Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med strimmel testene fra Normal? Tatt 4stk, ser strek på alle men den er såsi usynlig

Anonymkode: 492a4...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ganske tydelig strek med de ganske raskt, men det avhenger av hvor mange dager man er DPO, og jeg var ganske mange :)

Anonymkode: a0484...7e9

Skrevet

Jeg fikk aldri positiv strek med testene fra Normal😅 Var blendahvite lenge etter IKM.. men fikk positiv strek med babyplan sine og er i uke 32 nå:)

Anonymkode: f4336...82f

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Noen som har erfaring med strimmel testene fra Normal? Tatt 4stk, ser strek på alle men den er såsi usynlig

Hva koster de? 

Anonymkode: 6de6e...159

Gjest vilveldigblimamma
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg fikk aldri positiv strek med testene fra Normal😅 Var blendahvite lenge etter IKM.. men fikk positiv strek med babyplan sine og er i uke 32 nå:)

fikk du positiv med babyplan samtidig som du fikk negativ med normal testene? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva koster de? 

Anonymkode: 6de6e...159

5stk for 49kr 

Skrevet

De ga ultrasvake streker. Elendige tester. Selv i uke 5-6 ga de svake streker. Så anbefaler de ikke. Du blir unødvendig bekymret. 

Anonymkode: a00bc...b46

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Personlig liker jeg best disse. Babyplan

Anonymkode: d9528...5cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De ga ultrasvake streker. Elendige tester. Selv i uke 5-6 ga de svake streker. Så anbefaler de ikke. Du blir unødvendig bekymret. 

Anonymkode: a00bc...b46

Jeg testet positivt veldig svakt med dem (3 stk)  på kvelds urin og negativt på morning. Testet idag negativt på morning med dem men også med cb. Er det sjangs for at jeg er gravid da? bare at jeg tester for tidlig? 

Skrevet

Funket greit for meg, men jeg ventet til 2 dager etter IKM med å teste. Fikk da ganske grei strek. Skulle jeg testet tidligere, ville jeg kanskje brukt litt mer penger, for ikke å bli plaget med falsk negativ. 

Anonymkode: 5054a...9f6

Skrevet
vilveldigblimamma skrev (17 timer siden):

fikk du positiv med babyplan samtidig som du fikk negativ med normal testene? 

Ja, fikk kjempesterk strek med de andre testene.. Utrolig merkelig!

• 4 uker senere...
Skrevet

Fikk veldig tydelig strek m/ test fra Normal, så funket fint for meg :) Var da 5+1 uker på vei 

Anonymkode: 99b5d...d3f

Skrevet

Jeg fikk veldig sterk strek med både strimler og de som selges i 2-pakning. Etter spontanabort ble den stadig svakere, men både da og neste gang jeg ble gravid har strekene vært svært sterke. 

Anonymkode: 5b631...356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...