Gå til innhold

Tips til å få orgasme når jeg rir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler ikke jeg får ordentlig kontakt liksom. Har jeg feil vinkling? Kanskje glidemiddel vil hjelpe? Er skikkelig rådvill og trenger litt tips😩

Anonymkode: 86580...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er det du ikke får kontakt? Klitoris? Kanskje prøve med penisring med vibrator på?🤔

Ellers så kan det hjelpe å bruke musklene. Det var en tråd om tema relatert til dette nylig, skal se om jeg finner den.

Anonymkode: 1183a...0a0

• Liker 1
Skrevet

Ikke sitt helt oppreist. Len deg fremover så du gnir deg mot han. Ikke alle får det til uansett da. 

Anonymkode: 5eda7...dd4

• Liker 4
Skrevet

Her er tråden jeg tenkte på. Ikke spesifikt ridning, men kanskje noe nyttig.

Anonymkode: 1183a...0a0

Skrevet

Takk🤩

ts

Skrevet

Føler vinkel har mye å si. Får mer kontakt når vi sitter begge to f.eks på stol :) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker å sitte litt foroverlent slik at mannens skamben (eller hva det heter på menn) stimulerer klitoris. Da får jeg bedre orgasmer enn ved kun å stimulere klitoris. Jeg har aldri fått orgasme kun ved penetrering uten noe press på klitoris.

Anonymkode: 1250e...a0d

• Liker 3
Skrevet

Å ikke få det hvis du rir en hest

Skrevet

Ta på klitoris.

Anonymkode: 6e2f0...0c7

• Liker 1
Skrevet

Len deg litt forover og beveg deg frem og tilbake istedet for opp og ned. Det er eneste måten jeg kan komme under sex i det hele tatt. Funker veldig bra med en liten vibrator under!

Anonymkode: 05538...ba3

• Liker 4
Skrevet

Jeg pleier å vugge frem og tilbake istedenfor å hoppe opp og ned, samt bøye meg litt fremover. Da treffer det ekstra bra🥳

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Len deg litt forover og beveg deg frem og tilbake istedet for opp og ned. Det er eneste måten jeg kan komme under sex i det hele tatt. Funker veldig bra med en liten vibrator under!

Anonymkode: 05538...ba3

Milky skrev (46 minutter siden):

Jeg pleier å vugge frem og tilbake istedenfor å hoppe opp og ned, samt bøye meg litt fremover. Da treffer det ekstra bra🥳

Jeg liker den vugginga fordi jeg da skjønner hva hun mener, da skyter jeg rompa litt opp og holder stillingen. Da treffer hun skambenet mitt bedre også, så strammer jeg kuken så hardt og lenge jeg klarer. Det gir mindre bevegelse i PIV, men jeg får utrolig sterke orgasmer av dette selv.

Hvis hun bøyer seg såpass frempå at puppene dingler i ansiktet mitt, får hun også kjenne den våte tunga som prøver å suge og kysse brystknoppene.

Puppestimuli, krafsing i hårbunn, ryggen og rompa, øreflippmassasje, tungekyss etc, gir jo også større sjanse for orgasme. Det er viktig å mate hjernen med så mange erogene soner som mulig vettu

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 7.11.2021 den 23.35):

Føler ikke jeg får ordentlig kontakt liksom. Har jeg feil vinkling? Kanskje glidemiddel vil hjelpe? Er skikkelig rådvill og trenger litt tips😩

Vil ikke glidemiddel hindre følsomheten? Hva med orgasme krem heller?

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Du må jukke frem og tilbake, da treffer peisen hans g punktet ditt samtidig som skambenet hans stimulerer klitorisen din. Ikke ri "opp og ned" men gyng frem og tilbake! 

Anonymkode: 620b3...04d

• Liker 2
Skrevet (endret)
wandagirl skrev (På 8.11.2021 den 11.22):

Føler vinkel har mye å si. Får mer kontakt når vi sitter begge to f.eks på stol :) 

Du får vel bedre kontroll også hvis du kan bruke bena, jeg skjønner godt at det kan være slitsom i knestilling i senga.

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
Bamseklemmer skrev (13 minutter siden):

Jeg liker den vugginga fordi jeg da skjønner hva hun mener, da skyter jeg rompa litt opp og holder stillingen. Da treffer hun skambenet mitt bedre også, så strammer jeg kuken så hardt og lenge jeg klarer. Det gir mindre bevegelse i PIV, men jeg får utrolig sterke orgasmer av dette selv.

Hvis hun bøyer seg såpass frempå at puppene dingler i ansiktet mitt, får hun også kjenne den våte tunga som prøver å suge og kysse brystknoppene.

Puppestimuli, krafsing i hårbunn, ryggen og rompa, øreflippmassasje, tungekyss etc, gir jo også større sjanse for orgasme. Det er viktig å mate hjernen med så mange erogene soner som mulig vettu

Nettopp derfor jeg bøyer meg frem!🥵

• Liker 1
Skrevet
Milky skrev (3 minutter siden):

Nettopp derfor jeg bøyer meg frem!🥵

Regnet med det ja, det skal jo være en fordel å bøye seg ned litt🤭

Jeg tror nok en del kvinner som sliter med orgasmen, har menn som ligger som ei død sild med hendene bak hodet. Dem jeg har snakket og skrevet til, har nesten den samme oppfatningen og erfaringen selv. Null interesse, null forståelse, null hjelp, null respekt, null glede, null romantikk, usikker kjærlighet pga manglende engasjement.

Klart det skaper bekymringer, og bekymringer skaper også vansker med orgasmen. Når disse kvinnene fjerner slike uro momenter og frustrasjoner, får de også livet tilbake. Så det eneste som hjelper for orgasmen er teamwork og kommunikasjon, det helper fint lite å bare klage på kvinnen.

• Liker 1
Skrevet

Lotus stilling

Anonymkode: 220f3...48b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2021 den 23.35):

La mannen kose med klitten din...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...