Gå til innhold

Blandet sukess på tinder som mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er vell kanskje en av de litt "heldige" som får til en del dates via tinder, som mann. Jeg er nok ikke innenfor topp 20 prosent, men har kanskje mer suksess en den gjennomsnittlige mann.

Uansett, jeg har gode bilder som representerer meg i  forhold til hvordan jeg ser ut(helfigur, bilder på avstand osv). Jeg pleier også å ta en kjapp tlf samtale før man eventuelt treffes og det går som regel veldig fint. De fleste virker fortsatt veldig interessert, etter en lang tlf samtale

MEN etter første date, så dabber det oftest helt av. De virker ikke særlig interessert, og de som fortsatt viser interesse viser bare sånn halv interesse. Så jeg begynner seriøst å lure på om det er noe "rart" med meg som skuffer de fleste jeg møter. Bare veldig frustrerende å ikke vite hva det eventuelt kan være. Prøvd å spørre ved flere anledninger, men får jo ikke ett 100 prosent ærlig svar på slikt. Håper bare ikke det er noe med mitt utseende/kroppsspråk som er uattraktivt for kvinner, som ikke kommer frem på bilder :)

Flere som har samme problemet?

Hilsen mann snart 40år

Anonymkode: 1ea7d...a9a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm tja. Det kan være forskjellige ting. Noen menn har feks en ganske feminin måte å være på uten at de selv tenker over det. Det kan være lite attraktivt for en kvinne som er typisk straight.

Noen har dårlig hygiene. Jeg har opplevd en med en helt ekstrem stål ånde. 

Noen ganger bare har man ikke kjemi. Han er kansje dårlig på å lytte, eller er veldig negativ, eller kritiserer mye feks. 

Anonymkode: 7ea76...790

• Liker 5
Skrevet

Jeg datet flere kjekke menn på din alder i fjor høst, og avsluttet etter en date eller to med alle unntatt en. Det var ingenting spesielt som gjorde det, bare at jeg ikke følte helt kjemien og/eller at vi ikke hadde nok til felles. Da jeg møtte kjæresten min, visste jeg etter første treffet at jeg ville satse på ham. Jeg er ganske intuitiv når det gjelder kjærlighet, så jeg bestemmer meg raskt om det er ja eller nei. Kanskje har du bare møtt kvinner som meg? 

Anonymkode: 1241f...1f3

• Liker 8
Skrevet

Lett å få gifte damer på kroken, når man er en ung mann😉

Anonymkode: 5fa55...df4

• Liker 1
Skrevet

Bruker du realistiske bilder da? Helfigur og langt unna er jo bra det, men ser de ansiktet ditt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bruker du realistiske bilder da? Helfigur og langt unna er jo bra det, men ser de ansiktet ditt?

hei, ja. Både bilder av hele meg på avstand og relativt nære bilder av ansikt. Men dere kvinner sier jo at utseende ikke er særlig viktig, hvis jeg har forstått rett? Har jo lest det ved flere anledninger her. Men det er kanskje bare sånn tullprat?😏

Ellers er jeg godt trent, har hår på hodet og 185cm høy(hvis det er relevant)

Skrevet

Kan ikke svare på det du lurer på.. Men det er flere jeg ikke treffer mer enn en gang og det handler ikke om at det ikke har vært hyggelig, men at han ikke har interessert meg nok, gjort meg nysgjerrig… Noen ganger har han ikke vært særlig god på å være nysgjerrig på meg, eller det kan ha vært en spesiell lukt, eller kyssestilen matcher ikke. 
Det kan være så mangt som du forstår. Poenget er vel at noen ganger må man treffe en del før du møter den du har lyst til å se hver dag.

Skrevet
wandagirl skrev (Akkurat nå):

Kan ikke svare på det du lurer på.. Men det er flere jeg ikke treffer mer enn en gang og det handler ikke om at det ikke har vært hyggelig, men at han ikke har interessert meg nok, gjort meg nysgjerrig… Noen ganger har han ikke vært særlig god på å være nysgjerrig på meg, eller det kan ha vært en spesiell lukt, eller kyssestilen matcher ikke. 
Det kan være så mangt som du forstår. Poenget er vel at noen ganger må man treffe en del før du møter den du har lyst til å se hver dag.

Men hvordan kan dere kvinner vite alt dette baser på en date?  Altså, jeg vet at dere er generelt mer kresne en oss karer, men kan jo ta litt tid å finne kjemien med noen og man kan vell ikke regne med at 1 date er perfekt? Noen trenger jo tid til å bli litt komfortabel osv. Beklager, men jeg forstår ikke meg helt på slikt jeg da. Er vell fordi at jeg er en "enkel" mann kanskje!?🤨

• Liker 2
Skrevet

Du er sikkert en helt OK fyr, men å være helt OK er ikke det de fleste kvinner er ute etter. 🤷‍♀️

Anonymkode: 05d7f...0d7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men dere kvinner sier jo at utseende ikke er særlig viktig, hvis jeg har forstått rett? Har jo lest det ved flere anledninger her. Men det er kanskje bare sånn tullprat

Obs her er du inne på noe. Er du slik på date også? Litt sånn incel typ kommentarer. "Dere kvinner er sånn..." det er dumpegrunn.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

hei, ja. Både bilder av hele meg på avstand og relativt nære bilder av ansikt. Men dere kvinner sier jo at utseende ikke er særlig viktig, hvis jeg har forstått rett? Har jo lest det ved flere anledninger her. Men det er kanskje bare sånn tullprat?😏

Ellers er jeg godt trent, har hår på hodet og 185cm høy(hvis det er relevant)

Utseende betyr jo noe, men ikke at en trenger å være "høy og mørk" eller en typisk kjekkas. Men må jo være noe med utseende som er tiltrekkende for meg. Men.. det er jo ulikt.

En mann som ser på meg, smiler, er interessert uten å grave nedi alt mulig. Noe av det udefinerbare.

En potensiell kjæreste vil også for meg være min beste venn. Så de som går på daten med  "flørtespråk" og skal liksom være forførende blir komisk. 

Selv om en mann kan være helt ok på alle måter, så må jeg også kjenne at jeg kunne hatt lyst å kysse han. 

Anonymkode: a6a3b...420

• Liker 3
Skrevet

Mange menn prøver liksom å være innafor rammene av A4 typen som de tror tiltrekker kvinnen. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om de menna, jeg går alltid etter spennende menn. Ikke de som prøver å være spennende med sære interesser heller, men de som har levd et interessant liv, og kanskje har et annerledes perspektiv på ting. Men det er ikke noe du kan lese deg opp på dessverre. Men mitt beste råd, sikkert klisje, men prøv å vær deg selv og ikke å passe inn i den A4 modellen, fordi det er bare gørr kjedelig! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Obs her er du inne på noe. Er du slik på date også? Litt sånn incel typ kommentarer. "Dere kvinner er sånn..." det er dumpegrunn.

nei nei, men bare syntes det er litt ironisk at mange kvinner motsier seg selv her inne. Langt ifra  noe "incel".🤣 Men forstår det er vanskelig å vite akkurat hva det kan være, siden ingen her har møtt  meg. Bare litt frustrerende, så måtte lufte tankene litt ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvordan kan dere kvinner vite alt dette baser på en date?  Altså, jeg vet at dere er generelt mer kresne en oss karer, men kan jo ta litt tid å finne kjemien med noen og man kan vell ikke regne med at 1 date er perfekt? Noen trenger jo tid til å bli litt komfortabel osv. Beklager, men jeg forstår ikke meg helt på slikt jeg da. Er vell fordi at jeg er en "enkel" mann kanskje!?🤨

Møter ofte menn igjen en gang til om jeg er usikker. Som regel blir inntrykket etter første date bekreftet. Og det handler ikke om at det skal være en perfekt date, men det må være noe der som fenger nok til at jeg har lyst til å bruke mer tid på vedkommede. Det holder ikke at han er hyggelig, må matche på noen andre ting som humor, interesser, engasjememt, verdier osv.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange menn prøver liksom å være innafor rammene av A4 typen som de tror tiltrekker kvinnen. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om de menna, jeg går alltid etter spennende menn. Ikke de som prøver å være spennende med sære interesser heller, men de som har levd et interessant liv, og kanskje har et annerledes perspektiv på ting. Men det er ikke noe du kan lese deg opp på dessverre. Men mitt beste råd, sikkert klisje, men prøv å vær deg selv og ikke å passe inn i den A4 modellen, fordi det er bare gørr kjedelig! 

Forstår, Føler meg ikke så A4 egentlig. Har til og med vurdert å leve friluftslivet i ett halvt år(unormalt glad i natur og friluftsliv).Kan snakke om det meste med de fleste, så er ikke så "norsk" sånn sett. Men mulig jeg fremstår som kjedelig eller rar. Ikke vet jeg=)

Skrevet

De fleste kvinner har vel et potensiale for å bli tiltrukket av 1% av befolkningen når det gjelder langvarig partner og familie.

Dating er et mareritt for alle fordi det skal mye til at folk har kjemi.

Når jeg ser på diverse dokumentarer og datingprogrammer så ser det mer ut som tortur, enn middag. 😂

Vi har mistet de sosiale arenaene hvor folk kunne sosialisere og bli kjent uten en-til-en press om sex og forhold.

I dag så er det bar/fylla eller dating app hvor folk skal selge seg med bilder og god tekst.

Du kan takke kapitalistiske krefter og teknologi.

Anonymkode: 819c3...fe7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes du virker slitsom og negativ og lite sjarmerende og med vibber av incel holdninger. "Dere kvinner er sånn" og så offerholdningen med en god dose aggro "jeg er vel enkel jeg da" skeptisk sure smiljefjes. 

Du kan ikke skjule det du har inni deg. Er du sur på folk du ikke kjenner fordi de er kvinner må du jobbe med det.

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes du virker slitsom og negativ og lite sjarmerende og med vibber av incel holdninger. "Dere kvinner er sånn" og så offerholdningen med en god dose aggro "jeg er vel enkel jeg da" skeptisk sure smiljefjes. 

Du kan ikke skjule det du har inni deg. Er du sur på folk du ikke kjenner fordi de er kvinner må du jobbe med det.

Synes du overdriver voldsomt.

Ts stiller et legitimt spørsmål.

Anonymkode: ae1b2...323

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ehh, tror du misforstår litt her da. Var da  litt av  noen fordommer du hadde mot meg. Ikke rart det blir krangler mellom kjønnene her inne. Må ikke være så hårsår. Ikke dra alle menn som kommer med litt "kritikk" her inne under en kam 

Men denne tråden handler om ikke om det, så beklager at jeg "såret" deg da. Helst ikke flere avsporinger er du snill=)

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du vet vel selv raskt om du er interessert i en kvinne eller ikke, selv om det ikke er noe "galt"?

Du har vel vanlige kvinner som arbeidskollegaer og bekjente som du ikke er interessert i, uten at det dermed er noe galt med deg.

Dating er pyton og demotiverende for alle.

Anonymkode: 819c3...fe7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...