene kan likevel løpe løpsk, og man kan få utløp hos disse hos partneren sin når man kommer hjem. Det kan være en måte å krydre opp parforholdet på. 

Uansett, jeg føler også at en mannlig kollega har et godt øye til meg. Jeg er singel bare så det er sagt. Jeg ser at han ofte er i nærheten av meg, ser etter meg og følger meg meg når jeg er rundt, smiler til meg og blir nervøs når han skal prate med meg. Det kan jo hende at han bare er sjarmert av at jeg er betatt av han, men jeg koser meg når han er i nærheten i alle fall. :)

Anonymkode: c7f45...9a5

Ja altså, jeg liker spenningen, å jeg liker den oppmerksomheten. Vi er veldig like, å jeg merket i går at han var litt nervøs før han skulle gi meg en beskjed. Merket at han smålig stammet når han spurte om jeg hadde lyst å sitte sammen med han i pausen. Han viser interesse ved å spørre om private ting han vet om meg, å merker at han ser på meg. Men, man kan aldri vite, da man gjerne er hyggelig på jobb, å man er profesjonell. Han vet at jeg har barn og kjæreste. Jeg å kjæresten har det ikke bra, så er vel litt derfor jeg synes det er spennende 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja altså, jeg liker spenningen, å jeg liker den oppmerksomheten. Vi er veldig like, å jeg merket i går at han var litt nervøs før han skulle gi meg en beskjed. Merket at han smålig stammet når han spurte om jeg hadde lyst å sitte sammen med han i pausen. Han viser interesse ved å spørre om private ting han vet om meg, å merker at han ser på meg. Men, man kan aldri vite, da man gjerne er hyggelig på jobb, å man er profesjonell. Han vet at jeg har barn og kjæreste. Jeg å kjæresten har det ikke bra, så er vel litt derfor jeg synes det er spennende 

Høres litt ut som om en klassisk oppskrift på utroskap i tidlig fase. Og det rett før julebordsesongen..

Dersom han vet at du er opptatt med samboer og barn så er det jo temmelig respektløst å "prøve seg" dersom det er det han driver med her.

Det at han prøver seg på noen som er i et forhold er jo et red flag, for øvrig.

• Liker 4
Skrevet

Hmmm....hvordan merke at en mannlig kollega liker deg...

1) Kommer han ofte med positive kommentarer av type "du har så deilig kropp"?

2) Gir han ofte positive blikk av type, stirrer på puppene dine når dere snakker sammen?

3) Liker han berøring, type hånd på kneet ditt eller et lekent klyp i baken?

4) Prøver han ofte å ha deg på tomannshånd, eller be deg med på aktivitet type date eller frimerkesamling?

5) Hender det han gjør ting på julebord/lønningspils type, stapper tunga ned i halsen på deg?

...

Da liker han deg ;) 

• Liker 1
Skrevet

En mann som er tiltrukket/interessert merker man vel ganske godt som kvinne?

Klart at noen er mer diskrete enn andre, og det avhenger også av jobbforholdet og hvor profesjonell han er. 

Jeg har samme situasjon med en jeg jobber med. Han holder seg veldig på matta, men jeg kan ferske ham noen ganger. Så har han også sagt noen ting på jobbfest/når han har drukket. Han har aldri gjort noe upassende, men jeg merker interessen.

Anonymkode: 6d290...403

• Liker 2
Skrevet

Spør han deg om sex?

Anonymkode: 4c802...3e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.11.2021 den 9.24):

Hvilke tegn er det? Han vet jeg har samboer og barn, men jeg å han har mye til felles. Jeg har en følelse av at han kanskje liker meg. Jeg vet det kan være vanskelig å skille om han er hyggelig eller om han faktisk liker meg, da man skal være profesjonell på jobb. 

Hvorfor trenger du å få greie på om han liker deg?

Jeg ser ingen annen grunn til at du skriver om denne «problemstillingen» på KG, enn at DU liker han.

Om du er litt betatt av han, så trenger du ikke skamme deg over det.. normalt å bli småbetatt i ny og ne. Aksepter at slik er det og gå videre med livet. (Ikke med han 😆)

Og btw i tillfelle du ikke visste det: MANGE misforstår høflighet/hyggelig/spøk og god tone. Det er fordi det skaper god stemning, godt humør og man føler seg bra, noen mikser dessverre dette med gjensidig tiltrekning.
Fellen man må unngå er å legge noe mer i det enn det d er.

Hvis du derimot IKKE er intr i han på noe som helst vis, så ringer alle narsissist-bjellene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...