AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Min kjæreste er i 30-årene og han fortalte meg om sin seksuelle fortid. Det kom som et sjokk da han fortalte meg at han hadde hatt over 200 sexpartnere, hadde hatt trekanter, orgier, vært swinger på sexklubber og mye mye mer. Jeg sitter her og er lei meg og skuffet. Jeg tenker at en slik mann umulig kan være trofast? Jeg er ingen jomfru akkurat, men har ikke hatt så mange partnere. Og jeg har aldri hatt trekant eller orgier etc.. Jeg prøver å ikke dømme, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg forventer absolutt ikke at en partner kun skal ha hatt 2-3 partnere før han møtte meg, men det blir for drøyt med over 200 stykker. Jeg ønsker ikke å gjøre det slutt, men dette er et stort problem for meg og jeg har mistet lysten på ham. Anonymkode: 4c2da...d4e 10
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Så du slutshamer han? Anonymkode: aead4...d06 15
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 TS her igjen. Jeg har lest en del om saken og finner flere steder at når en partner har hatt et slikt utsvevende sexliv kan plage ganske mange. Og for mange er dette dealbreaker. Anonymkode: 4c2da...d4e 8
Hannah80 Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du slutshamer han? Anonymkode: aead4...d06 All PK til side. Har man hatt sex med over 200 stykk, så er man en slut. 40
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du slutshamer han? Anonymkode: aead4...d06 Nei, men har mistet lysten. Hva hadde du gjort i mitt tilfelle? Anonymkode: 4c2da...d4e 2
Milky Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 gjort er gjort.. enten må du komme deg over det eller gjøre det slutt 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Dersom du har mistet lysten på han, så kommer du sikkert ikke til å ha sex med han på en stund, noe han ikke finner seg i. Så han går å knuller noen andre istede. Dropp han eller la hans erfaring gi deg et bra sexliv. Anonymkode: 6f7b4...0f1 2
miss summers Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 Skjønner deg godt jeg TS. Dette ville vært dealbreaker for min del. 20
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 Dette høres ikke sannsynlig ut. Jo flere en mann har vært med, jo mer attraktiv er han for kvinner. Det er menn det er omvendt for. Anonymkode: 07d25...033 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 Her på singelforumet står det at fortid er fortid, og at man er en drittsekk om man bryr seg om at kjæresten har vært bortpå halve bygda. Det blir sagt angående kvinner da, men man må vel regne med at det gjelder for menn og? Anonymkode: 0b4c9...638 3
Silva Pluvialis Skrevet 7. november 2021 #11 Skrevet 7. november 2021 Hannah80 skrev (5 minutter siden): All PK til side. Har man hatt sex med over 200 stykk, så er man en slut. Betyr ikke «slut» hore? Man er vel ikke hore selv om man har hatt sex med mange - såfremt man ikke har solgt sex? 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #12 Skrevet 7. november 2021 Just now, Gjenferdet said: Betyr ikke «slut» hore? Man er vel ikke hore selv om man har hatt sex med mange - såfremt man ikke har solgt sex? Nei, det gjør det ikke. Anonymkode: 0b4c9...638 11
I Grosny Skrevet 7. november 2021 #13 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Min kjæreste er i 30-årene og han fortalte meg om sin seksuelle fortid. Det kom som et sjokk da han fortalte meg at han hadde hatt over 200 sexpartnere, hadde hatt trekanter, orgier, vært swinger på sexklubber og mye mye mer. Jeg sitter her og er lei meg og skuffet. Jeg tenker at en slik mann umulig kan være trofast? Jeg er ingen jomfru akkurat, men har ikke hatt så mange partnere. Og jeg har aldri hatt trekant eller orgier etc.. Jeg prøver å ikke dømme, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg forventer absolutt ikke at en partner kun skal ha hatt 2-3 partnere før han møtte meg, men det blir for drøyt med over 200 stykker. Jeg ønsker ikke å gjøre det slutt, men dette er et stort problem for meg og jeg har mistet lysten på ham. Anonymkode: 4c2da...d4e Det finnes massevis av menn der ute som ikke er storsjarmører, men vil du ha en vanlig halvkjedelig mann?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #14 Skrevet 7. november 2021 Skjønner ts godt. Jeg har dumpet en venn etter at jeg fikk vite at han har kjøpt horer. Det har ikke med å dømme å gjøre, det har med at man må være litt på samme side og ha noen felles verdier om man skal være i et forhold, enten det er vennskap eller kjæreste. Og siden du reagerer, så er det sannsynligvis et tegn på at dere har forskjellige verdier, og ikke er kompatible. Ingen som har gjort noe feil, dere bare passer ikke sammen. Og det er lov. Anonymkode: eba44...815 15
Hannah80 Skrevet 7. november 2021 #15 Skrevet 7. november 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Betyr ikke «slut» hore? Man er vel ikke hore selv om man har hatt sex med mange - såfremt man ikke har solgt sex? Definisjon sier at det kan bety både prostituert og ei som har tilfeldig sex med mange ulike menn:) 1
Silva Pluvialis Skrevet 7. november 2021 #16 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det gjør det ikke. Anonymkode: 0b4c9...638 https://www.ung.no/oss/168330 Slut betyr «hore» eller «løs jente». Det er nedlatende. Kan ikke folk få ligge med den de vil uten å bli slutshamet? Jeg kunne aldri hatt tilfeldig sex selv, men jeg ville ikke kalt folk løs, slut, hore eller ludder av den grunn. 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #17 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette høres ikke sannsynlig ut. Jo flere en mann har vært med, jo mer attraktiv er han for kvinner. Det er menn det er omvendt for. Anonymkode: 07d25...033 Tull. Anonymkode: d929f...5d3 8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #18 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her på singelforumet står det at fortid er fortid, og at man er en drittsekk om man bryr seg om at kjæresten har vært bortpå halve bygda. Det blir sagt angående kvinner da, men man må vel regne med at det gjelder for menn og? Anonymkode: 0b4c9...638 NEI. Det som blir sagt er at man er en drittsekk om man har ulik standard for seg selv og andre! Anonymkode: d929f...5d3 13
Hannah80 Skrevet 7. november 2021 #19 Skrevet 7. november 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): https://www.ung.no/oss/168330 Slut betyr «hore» eller «løs jente». Det er nedlatende. Kan ikke folk få ligge med den de vil uten å bli slutshamet? Jeg kunne aldri hatt tilfeldig sex selv, men jeg ville ikke kalt folk løs, slut, hore eller ludder av den grunn. Hore og ludder nei. Men man ER løs/lett på tråden når man kommer opp i et hundretalls sexpartnere. Syns ikke det er så nedlatende. Er jo folk som sier selv at de er løse:) 7
Gjest supernova_87 Skrevet 7. november 2021 #20 Skrevet 7. november 2021 Jeg ser for meg at problemet med dette er at du blir usikker på om du kan være nok for noen som har hatt en så stor seksuell appetitt på mange mennesker. Og at han derimot hadde prøvd ut mye forskjellig med en partner eller to så hadde det vært noe annet. At dersom han har hatt behov for å ligge med så mange så kan ikke bare du for resten av livet være nok? Dersom det er dette som er problemet må du kanskje heller se på om han er en mann som er trofast, snakk med ham om uroen din, snakk om hvilke forventninger dere har til fremtiden i lag, og til sexlivet deres i fremtiden. Jeg hadde definitivt synes dette var problematisk. Men da nettopp pga min egen usikkerhet, for fortid er fortid. Men hadde jeg følt meg trygg på at det var oss to inn i evigheten så har ikke hans utsvevende sexliv noe å si, for det er forbi. På samme måte som at f.eks en veganer ikke kan dømme sin nåtidige veganer partner for å hatt et ekstremt kjøttforbruk tidligere. Folk forandrer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå