AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Hei! Vi er et par som har prøvd snart 6 måneder, og har tatt fruktbarhetssjekk som viser fine blodprøver, men dårlig sædkvalitet pluss jeg har endometriose og delt livmor. Er det noen som tilfeldigvis er i samme situasjon og vet hva ventetiden er for å komme inn til prøverør offentlig? Hadde satt stor pris på svar da vi er veldig usikre på hva vi skal gjøre Anonymkode: 2f7bd...9ef
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Det tar fort et halvt år fra henvisning er sendt til man er i gang med prøverør, men kommer også an på hvor i landet du bor. Men man venter fra 4-12 uker på første time, så videre flere uker før oppstart. Oppstart må passe med din syklus og kapasitet på sykehuset den mnd, samt evt lengre ventetid i ferier (sommeren). Så ville hvertfall startet prosessen med søknad om dere kvalifiserer til det (må som oftest ha forsøkt i over 1 år for i det hele tatt å bli vurdert). Om dere må prøve mer på egen hånd, sørg for at det meste er sjekket slik at dere går rett på IVF/ICSI om dere må ha det og slipper videre utredning først. Hos private går det noe fortere, men de har litt ventetid de også nå. Så tar vel fort 3 mnd fra man tar kontakt til man får noe der og. Og prisen er noe helt annet! Anonymkode: 721fb...9bd 1
EXB1987 Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Hei 😊 Vi holder også i det offentlige nå. Jeg har også livmoravvik. Send meg gjerne en PM, vi er ikke så mange med livmoravvik og jeg vil gjerne høre hva legene tenker om din tilstand! 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå