Gå til innhold

Hvor finner en gode og varme strømpebukser som passer til noen få minusgrader? PS!Og varer leeeenge...mente i allefall en god stund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner en gode og varme strømpebukser som passer til noen få minusgrader? PS!Og varer leeeenge...mente i allefall en god stund..

Anonymkode: 4e038...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ullstrømpebukser fra Wolford. De er dyre som f men kvaliteten er god og de varer lenge når de vaskes riktig. 

Anonymkode: b0c34...d61

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns de har gode strømpebukser hos Lindex.

Ikke så dyre,heller. Holder seg veldig bra i vask.

Tror ullstrømpene koster 169 kr. De har i forskjellige tykkelser,og både bomull og ull.

• Liker 4
Skrevet

De har tilbud på ull på coop mega nå. Pierre Robert. Minus 40 prosent. Er fornøyd med ull strømpebuksene. 

Anonymkode: 302b6...9fa

Skrevet

De med fleece på Europris. Men de har blitt så innmari små i størrelsen de siste årene 😕

Men de er virkelig gode og varme. 

Skrevet

Hvis du liker devold så har de noen tolags som er veldig gode.

Anonymkode: 870d0...5d9

Skrevet

Fornøyd med mine ullstrømpebukser fra Cubus. Har hatt en i over et år uten at det har blitt hull på tåa, tror det er ny rekord her i huset!

Anonymkode: a5152...917

Skrevet

De mest fornuftige (bærekraftige) er vel de som er laget av resirkulerte strømpebukser, eller de av fleece. Strømpebukser må være noe av en miljøversting med fryktelig mye bruk og kast av syntetiske oljebaserte stoffer? Mange kaster opptil flere i uka tror jeg.

Anonymkode: 26dcb...2b3

Skrevet

Har med fleece inni, og de er gode når det er veldig kaldt.  Tror jeg kjøpte dem på Lindex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...