Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det varsles store forsinkelser på grunn av altfor få containere og altfor mye skiptrafikk. Så hvor tidlig er dere ute med gavene?

Jeg for min del bestilte julekort forrige uke og skal ut og handle gaver i morgen. Jeg håper jeg er ferdig med gavene før midten av november for en del skal sendes til utlandet og da håper jeg at de kommer i tide :)

Anonymkode: 2ca90...6dc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ferdig med alle utenom mannen. Orker ikke å drive med shopping samtidig som alle andre, så var tidlig ute og bestilte på nett. Alt er pakket og klart:)

• Liker 2
Skrevet

Er snart ferdig. Har ikke hatt noe annet valg grunnet flytting så derfor står nesten alle pakkene ferdig pakket inn allerede. Mangler et par flasker vin og noe snacks til et par julekurver bare

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har kjøpt 11 stk, har 6 igjen. Pluss ti kalendergaver til minsten.

Endret av Lorieen
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er stort sett helt ferdig. 

Anonymkode: e67c3...efe

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare kjøpt 7 gaver hittil.

Svigermor og min mors gave er i boks, pluss noe småtteri til barna. Ellers er ingenting planlagt. 

Anonymkode: dbe42...6cb

• Liker 1
Skrevet

Driver med gaver jeg strikker selv, men har ikke handlet noen enda. Begynt med liste med forslag til gaver så jeg ikke er helt blank når jeg skal handle. 

Skrevet

Jeg har bare kjøpt en julegave, men titter litt på nettet innimellom. 

Skrevet

Har kjøpt godt over halvparten (24 stk)

Anonymkode: 6d3da...c48

• Liker 1
Skrevet

Herregud så mange gaver dere kjøper! Hvorfor ikke redusere litt? Jeg har ambisjoner om kun å gi lagde eller brukte gaver i år. Barnebarna deres takker meg.

Anonymkode: 79d0e...7ed

• Liker 2
Skrevet

Fikser gaver til 7 stk. Ferdig med 5 av de.

Anonymkode: 59aff...a62

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herregud så mange gaver dere kjøper! Hvorfor ikke redusere litt? Jeg har ambisjoner om kun å gi lagde eller brukte gaver i år. Barnebarna deres takker meg.

Så fint for deg,ø! Så gjør vi det på dn annen måte 

Anonymkode: 6d3da...c48

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer jo litt an på størrelsen på familien da. Jeg har 14 tantebarn og 6 søsken. Jeg gidder ikke være en dust å kjøpe gaver til halvparten av dem bare. 

Anonymkode: 4578e...ab1

• Liker 6
Skrevet

Jeg er nesten ferdig ja. Jeg er nødt til å handle på nett (kommer meg ikke i butikker), og da må man starte tidlig før det blir kaos. 

Skulle gjerne ha lagd selv, men det får jeg ikke gjort i år.

Anonymkode: 9aed0...f15

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Om ein kjøper brukte gåver eller lagar gåvene, so må det jo kjøpast likevell? 

Vi har ein del strikka julegåver å gje i år, men garnet må jo kjøpast. Mor mi ønskar seg eit veggteppe ho fann på Finn, det må jo kjøpast. Ingen har sagt noko om at gåvene er flunkande nye heller. 

Å redusere gåvene er ikkje enkelt heller, har ein del tantebarn, skal ein då berre kjøpe til favoritten? 

• Liker 4
Skrevet

Ellers- er snart ferdig. Har igjen til dottera og kona. 
+ at kona skal strikke ein gensar til gåve, ellers er eg straks ferdig. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har kjøpt en, mange igjen. 

Skrevet

Jeg skal bare gi til 13 stk i år. Jeg syns det er få, for det har minket en del de siste årene pga dødsfall og skilsmisser. Nå er jeg godt i gang, mangler bare gaver til 3 stk.

Skrevet

Har 7 igjen, og det blir vel 7 vinflasker. 

Anonymkode: f169b...da6

Skrevet

Jeg er ferdig med alle unntatt 2, men vet hva jeg skal kjøpe. Orker ikke å stresse med gavemas nå som vi flytter i november og har termin i desember.

Anonymkode: bccc8...1f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...