Gjest gjestbente Skrevet 31. desember 2005 #61 Skrevet 31. desember 2005 Hvordan gikk det? Er dere sammen enda, og har sexen blitt deilig? Er selv i samme situasjon.. kjipe greier.
Gjest Gjest_Nadia_* Skrevet 31. desember 2005 #62 Skrevet 31. desember 2005 Jeg må si jeg er i samme situasjon selv...trodde aldri jeg skulle si det men det er litt...rart..å være i lag med en som har så liten snopp!
Mann 40 Skrevet 1. januar 2006 #63 Skrevet 1. januar 2006 Som andre her også har påpekt er det faktisk bare de ytterste cm. i skjeden som er følsomme. Vi kjenner f.eks. ikke noe til tamponger når de dyttes langt nok opp. Riktignok har vi noe følelse i livmortappen, men det forårsaker som regel smertefølelse å få in pikk hamrende der. ← Sex er mer enn kliniske tall på hvor mange cm inn i fitta man kjenner noe osv, hvis man ikke tenner, så gjør man ikke det. Enten det skyldes liten pikk, små pupper eller andre ting.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #64 Skrevet 2. januar 2006 Sex er mer enn kliniske tall på hvor mange cm inn i fitta man kjenner noe osv, hvis man ikke tenner, så gjør man ikke det. Enten det skyldes liten pikk, små pupper eller andre ting. ← Ja, det er klart. Men svaret mitt (som du siterte) var til dem som oppga som årsak til sin utilfredshet at de ikke kjente noe... Det var det jeg svarte på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå