AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Jeg blir så fort frustrert Synes legging er noe dritt, nesten det verste med hele babybobla. Flere ganger i uka og periodevis hver kveld, så må jeg gå ut av rommet for å få puste og samle meg. Takler ikke gråt og styr og baby som nekter å sove. Noen ganger sovner babyen mens jeg da er ute, andre ganger går jeg inn og ammer også sovner babyen etter det. Og noen ganger må jeg gå ut i flere omganger. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette, har tydeligvis så kort lunte 😢 Babyen er 9mnd og jeg prøver å trappe ned på ammingen men ofte er det eneste løsning. Og noen kvelder er det liksom ingen løsninger og vi holder på i evigheter. Eller babyen sovner greit første gangen og så våkner hver halvtime/time utover kvelden. Får vondt i magen av å høre lyd på babycallen. Anonymkode: 0ac5c...1ab
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Kunne pappaen lagt! På den alderen ammet jeg i stuen, og pappaen la. Det fungerte veldig fint etterhvert Anonymkode: c7773...c38 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 .. og du er ikke den eneste som syns det er dritt! Anonymkode: c7773...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå