AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Ser ut til at jeg blir alene på julaften i år også.... Som i fjor. Har en datter på 28 år som har vært hos moren til kjæresten i fjor og skal til faren i år. Litt problemer med å forstå at de vil være hos faren da det bare er drikking der og de ikke trives det i det store og hele. Jeg har ingen familie utenom min datter. Blir litt skuffet når jeg nå sitte alene to år på rad. Vi har et bra forhold og ingen konflikter😅 Anonymkode: d810b...50c 1
Tough cookie Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Sender deg en god klem, og så lager du en avtale med datteren din om at neste år kommer de til deg❤ 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Hvis det er mye alkohol der kan du jo si at hun må være hos deg fordi det ikke er forsvarlig hos dem. Det syns jeg er helt innafor, barn skal ikke være rundt fulle voksne Anonymkode: 392e3...8e3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er mye alkohol der kan du jo si at hun må være hos deg fordi det ikke er forsvarlig hos dem. Det syns jeg er helt innafor, barn skal ikke være rundt fulle voksne Anonymkode: 392e3...8e3 Datteren er 28 år. Kan vel ikke kalles et barn. Anonymkode: 54db6...fea 13
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er mye alkohol der kan du jo si at hun må være hos deg fordi det ikke er forsvarlig hos dem. Det syns jeg er helt innafor, barn skal ikke være rundt fulle voksne Anonymkode: 392e3...8e3 Barn? Hun er 28 Anonymkode: cffd8...346 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis det er mye alkohol der kan du jo si at hun må være hos deg fordi det ikke er forsvarlig hos dem. Det syns jeg er helt innafor, barn skal ikke være rundt fulle voksne Anonymkode: 392e3...8e3 Tror du bør lese hi en gang til Anonymkode: ca017...0f4 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Har du ingen andre du kan være med? Dine foreldre? Søsken? Venner? Anonymkode: ca017...0f4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 Jeg ville spurt henne når du får feiret jul med henne. Så ville jeg funnet en annen plass å feile jul? Venner, øvrig familie, invitere noen selv? Anonymkode: f138e...90d
C0ofijas Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 Hei Ts😊 Hvor i landet holder du til? Ingen skal sitte alene på julaften☺️ Send meg gjerne en melding om du ønsker. 1
FrkZ Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 Bor du i en by? Kanskje du kan melde deg som frivillig hjelper den dagen🤗
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #11 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det er mye alkohol der kan du jo si at hun må være hos deg fordi det ikke er forsvarlig hos dem. Det syns jeg er helt innafor, barn skal ikke være rundt fulle voksne Anonymkode: 392e3...8e3 Hun er 28 år....😪 Anonymkode: d810b...50c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #12 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du ingen andre du kan være med? Dine foreldre? Søsken? Venner? Anonymkode: ca017...0f4 Er enebarn, faren min er død og mamma har jeg ikke kontakt med. Og det av gode grunner! Jeg har venner men for å være ærlig syntes jeg det er veldig flaut å si at jeg er alene og er redd de skal føle plikt til å be meg🙁 Så ingen vet at jeg er alene. Anonymkode: d810b...50c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #13 Skrevet 8. november 2021 FrkZ skrev (1 time siden): Bor du i en by? Kanskje du kan melde deg som frivillig hjelper den dagen🤗 Det var et godt forslag🙂 Anonymkode: d810b...50c 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #14 Skrevet 8. november 2021 C0ofijas skrev (2 timer siden): Hei Ts😊 Hvor i landet holder du til? Ingen skal sitte alene på julaften☺️ Send meg gjerne en melding om du ønsker. Jeg bor i Vestfold🙂 Anonymkode: d810b...50c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #15 Skrevet 8. november 2021 Jeg var alene for første gang i fjor. Lagde meg en plan for dagen: Løp en tur, var en tur i sentrum og kikket, lagde middag og spiste, så på TV og sovnet tidlig. Fryktet jeg skulle bli veldig sentimental, men det gikk helt greit. Anonymkode: b356c...d68 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #16 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis det er mye alkohol der kan du jo si at hun må være hos deg fordi det ikke er forsvarlig hos dem. Det syns jeg er helt innafor, barn skal ikke være rundt fulle voksne Anonymkode: 392e3...8e3 Hun er 28!!!! Herregud! Blir såklart bedre stemning med alkohol til maten og kvelden! Uten blir det jo dritt kjedelig! Anonymkode: 57b4c...4b5
Duff Skrevet 8. november 2021 #17 Skrevet 8. november 2021 Da hadde jeg meldt meg på åpen julefeiring via kirka eller frivillighetssentral evt frelsesarmeen
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #18 Skrevet 8. november 2021 Inviter datteren din på julefrokost så kan hun dra til faren på kvelden. Da blir du ihvertfall ikke alene hele dagen. Anonymkode: b47af...168 3
Guppy88 Skrevet 8. november 2021 #19 Skrevet 8. november 2021 Du bør nok tenke litt over fremtidige juler og hvordan du ønsker å feire dem. Datteren din har jo to foreldre, og når dere er skilte, blir det selvfølgelig noen juler alene. Enda fler når det nå er snakk om svigerforeldre, og desto fler hvis også de er skilt. Da er det realistisk at hver fjerde jul blir med datteren din. Med mindre de blir flinke til å be alle foreldre hjem til seg, men det unngår man selvfølgelig hvis de skilte foreldrene ikke trives i hverandres selskap. 2
Perleblomst Skrevet 8. november 2021 #20 Skrevet 8. november 2021 Har du selv forsøkt å invitere henne? Hva sier hun da? Vet hun at du ikke har andre å feire med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå