AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Er i et nytt forhold som er ganske så skjult da vi begge har gått ifra partnerne våre og ingen skal vite om det enda pga barna. Lang historie ihvertfall. Han har bursdag neste uke og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Interessene er jakt og friluftsliv. Ikke kan jeg ta han med ut å spise eller en natt på hotell da plassen vi bor på er så liten at alle kjenner alle, å vi kan ikke bli oppdaget sammen. Ikke er han typen som bruker smykker, å parfyme/deo har han nok av. Tenkte på gavekort på sportsbutikk(så han kunne kjøpe noe han selv trengte) men hva mer? jeg er jo ikke noe god på gaver til mannfolk Anonymkode: 353fd...9f1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Kjøp en termisk kikkert Anonymkode: 1dc4c...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Jervenduk, kanskje? Anonymkode: b476a...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 Kan dere ta en date i nabobyen og overnatte på hotell der? Ellers tenker jeg et gavekort ja, og kanskje en god middag som er hjemmelagd? Anonymkode: 2df69...eac
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Når forholdet er så nytt og ikke engang offisielt/public så hadde jeg ikke kjøpt noe gave. Dere er liksom "der". Det holder langt med at du disker opp middag med noen stearinlys og skaper en fin, casual kveld for han. Anonymkode: ec173...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå