Gå til innhold

Menn i forhold, får kona ta på penis når hun vil?

Anbefalte innlegg

Føler meg så avvist når han avviser det. Trodde det var godt med litt kos på tissen uansett sex eller ikke? Han vet jeg hadde blitt med på samleie hvis han ville/ble hard. Så forstår virkelig ikke problemet? 

Jeg blir gal av meg selv som tenker på sex hele tiden. Jeg er snart 40. Han 15 år eldre. Virker ikke som han tenker så mye på sex eller har behov. Jeg kunne hatt sex hver dag. Aldri sagt nei til sex faktisk. Men nå føler jeg han begrenser sexlysten min og mine behov? 

Alltid hatt kjapp sex, han kommer fort. Ofte kommer jeg ikke. Ferdig med sex/kos uansett etterpå han. Og aldri noe fingring/kos utenom. 

Han har også sagt nei til å prøve analsex, sex med ekstra dame eller mann. Jeg vil så mye mer. Har så lyst å fornye sexlivet vårt og prøve noe nytt. Men nytter ikke å snakke mer med han om det. Han kaller meg sexgal og liker ikke å snakke om sex. Ler det bort. Jeg blir gal! Såret og skuffa. Men tørr ikke være helt ærlig med hva jeg fantaserer om og har lyst til, når han avviser de tingene jeg har spurt om. 

Er jeg kravstor? Noen tips til å få han til å forstå at jeg ikke får nok sex? 

Anonymkode: e03e6...7af

• Liker 2

Fortsetter under...

Uff :( Høres ut som om dere er totalt mismatch seksuelt.

For å svare på spørsmålet: ja, jeg får tafse på penis men det er grenser for hvor mange ganger jeg får terge han opp uten å fullføre det.

Anonymkode: 58a55...877

• Liker 10

Må brutalt ærlig si at det virker ikke som om dere klaffer helt seksuelt😅 Gjennom de fire årene jeg og ex var sammen, fikk hun alltid kose med pikken min. Endte som regel med videre "action" å

Anonymkode: 80681...45f

• Liker 1

Du har kanskje valgt en litt for stor aldersforskjell eller en mann som bare ikke er så interessert i slikt? Jeg er jo over tjue år yngre, men den kan tas på når som helst enten det er snakk om sex eller mer tilfeldig på kjøkkenet. Det kan aldri bli feil i mine øyne. Kroppen min er et slags felles gode i et forhold, og det oppleves bare positivt om hun er litt leken.

Anonymkode: 68c29...1ee

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du sa ikke noe om hvor lenge dere har vært sammen?  For du gikk vel ikke inn i et forhold med en mann som var sånn? 

Anonymkode: 6bba8...38b

Vært sammen i 16 år. Han var nok mer på før. Men vi har fått et par barn og han har jo også blitt eldre. Mulig jeg bare har skjemt han bort med kjappe? 

Jeg har blitt mer kåt nå da, for et par år siden. Har også sagt det til han. Men han prøver dessverre ikke mer. 

Jeg får tafse når jeg vil ja, men gjør det jo ikke hver dag mange ganger for dagen uansett da. Hadde dere ikke mere sex før? Vi har vært sammen i 10 år og det tafses enda heldigvis 😅

Anonymkode: 5248d...a48

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Føler meg så avvist når han avviser det. Trodde det var godt med litt kos på tissen uansett sex eller ikke? Han vet jeg hadde blitt med på samleie hvis han ville/ble hard. Så forstår virkelig ikke problemet? 

Jeg blir gal av meg selv som tenker på sex hele tiden. Jeg er snart 40. Han 15 år eldre. Virker ikke som han tenker så mye på sex eller har behov. Jeg kunne hatt sex hver dag. Aldri sagt nei til sex faktisk. Men nå føler jeg han begrenser sexlysten min og mine behov? 

Alltid hatt kjapp sex, han kommer fort. Ofte kommer jeg ikke. Ferdig med sex/kos uansett etterpå han. Og aldri noe fingring/kos utenom. 

Han har også sagt nei til å prøve analsex, sex med ekstra dame eller mann. Jeg vil så mye mer. Har så lyst å fornye sexlivet vårt og prøve noe nytt. Men nytter ikke å snakke mer med han om det. Han kaller meg sexgal og liker ikke å snakke om sex. Ler det bort. Jeg blir gal! Såret og skuffa. Men tørr ikke være helt ærlig med hva jeg fantaserer om og har lyst til, når han avviser de tingene jeg har spurt om. 

Du beskriver vårt forhold, bare at jeg er 14 år eldre mann og har konstant lyst på henne. Hun avviser meg og sier jeg ikke må være så opptatt av sex. Jeg hadde hoppet i taket av glede om hun hadde foreslått noe av det du foreslår. Her går de i misjonærsex i beste fall hver andre/tredje helg. Vi har vært sammen i 30 år og det var hyppigere sex før. Hun sier hun har det godt når vi først er i gang, men tenker ikke så mye på sex slik jeg gjør. Vi er +/- 60 år om det skulle ha noen betydning.

Og til temaet: JA, hun får tafse så mye hun vil. Problemet er at hun ikke vil.

Anonymkode: 18d0e...600

• Liker 2
9 hours ago, AnonymBruker said:

Vært sammen i 16 år. Han var nok mer på før. Men vi har fått et par barn og han har jo også blitt eldre. Mulig jeg bare har skjemt han bort med kjappe? 

Jeg har blitt mer kåt nå da, for et par år siden. Har også sagt det til han. Men han prøver dessverre ikke mer. 

Om dere har vært sammen i 16år så er det jo stor fare for at han rett og slett bare er lei av deg, og egentlig ønsker det tilbake til når du var 24. Du sier «han har jo blitt eldre» men det har jo vitterlig du også. Det er ikke sikkert han finner deg like attraktiv lengre. 

Anonymkode: ccf99...790

• Liker 2
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja hun får ta på meg hun vil ikke tas på.

Får han ta på deg?

Slik jeg forstår det har du sagt det du mener. 

Jeg er på alder med mannen din og må vel si at jeg hadde vært mer seksuelt passende med deg.

Flintis skrev (Akkurat nå):

Ja hun får ta på meg hun vil ikke tas på.

Får han ta på deg?

Slik jeg forstår det har du sagt det du mener. 

Jeg er på alder med mannen din og må vel si at jeg hadde vært mer seksuelt passende med deg.

Ja, men skulle ønske han tok mer på meg. Jeg har også sagt at jeg kan suge han anytime. Kunne faktisk hatt sex flere ganger til dagen også. 

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bytt mann! 

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja, men skulle ønske han tok mer på meg. Jeg har også sagt at jeg kan suge han anytime. Kunne faktisk hatt sex flere ganger til dagen også. 

Sukk for en drøm😊

Hva er det som gjør han så tiltrekkende?

Tar han initiativ til sex overhodet?

• Liker 1
Flintis skrev (9 minutter siden):

Sukk for en drøm😊

Hva er det som gjør han så tiltrekkende?

Tar han initiativ til sex overhodet?

Hadde vært en drøm hvis han ønsket meg mer og mer sex og kos. 
Han har forfalt de siste årene, for å være helt ærlig. Blitt mer overvektig. Mens jeg har faktisk blitt mer opptatt av hvordan jeg tar meg ut. Tenker han burde tatt vare på en ung kone? Virker ikke redd for å miste meg når han ikke gjør en innsats, når jeg har sagt hva jeg ønsker. 
Jo, han får sex når han vil. Ca 1 gang i uka. 

Annonse

Her tafse hun rett som det er.  Ligger mye å smårunker meg etter at vi har lagt oss. Nesten hver kveld,pikken min er som en magnet for hendene hennes.

Anonymkode: ec424...007

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han begynner å bli gammel. Sexlivet nedskaleres.  Kan dere inngå avtale om å åpne forholdet? 

Anonymkode: 7668a...5ba

Tror også det. Han hadde nok aldri blitt med på det. Sa jo nei til ekstra dame eller mann. 
Men hva kan jeg si til han? Uten å såre. At jeg ikke får nok sex? 
At jeg har lyst å utforske mer og prøve ut litt mer. Han sier jo nei til alt.
Er det ikke litt sløvt av han å ikke prøve litt ekstra? Eller er jeg kravstor? Jeg klikker snart! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...