netpuppy Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Jeg ser på hjemmesiden deres at det skal finnes noen i Norge, men jeg har aldri sett noen selv. Lurer på om det er noen her som har det i nærheten og om dere bruker det selv? Hvordan fungerer det?
Mezzosoprena Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Skjønner konseptet med "little", men ikke med "free" - alle bibliotek er jo gratis 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Ikke hva jeg vet. Men det finnes jo flere big, free libraries...som i helt ordinære bibliotek. Det er ikke like utbredt der ideen om Little Free Libraries kommer fra. Eller, jo, forresten - en av de lokale dagligvarebutikkene har en bokbyttekrok. Hvor man kan sette igjen eller forsyne seg med en bok. Må ikke leveres igjen, da. Anonymkode: 56c8a...01d 2
Regnbuefisk Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Finnes flere stykker på bussholdeplassene på landås i Bergen det er gjort veldig enkelt. Det er satt inn noen hyller, og en liten plakat som forklarer greia. Jeg bruker de av og til både for å plukke med meg bøker og som et sted å kvitte meg med bomkjøp som jeg ikke vil ha i bokhylla mi likevel 😅 gleder meg alltid over å se at disse bøkene som absolutt ikke falt i smak hos meg forsvinner hjem til noen andre ila få dager. Håper de liker dem bedre.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå