Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier vel sitt😊🎄🎄🎄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro i januar?

Anonymkode: 29ff2...ccf

• Liker 5
Skrevet

Hele året

Anonymkode: 979a0...204

Skrevet

Ikea har falske juletrær alerede. Jeg var i butikken min, og det var full jul. Pepperkakedeig, julepynt, adventsstjerner, hele pakka.

Skrevet
ops2 skrev (Akkurat nå):

Ikea har falske juletrær alerede. Jeg var i butikken min, og det var full jul. Pepperkakedeig, julepynt, adventsstjerner, hele pakka.

Spørsmålet var salg på juletrær

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Spørsmålet var salg på juletrær

Jeg leste det, men jeg tenkte at hun ordla seg feil. Jeg kan ikke tenke meg at noen spør etter "salg på" juletrær i november.

Men greit nok, la meg spille med... skal hun ha jultrær på salg, så blir det tidligst i romjula. Eller januar.

• Liker 3
Skrevet
ops2 skrev (1 minutt siden):

Jeg leste det, men jeg tenkte at hun ordla seg feil. Jeg kan ikke tenke meg at noen spør etter "salg på" juletrær i november.

Men greit nok, la meg spille med... skal hun ha jultrær på salg, så blir det tidligst i romjula. Eller januar.

Neida er salg nå også

Skrevet

Europris bruker å ha kampanje på juletrær i flere omganger. Helgekupp og sånn. Vi kjøpte vårt i begynnelsen av desember, da var det 30% avslag.

Anonymkode: 76aa0...a3e

• Liker 1
Skrevet

Rusta hadde salg på dem nå 

Anonymkode: f1544...001

Skrevet

Kjøpte på FEEL på 50% før jul for to år siden. 

Anonymkode: 13d51...c9b

Skrevet

Mener jeg kjøpte på tilbud en ukes tid før jul i forfjor, på Europris. 

Anonymkode: 2e8ac...af8

Skrevet

Det varierer men det er alltid salg etter jul. Jeg kjøpte et gigantisk og fint et i januar på 70 %. 

Anonymkode: 7b07d...409

Skrevet

Jeg satset på salg etter jul i fjor, men ble kjempeskuffa. Så ut som om de fleste lot dem gå for 30% de to siste ukene før jul. Så der fikk jeg for å ha "is i magen" , blir ny jakt i år, FØR jul.

Anonymkode: 932a4...fb0

Skrevet
On 11/7/2021 at 8:43 PM, ops2 said:

Jeg mente salg ja🙈 Har blitt fortalt at det er tilbud før jul. I fjor ventet jeg til etter jul og syns det var veldig utplukket! Det er dyrt, så kan jo prøve å finne et tilbud når man først skal ha ett nytt tre..

Skrevet

Kjøpte mitt falske juletre i black friday helgen til 50%

Anonymkode: 04e2a...887

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...