AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Hei! Har etter 1,5 år med prøving og ingen syklus endelig fått prøve Provera + Letrozol. Er på dag 5 med Provera nå. Er det noen andre her som går på samme behandling nå? Hadde vært fint å hatt noen å dele erfaringer/opptur/nedtur med! Del gjerne dine erfaringer med Provera + Letrozol om du har brukt dette tidligere! Anonymkode: 0668a...bca
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Letrozolbabyen min er 8mnd! Har også null og niks syklus. Provera + letrozol. Første runde tok jeg enkel dose, skjedde ingenting. Men så neste runde tok jeg dobbel og da ble det baby Anonymkode: ed98a...e9f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Letrozolbabyen min er 8mnd! Har også null og niks syklus. Provera + letrozol. Første runde tok jeg enkel dose, skjedde ingenting. Men så neste runde tok jeg dobbel og da ble det baby Anonymkode: ed98a...e9f Åå så godt å høre, gratulerer!! Hvilken styrke hadde du på Letrozol? Har fått 2,5 mg, men hørt at mange har 5mg og tar dobbel dose? Anonymkode: 0668a...bca
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Noen flere som har erfaring? Eller går på det nå? Anonymkode: 0668a...bca
Amatariel Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Anbefaler å lese igjennom denne tråden om du tar deg tid til det.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Åå så godt å høre, gratulerer!! Hvilken styrke hadde du på Letrozol? Har fått 2,5 mg, men hørt at mange har 5mg og tar dobbel dose? Anonymkode: 0668a...bca Jeg tok 2,5mg, så 5mg som funka. Var gynekologen som skrev ut som sa jeg skulle ta dobbel Anonymkode: ed98a...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå