Hårfarge Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Det ser sånn ut at vi skal ta den 3. dose vaksinen i framtida. Jeg er i tvil om den at hvor mange skal vi ta???3,4,5… hva er grense, vi vet ikke. Husker at i debattprogrammet av NRK sa de forskere, over 50 tusen mennesker skal dø av Korona i ett år. Men vi ser nå dette tallet er omt. 900 mennesker. Mon tro, overdriver de dette viruset? Eller vet ikke. Jeg begynte å forvirre… PS: fikk andre dose og ikke motsatt for vaksinen ,men i tvil. 9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Jeg skal ta. Jobber i helse og ser hvor jævlig syk folk blir av corona, vil gjøre alt for å unngå det. Anonymkode: e21a7...476 48
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 Selvfølgelig. Det er ikke et spørsmål. Anonymkode: 2a762...ad6 28
LittDiva Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal ta. Jobber i helse og ser hvor jævlig syk folk blir av corona, vil gjøre alt for å unngå det. Anonymkode: e21a7...476 Samme her. 11
911 Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 Selvsagt skal jeg ta en tredje dose når jeg får tilbud om dette. Overhode ingen reaksjoner på de to første. For første gang har jeg også tatt influensavaksine, og heller ikke etter den fikk jeg reaksjoner. 22
Gjest Alterego666 Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 Hårfarge skrev (19 minutter siden): Jeg er i tvil om den at hvor mange skal vi ta???3,4,5… hva er grense, vi vet ikke. Jeg skal ta så mange doser som kreves, og det skal du også.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 Det beste er flokkimunitet uansett hvordan dere vrir å vender på det! Trenger ikke 3. 4. 5. Dose da. Anonymkode: 86403...2f7 13
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 8. november 2021 Alterego666 skrev (1 minutt siden): Jeg skal ta så mange doser som kreves, og det skal du også. Nei, det skal hun overhode ikke. Vaksinen er frivillig, og du kan ikke bestemme hva andre gjør. Jeg har også tatt to doser, og er fortsatt syk etter andre dose, to måneder etter jeg tok den. Etter avsløringene i Dagbladet vil jeg ikke ta tredje dose før de har ryddet opp i rotet sitt. Blir jeg ikke frisk etter dose to, vil det også være uaktuelt å ta flere doser. Det er greit at man må bidra i samfunnet, men jeg kommer ikke til å legge liv og helse på samfunnets alter så lenge jeg har forpliktelser overfor mann og barn. Anonymkode: 667e3...605 62
Callisto83 Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 Absolutt. Synd at antistoffene i vaksinen avtar over tid, men jeg vil ikke møtte dette viruset helt ubeskyttet. 17
Hårfarge Skrevet 8. november 2021 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2021 Alterego666 skrev (5 minutter siden): Jeg skal ta så mange doser som kreves, og det skal du også. Nei, jeg vil heller vente og se!! 16
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #12 Skrevet 8. november 2021 Tar den kun om det blir nødvendig for koronaspasset. Anonymkode: fbebb...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #13 Skrevet 8. november 2021 Jeg skal ta! Anonymkode: 228c0...290 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #14 Skrevet 8. november 2021 Jeg er også fortsatt dårlig etter vaksinedose 2, har vært sykemeldt nesten hver dag den siste halvannen måneden med problemer som oppstod etter jeg fikk dose 2. Legen sier bare at hun tror det skyldes vaksinen, men kan ikke si noe om når jeg kan forvente å bli bedre... Jeg har de fleste symptomene på såkalt "long covid" uten å ha hatt corona, har kun tatt vaksinen. Så dose 3, 4, 5, osv. kan de glemme å få satt på meg. Føler det har vært alt for lite fokus i media og ellers på de som blir dårlige av vaksinen. Før jeg tok dose 2 hadde jeg ikke hatt en sykedag siden corona begynte. Anonymkode: 238ef...c90 17
Gjest Alterego666 Skrevet 8. november 2021 #16 Skrevet 8. november 2021 Hårfarge skrev (6 minutter siden): Nei, jeg vil heller vente og se!! Du vil vente og se til dødstallene stiger igjen og samfunnet må stenge ned på ny? Du vil le i ansiktet til de rundt deg som er redde fordi de ikke KAN ta vaksinen, og er avhengige av at andre er ansvarlige medborgere? OK. Da er vi kjent med dine holdninger.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #17 Skrevet 8. november 2021 Nei, det skal jeg ikke. Når vaksinene er så dårlig at di holder knappe et halvt år ser jeg virkelig ikke poenget. Da venter jeg heller til de faktisk kommer med noe bedre. Jeg har fått to doser, men når de ikke en gang veit om 3 doser holder er det mye synsing fra forskermiljøet. Jeg kjenner heller ikke et menneske som har fått corona. Da veit jeg at jeg og mine gjør det vi kan gjøre for å ikke bli smittet Anonymkode: c6796...df3 15
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #18 Skrevet 8. november 2021 Har allerede tatt dose 3. Anonymkode: be9a3...1e7 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #19 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, det skal hun overhode ikke. Vaksinen er frivillig, og du kan ikke bestemme hva andre gjør. Jeg har også tatt to doser, og er fortsatt syk etter andre dose, to måneder etter jeg tok den. Etter avsløringene i Dagbladet vil jeg ikke ta tredje dose før de har ryddet opp i rotet sitt. Blir jeg ikke frisk etter dose to, vil det også være uaktuelt å ta flere doser. Det er greit at man må bidra i samfunnet, men jeg kommer ikke til å legge liv og helse på samfunnets alter så lenge jeg har forpliktelser overfor mann og barn. Anonymkode: 667e3...605 Det er jo ulike vaksiner, og de er raske med å sette vaksineringen på pause om det i det hele tatt er mistanke om at det gir uakseptable bivirkninger. Hvis du har fått en tidligere reaksjon på vaksinen så er det ikke sikkert at det er indisert for deg å få flere doser, og da er du helt avhengig av dugnadsarbeidet resten av oss gjør for å holde deg frisk. Det er ingenting i hovedinnlegget til TS som taler for å ikke ta vaksinen annet enn usikkerhet over forskjellige beskjeder i media, og det er slettes ikke rart. Informasjon om vaksinasjon og folkehelse er kjempeviktig for å få folk til å vaksinere seg, så det er bare bra at slike som TS spør og får svar deretter. Anonymkode: 2a762...ad6 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #20 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det skal jeg ikke. Når vaksinene er så dårlig at di holder knappe et halvt år ser jeg virkelig ikke poenget. Da venter jeg heller til de faktisk kommer med noe bedre. Jeg har fått to doser, men når de ikke en gang veit om 3 doser holder er det mye synsing fra forskermiljøet. Jeg kjenner heller ikke et menneske som har fått corona. Da veit jeg at jeg og mine gjør det vi kan gjøre for å ikke bli smittet Anonymkode: c6796...df3 Tipper du aldri tar influensavaksinen heller. Heller ikke malariaprofylakse. What evs, right? Det varer jo ikke for alltid... Anonymkode: 2a762...ad6 9
Anbefalte innlegg