AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 For 4 uker siden akkurat fikk jeg en forsterkning i en magemuskelen etter et tungt løft/overbelastning. Jeg merker egentlig ikke noe særlig forbedring, har vært til fysioterapeut, lege mv og alle sier at det går over, men det GJØR DET IKKE. Er virkelig fortvilt nå, jeg har tatt det med ro i 4uker men ingenting blir bedre. er det en livsvarig skade?? Anonymkode: 54740...3bf
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 4 uker er dessverre ikke lenge, da deet er anpå hvor stor skade det er på muskelfibrene. Du må nok dessverre bare smøre deg med tålmodighet. Fikk du øvelser av fysioterapauten? Anonymkode: b5780...b80 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: 4 uker er dessverre ikke lenge, da deet er anpå hvor stor skade det er på muskelfibrene. Du må nok dessverre bare smøre deg med tålmodighet. Fikk du øvelser av fysioterapauten? Anonymkode: b5780...b80 Ja. Anonymkode: 54740...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå