AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Hvordan skille de seriøse fra de useriøse på forumene?? 🤔 Anonymkode: 021af...de6
Silva Pluvialis Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Jeg ville ikke stolt på noen klarsynte over et forum. Folk kan gi seg ut for å være hvem som helst her. Det er rett og slett umulig å skille. 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Jeg ville ikke stolt på noen klarsynte over et forum. Folk kan gi seg ut for å være hvem som helst her. Det er rett og slett umulig å skille. Jeg tenker at KG har mange useriøse følgere. Det er ingen grupper, kun tråder folk kan svare på… og sant som du sier. Folk kan gi seg ut for å være hvem som helst, spes når man kan skrive anonymt! 👍 Anonymkode: 021af...de6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 Jeg er seriøs, men henger ikke her fast. Det er altfor mye negativ energi og generelt lavt nivå her inne til at det er bra for meg. Anonymkode: 78795...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 Og til spørsmålet ditt, det er der du må bruke din egen intuisjon. Det er kun du som kan avgjøre hva som evt er sant eller ikke når alt kommer til alt. Og spesielt her inne er det nok mange som ønsker å booste egoet sitt, men innimellom også noen som er mer integrert og stødig. Etter det jeg har observert. Anonymkode: 78795...3e6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Jeg skulle gjerne sett beskrevet en pålitelig teknikk for å skille seriøse og useriøse trollmenn og spåkoner fra hverandre. Anonymkode: 1416e...588 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skulle gjerne sett beskrevet en pålitelig teknikk for å skille seriøse og useriøse trollmenn og spåkoner fra hverandre. Anonymkode: 1416e...588 Her er basisen for alle pålitelige teknikker: 1. Jorde deg. Dvs, at du kjenner at du er i kroppen, her og nå. Du kan se for deg at du sender røtter fra føttene dine ned i jorden, eller bare kjenne at du kan bevege tærne dine, og du legger merke til lyder rundt deg, hvor du er akkurat nå. 2. Pust rolig og avslappet. La pusten bli saktere og dypere uten å presse. Fokuser på hjertet ditt, lag et bilde eller en lyd i hodet ditt av at det blir større, mykner og slår seg på. La energien i hjertet og brystet vokse, hold fokuset her. Du kan holde hendene over hjertet om du vil. 3. Be om klargjøring, svar på spørsmål, hjelp til hva enn du trenger gjennom hjerteportalen din. Hvis du føler for det kan du spørre lyset/ditt høyere selv/Jesus/Gud/Yoda, hvem du vil, det som kjennes riktig for deg. Du må være åpen og nysgjerrig, ikke være desperat etter et bestemt svar. Deretter, Lytt. Svarene kan komme i alle sanser, det er helt individuelt. En sang, en tanke, et bilde, en følelse, en viten, en kombinasjon av disse tingene. Lytt uten å dømme hva en som kommer opp, uten å verken avvise eller være avhengig av det. Og øv, øv, øv. Det er sånn vi lærer. Bruk alle situasjoner som en mulighet til å trene på dette i ditt indre. Anonymkode: 78795...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Her er basisen for alle pålitelige teknikker: 1. Jorde deg. Dvs, at du kjenner at du er i kroppen, her og nå. Du kan se for deg at du sender røtter fra føttene dine ned i jorden, eller bare kjenne at du kan bevege tærne dine, og du legger merke til lyder rundt deg, hvor du er akkurat nå. 2. Pust rolig og avslappet. La pusten bli saktere og dypere uten å presse. Fokuser på hjertet ditt, lag et bilde eller en lyd i hodet ditt av at det blir større, mykner og slår seg på. La energien i hjertet og brystet vokse, hold fokuset her. Du kan holde hendene over hjertet om du vil. 3. Be om klargjøring, svar på spørsmål, hjelp til hva enn du trenger gjennom hjerteportalen din. Hvis du føler for det kan du spørre lyset/ditt høyere selv/Jesus/Gud/Yoda, hvem du vil, det som kjennes riktig for deg. Du må være åpen og nysgjerrig, ikke være desperat etter et bestemt svar. Deretter, Lytt. Svarene kan komme i alle sanser, det er helt individuelt. En sang, en tanke, et bilde, en følelse, en viten, en kombinasjon av disse tingene. Lytt uten å dømme hva en som kommer opp, uten å verken avvise eller være avhengig av det. Og øv, øv, øv. Det er sånn vi lærer. Bruk alle situasjoner som en mulighet til å trene på dette i ditt indre. Anonymkode: 78795...3e6 Ingenting av dette er pålitelig. Dette er denne typen tillit til egen intuisjon som får folk til å ta idiotisk valg gang på gang. Anonymkode: 1416e...588 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 En viktig detalj som mange alternative ser bort fra. Jording betyr å være tilstede i dagens virkelighet. Kort fortalt: kropp, sinn og bevissthet er 100% tilstede i nuet og er 100% tilstede i eget liv og ståsted. Først da kan de være en god alternativ veileder/healer. De fleste er ganske fluffy og de speiler egentlig seg selv ved å visualisere at de har røtter fremfor å ha det. Kanskje Martha og hennes bifile venn fra USA er er godt eksempel på en type tilstedeværelse som gir zero. Søk etter personer med jording. Anonymkode: d1c25...20d
Entern Skrevet 8. november 2021 #11 Skrevet 8. november 2021 Gjenferdet skrev (13 timer siden): Jeg ville ikke stolt på noen klarsynte over et forum. Folk kan gi seg ut for å være hvem som helst her. Det er rett og slett umulig å skille. Enig med deg. Det er vanskelig nok å skille ærlige folk og svindlere ansikt til ansikt...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #12 Skrevet 8. november 2021 Jeg er seriøs, men det komme jo an på hva du legger i det å være seriøs. Anonymkode: 77c68...283
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #13 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er seriøs, men det komme jo an på hva du legger i det å være seriøs. Anonymkode: 77c68...283 Om folk vet hva de gjør! Anonymkode: 021af...de6
Gjest Lawyam Skrevet 8. november 2021 #14 Skrevet 8. november 2021 Jeg har sett 1; High Priestess som den eneste som kan virke å være i nærheten. De som 'trekker et kort' kan du bare glemme. Det gjør du like godt selv. De som ber om spørsmål og svarer på alle i løpet av en kveld kan du også glemme. De øver seg. Seriøse og erfarne klarsynte sliter med å spå mange en dag siden de trenger påfyll og pauser mellom slagene for å gjøre en god jobb og kunne konsentrere seg og har lite behov for å kjøre 'samlebåndspådommer' på et forum. De som har tid til det - eller ork - er ikke erfarne. De har bare lite å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #15 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om folk vet hva de gjør! Anonymkode: 021af...de6 Jeg jobber på telefon og healer folk privat. Jeg bruker ikke kort, pendel eller andre hjelpemidler. Men kun det jeg får inn. Det er jo selvfølgelig ikke alt man kan svare på, og hele fremtiden er ikke bestemt. Har fått mye rart på fremtid, men prøver å fokusere på hvordan kunder kan få det best her og nå. Da jobber jeg mye med fortid for å løse opp i traumer, og det utfall av valg de ønsker å ta og gir råd om hva som er best for dem å gjøre Anonymkode: 77c68...283
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #16 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg jobber på telefon og healer folk privat. Jeg bruker ikke kort, pendel eller andre hjelpemidler. Men kun det jeg får inn. Det er jo selvfølgelig ikke alt man kan svare på, og hele fremtiden er ikke bestemt. Har fått mye rart på fremtid, men prøver å fokusere på hvordan kunder kan få det best her og nå. Da jobber jeg mye med fortid for å løse opp i traumer, og det utfall av valg de ønsker å ta og gir råd om hva som er best for dem å gjøre Anonymkode: 77c68...283 Det skulle stå "rett" og ikke "rart " Anonymkode: 77c68...283
Gjest The High Priestess Skrevet 8. november 2021 #17 Skrevet 8. november 2021 Lawyam skrev (6 timer siden): Jeg har sett 1; High Priestess som den eneste som kan virke å være i nærheten. De som 'trekker et kort' kan du bare glemme. Det gjør du like godt selv. De som ber om spørsmål og svarer på alle i løpet av en kveld kan du også glemme. De øver seg. Seriøse og erfarne klarsynte sliter med å spå mange en dag siden de trenger påfyll og pauser mellom slagene for å gjøre en god jobb og kunne konsentrere seg og har lite behov for å kjøre 'samlebåndspådommer' på et forum. De som har tid til det - eller ork - er ikke erfarne. De har bare lite å gjøre. Takk for at du nevnte meg her! Vil absolutt påstå at jeg er seriøs på dette området ja - men jeg bruker i stor grad mine "evner" på meg selv og ikke på andre! Jeg har en sterk intuitiv evne, og bruker intuisjon i stor grad når jeg legger kort, selv om jeg også integrerer kortenes betydning selvsagt, men det handler jo om å se kortene i sammenheng. De forteller en historie. Jeg legger stort sett bare kort på meg selv, for å bedre egen refleksjon over eget liv og hvilke dører som kan åpnes eller lukkes, eller hvilke situasjoner som kan oppstå. Det kan hende at jeg legger kort på andre etterhvert, men da skal jeg føle meg virkelig trygg på det jeg driver med, og jeg kommer i så fall aldri til å ta betalt for det. Det er en gave jeg har, og det skal jeg ikke utnytte andre for.. Jeg tror det er mange svindlere der ute. Og for all del; aldri stol på "kort" som legges anonymt på KG.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #18 Skrevet 8. november 2021 Jeg også det er vanskelig. Hver gang jeg finner en regndanser eller en vodooshaman så viser det seg at de er useriøse. Er så lei! Hvor finner man seriøse heksedoktorer? Anonymkode: b4822...776
Gjest Alterego666 Skrevet 9. november 2021 #19 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (På 7.11.2021 den 20.01): Hvordan skille de seriøse fra de useriøse på forumene?? 🤔 Anonymkode: 021af...de6 Enkel grunnregel: All religiøsitet er ikke-verifiserbart og ikke-validerbart føleri. -> All religion representerer alternative verdensanskuelser. Det er ca 3000 gudeskikkelser og de største religionene er monoteistiske og anerkjenner ikke andre guder. Ikke rart folk løper rundt og slår hverandre i hodet med klubber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå