Gå til innhold

Har du noen erfaringer med dating som gjør deg sint og sur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Del historier.

Det er kanskje mer korrekt å si at jeg er sint på meg selv. Skikkelig sint.

Jeg datet en fyr som lurte meg med bilder av seg selv i dress og med helt ekstremt spill på empati. Han sa at han ble sett på av andre som en visjonær ( ja, tenkte rødt flagg da ) og at han var veldig engasjert i urett i samfunnet, og veldig omsorgsfull.  

Vi sluttet å date da jeg blakket meg ut på han. Han ville treffe meg mer, men sa at han heller ikke hadde følelser. han ville ha sex. rødt flagg her da han faktisk innrømmet at han ville treffe meg for å bruke meg for kroppen min. Han tenkte vel det var ok for meg.  

Jeg avsluttet det hele. Så startet det, ville han låne penger, og han betalte meg alltid tilbake det er ikke det. han lånte 1000 til 500 kr i mnd. Hver måned en periode. Jeg tenkte at stakkars han har nok ikke penger til mat, og han har også barn som meg, så jeg lånte han pengene. Men det viste seg at han brukte de opp på sosiale treff. Jeg ble alltid den han gikk til, tilogmed før sin egen familie.  

Jeg ble så forbannet til slutt ( på meg selv, som alltid sa ja, tilogmed når jeg egentlig var blakk og måtte ta fra sparepengene. Han sendte meg beskjeder og snakket mye med meg, jeg er enslig og ensom og han visste det godt. han er god på å lytte og så kom alltid spørsmålet til slutt, kan du låne meg penger. ) 

Dette blir vel ganske gjenkjennelig, men dette er altså en fyr som gir seg ut for å være veldig empatisk, men som egentlig ikke greier å ta noe ansvar for egen økonomi eller eget liv. Jeg er så sint og sur for at jeg blandet meg bort i denne fyren, lot meg tråkke på, og har for lengst slettet han. men kanskje det kan være en advarsel for andre. 

Anonymkode: 54496...8c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

eg avsluttet det hele. Så startet det, ville han låne penger, og han betalte meg alltid tilbake det er ikke det. han lånte 1000 til 500 kr i mnd. Hver måned en periode. Jeg tenkte at stakkars han har nok ikke penger til mat, og han har også barn som meg, så jeg lånte han pengene. Men det viste seg at han brukte de opp på sosiale treff. Jeg ble alltid den han gikk til, tilogmed før sin egen familie.  

Ja men da kan du ikke være sint på daten, en patetisk figur. Du lånte han penger etter det var slutt? Uansett om jeg hadde datet en kvinne og hun ville låne penger? Et enormt rødt flagg, det er bare ikke noe du spør om uten du her helt pukka nødt og da som oftest fra familie. Selv da sitter det langt inne. Du skulle bare sagt at du hadde det trangt selv, og ikke kunne låne han noe. Mega tabbe :) Man lærer så lenge man lever. Nei jeg har aldri vært sint på en date, blitt dumpet og dumpet, men aldri sint. Trist har jeg vært.

• Liker 2
Skrevet

Du ble manipulert og presset så du har all grunn til å være sint. Det er ikke din feil

Jeg er sint på de som har voldtatt meg, slått meg, løyet, og ja en som bare snyltet og var sammen med meg for penger. 

Og en jeg datet som stemte Frp og sa at han ikke så noe galt i å være rasist. Da var jeg sint da haha.. 

Anonymkode: 19c72...b83

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Del historier.

Det er kanskje mer korrekt å si at jeg er sint på meg selv. Skikkelig sint.

Jeg datet en fyr som lurte meg med bilder av seg selv i dress og med helt ekstremt spill på empati. Han sa at han ble sett på av andre som en visjonær ( ja, tenkte rødt flagg da ) og at han var veldig engasjert i urett i samfunnet, og veldig omsorgsfull.  

Vi sluttet å date da jeg blakket meg ut på han. Han ville treffe meg mer, men sa at han heller ikke hadde følelser. han ville ha sex. rødt flagg her da han faktisk innrømmet at han ville treffe meg for å bruke meg for kroppen min. Han tenkte vel det var ok for meg.  

Jeg avsluttet det hele. Så startet det, ville han låne penger, og han betalte meg alltid tilbake det er ikke det. han lånte 1000 til 500 kr i mnd. Hver måned en periode. Jeg tenkte at stakkars han har nok ikke penger til mat, og han har også barn som meg, så jeg lånte han pengene. Men det viste seg at han brukte de opp på sosiale treff. Jeg ble alltid den han gikk til, tilogmed før sin egen familie.  

Jeg ble så forbannet til slutt ( på meg selv, som alltid sa ja, tilogmed når jeg egentlig var blakk og måtte ta fra sparepengene. Han sendte meg beskjeder og snakket mye med meg, jeg er enslig og ensom og han visste det godt. han er god på å lytte og så kom alltid spørsmålet til slutt, kan du låne meg penger. ) 

Dette blir vel ganske gjenkjennelig, men dette er altså en fyr som gir seg ut for å være veldig empatisk, men som egentlig ikke greier å ta noe ansvar for egen økonomi eller eget liv. Jeg er så sint og sur for at jeg blandet meg bort i denne fyren, lot meg tråkke på, og har for lengst slettet han. men kanskje det kan være en advarsel for andre. 

Har vi datet samme mann? Begynner navnet på M? 

Anonymkode: c1903...a3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har vi datet samme mann? Begynner navnet på M? 

Anonymkode: c1903...a3c

Nei, ikke m.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...