AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #41 Skrevet 12. november 2021 I motsetning til det noen avvikere her inne feilaktig påstår, er det ikke vanlig at menn på 55 er kronisk klar for sex. Og det å begynne å klå på kjønnsorganet til en mann som (der og da) ikke har lyst, er i beste fall utidig og plagsom oppførsel. Anonymkode: 0ac14...cd7 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #42 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I motsetning til det noen avvikere her inne feilaktig påstår, er det ikke vanlig at menn på 55 er kronisk klar for sex. Og det å begynne å klå på kjønnsorganet til en mann som (der og da) ikke har lyst, er i beste fall utidig og plagsom oppførsel. Anonymkode: 0ac14...cd7 Hva baserer du den påstanden på? Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg er 50+ og har ingen ting imot at hun tar initiativ. Jeg tror mange antar at alle er som dem selv. Noen ganger mistenker jeg at unge sprer sine fordommer om middelaldrende. De liker kanskje ikke å tenke på at mamma og pappa har sex.... Anonymkode: 2ecb5...eb6 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #43 Skrevet 12. november 2021 Ja det får hun lov til, hva ellers kan jeg gjøre? Vanligvis tar hun ikke, men slår på pikken og balla. Anonymkode: 34c0d...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #44 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (På 8.11.2021 den 12.12): Trodde kvinner hatet tanken på peniser Anonymkode: 8d94f...9ca På kg er det mange av de. Men likevel henger de på seksualitetsforumet og har drøssevis med sexpartnere. Er det forskjell mellom hva kvinner sier og mener? Ja ifølge kg😂 Anonymkode: 5eb5b...fa8
Mr Big Skrevet 12. november 2021 #45 Skrevet 12. november 2021 La oss reversere åpningsinnlegget, så får vi en skikkelig KG-tråd 😙 Damer i forhold, får mannen ta på fitta når han vil? Føler meg så avvist når hun avviser det. Trodde det var godt med litt kos på tissen uansett sex eller ikke? Hun vet jeg hadde blitt med på samleie hvis hun ville/ble våt. Så forstår virkelig ikke problemet? Jeg blir gal av meg selv som tenker på sex hele tiden. Jeg er snart 40. Hun 15 år eldre. Virker ikke som hun tenker så mye på sex eller har behov. Jeg kunne hatt sex hver dag. Aldri sagt nei til sex faktisk. Men nå føler jeg hun begrenser sexlysten min og mine behov? Alltid hatt kjapp sex, hun kommer fort. Ofte kommer jeg ikke. Ferdig med sex/kos uansett etterpå hun. Og aldri noe suging/runking utenom. Hun har også sagt nei til å prøve analsex, sex med ekstra dame eller mann. Jeg vil så mye mer. Har så lyst å fornye sexlivet vårt og prøve noe nytt. Men nytter ikke å snakke mer med henne om det. Hun kaller meg sexgal og liker ikke å snakke om sex. Ler det bort. Jeg blir gal! Såret og skuffa. Men tørr ikke være helt ærlig med hva jeg fantaserer om og har lyst til, når hun avviser de tingene jeg har spurt om. Er jeg kravstor? Noen tips til å få henne til å forstå at jeg ikke får nok sex? ————- Sånn. Hadde dette vært reelt hadde tråden vært full av fordommer, kjeft og gud veit hva 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #46 Skrevet 12. november 2021 Mr Big skrev (2 timer siden): La oss reversere åpningsinnlegget, så får vi en skikkelig KG-tråd 😙 Damer i forhold, får mannen ta på fitta når han vil? Føler meg så avvist når hun avviser det. Trodde det var godt med litt kos på tissen uansett sex eller ikke? Hun vet jeg hadde blitt med på samleie hvis hun ville/ble våt. Så forstår virkelig ikke problemet? Jeg blir gal av meg selv som tenker på sex hele tiden. Jeg er snart 40. Hun 15 år eldre. Virker ikke som hun tenker så mye på sex eller har behov. Jeg kunne hatt sex hver dag. Aldri sagt nei til sex faktisk. Men nå føler jeg hun begrenser sexlysten min og mine behov? Alltid hatt kjapp sex, hun kommer fort. Ofte kommer jeg ikke. Ferdig med sex/kos uansett etterpå hun. Og aldri noe suging/runking utenom. Hun har også sagt nei til å prøve analsex, sex med ekstra dame eller mann. Jeg vil så mye mer. Har så lyst å fornye sexlivet vårt og prøve noe nytt. Men nytter ikke å snakke mer med henne om det. Hun kaller meg sexgal og liker ikke å snakke om sex. Ler det bort. Jeg blir gal! Såret og skuffa. Men tørr ikke være helt ærlig med hva jeg fantaserer om og har lyst til, når hun avviser de tingene jeg har spurt om. Er jeg kravstor? Noen tips til å få henne til å forstå at jeg ikke får nok sex? ————- Sånn. Hadde dette vært reelt hadde tråden vært full av fordommer, kjeft og gud veit hva 😂 Ja DA hadde pipen fått en annen lyd😳 Anonymkode: 5eb5b...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #47 Skrevet 12. november 2021 Mr Big skrev (2 timer siden): La oss reversere åpningsinnlegget, så får vi en skikkelig KG-tråd 😙 Damer i forhold, får mannen ta på fitta når han vil? Føler meg så avvist når hun avviser det. Trodde det var godt med litt kos på tissen uansett sex eller ikke? Hun vet jeg hadde blitt med på samleie hvis hun ville/ble våt. Så forstår virkelig ikke problemet? Jeg blir gal av meg selv som tenker på sex hele tiden. Jeg er snart 40. Hun 15 år eldre. Virker ikke som hun tenker så mye på sex eller har behov. Jeg kunne hatt sex hver dag. Aldri sagt nei til sex faktisk. Men nå føler jeg hun begrenser sexlysten min og mine behov? Alltid hatt kjapp sex, hun kommer fort. Ofte kommer jeg ikke. Ferdig med sex/kos uansett etterpå hun. Og aldri noe suging/runking utenom. Hun har også sagt nei til å prøve analsex, sex med ekstra dame eller mann. Jeg vil så mye mer. Har så lyst å fornye sexlivet vårt og prøve noe nytt. Men nytter ikke å snakke mer med henne om det. Hun kaller meg sexgal og liker ikke å snakke om sex. Ler det bort. Jeg blir gal! Såret og skuffa. Men tørr ikke være helt ærlig med hva jeg fantaserer om og har lyst til, når hun avviser de tingene jeg har spurt om. Er jeg kravstor? Noen tips til å få henne til å forstå at jeg ikke får nok sex? ————- Sånn. Hadde dette vært reelt hadde tråden vært full av fordommer, kjeft og gud veit hva Er ikke noe galt med denne versjonen heller. Syns synd på TS enten det var mann eller kvinne, som er værende i et forhold med noen som kunne ha vært forelderen deres, og som ikke gir dem nok intimitet. Anonymkode: 57c2e...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå