Wedding Skrevet 8. november 2021 #41 Skrevet 8. november 2021 Tar imot så mange doser som er nødvendig for å være beskyttet. 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #42 Skrevet 8. november 2021 Alterego666 skrev (2 minutter siden): Nettopp, og alle voksne, samfunnsbevisste borgere tar vaksinen for å beskytte de svake i samfunnet. Ikke på bekostning av sin egen helse. Alle voksne, ansvarlige borgere tar ansvar for sine egne barn, jobb og forpliktelser. Man påfører ikke seg selv sykdom for samfunnets skyld. Nå vet jeg ikke om TS reagerer på vaksinen eller ikke, skulle bare nyansere det du sa. Anonymkode: 667e3...605 13
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #43 Skrevet 8. november 2021 Callisto83 skrev (1 time siden): Absolutt. Synd at antistoffene i vaksinen avtar over tid, men jeg vil ikke møtte dette viruset helt ubeskyttet. Ja det er synd men men ikke noe å gjøre med det for å minske sjasnen for å krepere av driten så får vi bare ta den jevnlige påfyllings vaksinen som nok vil bli standarden fremover. Anonymkode: 4b431...e60 5
Gjest Alterego666 Skrevet 8. november 2021 #44 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke på bekostning av sin egen helse. Alle voksne, ansvarlige borgere tar ansvar for sine egne barn, jobb og forpliktelser. Man påfører ikke seg selv sykdom for samfunnets skyld. Nå vet jeg ikke om TS reagerer på vaksinen eller ikke, skulle bare nyansere det du sa. Anonymkode: 667e3...605 Dersom du ikke KAN ta vaksinen, er det nettopp DEG jeg tar vaksinen for. Dette ligger bakt inn i kommentaren du svarer på.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #45 Skrevet 8. november 2021 Fikk min tredje for over en måned siden, var aldri i tvil om jeg skulle ta den eller ikke. For meg er det snakk om å beskytte meg selv, familien rundt meg og andre jeg komme i kontakt med som kan bli syk. Har ikke noe kjennskap til at jeg har fått problemet som mange konspi tullinger påstår, ingen chip, ikke er jeg magnetisk, ikke kan jeg «smitte» andre med min vaksine og heller ikke reagerer jeg på det nye 5 g nettet. Her er det snakk om å ta din del av innsatsen. Vi vaksinerer oss jo frivillig når vi reiser til Thailand, Afrika eller Bali så hvorfor ikke nå? Anonymkode: 848ea...0ea 9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #46 Skrevet 8. november 2021 Alterego666 skrev (1 time siden): Du vil vente og se til dødstallene stiger igjen og samfunnet må stenge ned på ny? Du vil le i ansiktet til de rundt deg som er redde fordi de ikke KAN ta vaksinen, og er avhengige av at andre er ansvarlige medborgere? OK. Da er vi kjent med dine holdninger. Det har allerede begynt å spre seg så det spørs hvordan det blir med familiesammenkomstene i advent, jul, romjul og nyttår. Hadde gleda meg til det og til julebordet. Trist at driten blusser opp igjen Anonymkode: 4b431...e60 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #47 Skrevet 8. november 2021 Alterego666 skrev (Akkurat nå): Dersom du ikke KAN ta vaksinen, er det nettopp DEG jeg tar vaksinen for. Dette ligger bakt inn i kommentaren du svarer på. Jeg har ingen legeerklæring på at jeg ikke KAN ta vaksinen. Jeg har ingen underliggende sykdommer eller allergier. Men jeg har hatt så mye bivirkninger etter dose to, at jeg fortsatt er syk. Mange mener at jeg må pine meg gjennom dose tre for samfunnets skyld. Anonymkode: 667e3...605 9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #48 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk min tredje for over en måned siden, var aldri i tvil om jeg skulle ta den eller ikke. For meg er det snakk om å beskytte meg selv, familien rundt meg og andre jeg komme i kontakt med som kan bli syk. Har ikke noe kjennskap til at jeg har fått problemet som mange konspi tullinger påstår, ingen chip, ikke er jeg magnetisk, ikke kan jeg «smitte» andre med min vaksine og heller ikke reagerer jeg på det nye 5 g nettet. Her er det snakk om å ta din del av innsatsen. Vi vaksinerer oss jo frivillig når vi reiser til Thailand, Afrika eller Bali så hvorfor ikke nå? Anonymkode: 848ea...0ea Det er vel nettopp det ordet du viser til - "frivillig". Anonymkode: 667e3...605 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #49 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper du aldri tar influensavaksinen heller. Heller ikke malariaprofylakse. What evs, right? Det varer jo ikke for alltid... Anonymkode: 2a762...ad6 Polio, difteri, stivkrampe & kikhoste vaksinen som heter Boostrix Polio skal vi også ta hvert 10år men det må vi passe på selv. Det var den som folk får i 9-klasse (het 8-klasse før). Anonymkode: 4b431...e60 3
Tanuki Skrevet 8. november 2021 #50 Skrevet 8. november 2021 Jeg skal selfølgelig that dose nr. 3 om jeg får tilbudet, noe annent er uaktuelt. tar også influensa vaksine hvert år. Jeg ligget på sykehus med alvorlig lungebetennelse 2 ganger tidligere, så korona er virkelig det siste jeg trenger. Bruker også munnbind. Om du kan ta vaksinen, så gjør det, fryktelig korttenkt og egositisk å legge alt ansvaret over på andre. 12
Gjest Alterego666 Skrevet 8. november 2021 #51 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ingen legeerklæring på at jeg ikke KAN ta vaksinen. Jeg har ingen underliggende sykdommer eller allergier. Men jeg har hatt så mye bivirkninger etter dose to, at jeg fortsatt er syk. Mange mener at jeg må pine meg gjennom dose tre for samfunnets skyld. Anonymkode: 667e3...605 Snakk med fastlegen din for å fastslå at det faktisk er bivirkninger. Det KAN faktisk ha skjedd at du har hatt covid. Det er uansett viktig at alle alvorlige bivirkninger blir innrapportert slik at fremtidige vaksiner blir enda mer skånsomme og treffsikre. Håper på det beste for helsen din.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #52 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Altså, jeg gambler ikke med min helse for samfunnets skyld. Nei, du gambler med helsa til de svakeste i samfunnet. Mye bedre. Er ytterst sjeldent folk dør av vaksine. Anonymkode: d87bd...b40 6
Gjest Chroma Skrevet 8. november 2021 #53 Skrevet 8. november 2021 Nei, jeg sliter fortsatt etter den første, kommer ikke til å ta flere enn de to jeg har tatt.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #54 Skrevet 8. november 2021 Alterego666 skrev (2 minutter siden): Snakk med fastlegen din for å fastslå at det faktisk er bivirkninger. Det KAN faktisk ha skjedd at du har hatt covid. Det er uansett viktig at alle alvorlige bivirkninger blir innrapportert slik at fremtidige vaksiner blir enda mer skånsomme og treffsikre. Håper på det beste for helsen din. Nei, jeg har ikke hatt covid. Bivirkningene startet 12 timer etter dose to og fortsatt siden. Jeg har ikke vært nærkontakt med noen syke, negative tester hele veien osv. Selvfølgelig har jeg rapportert inn bivirkninger. Men fastlegen mener at jeg bare har vært uheldig. Anonymkode: 667e3...605 10
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #55 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, du gambler med helsa til de svakeste i samfunnet. Mye bedre. Er ytterst sjeldent folk dør av vaksine. Anonymkode: d87bd...b40 Altså, det er måte på hva man skal ofre for andre. Skal du ta vare på barna mine hvis jeg blir alvorlig syk? Anonymkode: 667e3...605 10
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #56 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg har ikke hatt covid. Bivirkningene startet 12 timer etter dose to og fortsatt siden. Jeg har ikke vært nærkontakt med noen syke, negative tester hele veien osv. Selvfølgelig har jeg rapportert inn bivirkninger. Men fastlegen mener at jeg bare har vært uheldig. Anonymkode: 667e3...605 Ja du har nok vært uheldig for i de fleste tilfeller så slår det ikke ut slik du beskriver. Jeg arbeider i sykehjem og det er ørten pasienter og x-antall ansatte som er vaksinert og det er kun ei som sliter med trøtthet ellers er det ingen som har noe. Anonymkode: 4b431...e60 3
Gjest Alterego666 Skrevet 8. november 2021 #57 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg har ikke hatt covid. Bivirkningene startet 12 timer etter dose to og fortsatt siden. Jeg har ikke vært nærkontakt med noen syke, negative tester hele veien osv. Selvfølgelig har jeg rapportert inn bivirkninger. Men fastlegen mener at jeg bare har vært uheldig. Anonymkode: 667e3...605 Du har testet deg for covid? En bekjent av meg fikk covid akkurat når h*n tok andre dose. På grunn av urke er h*n elstremt nøye med å følge forsterkede rutiner for beskyttelse. Jeg mener ikke å tvinge deg til å ta vaksine. Jeg mener at vi som får ingen eller små bivirkninger MÅ ta vaksinen for å beskytte deg og andre som ikke kan ta den.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #59 Skrevet 8. november 2021 Alterego666 skrev (2 minutter siden): Du har testet deg for covid? En bekjent av meg fikk covid akkurat når h*n tok andre dose. På grunn av urke er h*n elstremt nøye med å følge forsterkede rutiner for beskyttelse. Jeg mener ikke å tvinge deg til å ta vaksine. Jeg mener at vi som får ingen eller små bivirkninger MÅ ta vaksinen for å beskytte deg og andre som ikke kan ta den. Ja, jeg har testet meg flere ganger da jeg fikk forkjølelse etter vaksinen to ganger etter hverandre - måtte jo teste meg på grunn av symptomer. Jeg tok vaksinen ene og alene for å kunne besøke familien min i utlandet. Så hvis det blir innført krav om vaksinedose nummer tre, fire og så videre for å kunne reise og se sine egne foreldre, må jeg bare kutte ut foreldrene, dessverre. For flere runder av denne dritten kommer jeg ikke til å ta frivillig. Anonymkode: 667e3...605 9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #60 Skrevet 8. november 2021 Har tatt den for ca mnd siden 😁🙂 Anonymkode: 6e78f...139 2
Fremhevede innlegg