Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ganske "in" for tiden med disse kortekorte jakkene.. Jeg har litt mixed feelings egentlig. Bare for litt siden sverget jeg på at jeg aldri ville kjøpe noe sånt, men i dag kom jeg hjem med en... Den passet for perfekt til et skjørt jeg skal bruke på lørdag, så jeg kjøpte den.. men vet fortsatt ikke helt hvor fint jeg syns det er..

Noen som har en mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe fint... Men alle har jo hver sin smak :)

Skrevet

Jeg har sett noen sorte i blonde-stoff som jeg syns var litt søte. Men generelt er jeg ganske så delt.

Skrevet

Er faktisk ikke helt sikker jeg heller på hva jeg synes om bolero :klø:

Men det kommer vel egentlig helt an på antrekket ellers. Har sett noen som ser kjempestilig ut i bolero, mens andre bare ser teit ut ;)

Men, må innrømme at jeg har vurdert å skaffe en selv, for jeg har så mange topper uten armer soom det hadde vært greit med en bolero til nå i høst :)

Skrevet

I starten syntes jeg ikke noe om boleroer, men etterhvert har det jo kommet så mange forskjellige typer, og nå synes jeg det kan være skikkelig kult. Noen er veldig stilige, andre mindre fine synes jeg. Har selv kjøpt en strikket i svart fra Bik Bok som jeg liker kjempegodt :)

Skrevet

Jeg har et par stykker selv, og synes det er veldig fint! Passer både til skjørt og jeans synes jeg.

Skrevet

Først hadde jeg et litt forvrengt forhold til boleroer, men jeg kjøpte en selv, og liker den egentlig ganske godt. Dersom man klarer å matche bra, synes jeg det kan være kult.

Skrevet

Jeg kler det ikke jeg.. men det kan være fint på andre. :)

Skrevet

Har ikke midje nok til at det er noe fint, ser litt gravid ut egentlig med det.

Skrevet

hum... midje? håper det ikke er mage man mener.. har ikke helt flat mage jeg heller...

Skrevet

På meg er det ikke fint i allefall. Men har jo sett bilder av andre hvor det er ganske kult

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg har ikke sett noen jeg synes er fine foreløpig hvertfall...

Skrevet

Jeg likte ikke boleroer sist gang de var på mote, det var mens jeg gikk på vgs, så helt på slutten av 90-tallet. Men nå ser jeg en del som jeg liker. Har fått en i bursdagsgave, men har ikke tatt den i bruk enda... Kanskje det blir på bursdagsfesten min :)

Skrevet

Synes ikke det er fint i det hele tatt.. Ser litt klønete ut..

Skrevet

Jeg skal ihvertfall bruke min kun på den bursdagen.. Syns ikke det er så pent selv, men det matcha for perfekt til skjørtet, så da har jeg ikkeno valg ;)

Skrevet

Synes det ser helt forferdelig ut. De eneste som muligens kler slike er de som mener at de har for smal midje..

Skrevet
Jeg skal ihvertfall bruke min kun på den bursdagen.. Syns ikke det er så pent selv, men det matcha for perfekt til skjørtet, så da har jeg ikkeno valg ;)

Min matcher og perfekt til et skjørt jeg kjøpte meg :) Vi blir så fine atte!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg synes det ser ut som en jakke som har krympet i vask.

Skrevet

Det kan være fint på noen. Har ikke prøvd en selv enda, så jeg vet ikke om jeg hadde kledd det. Det er egentlig et ganske merksnodig plagg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...