Gå til innhold

Hvilken farge på barnevogn? Har det noe å si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe jeg bør tenke på ved fargevalg?

Anonymkode: ce9a9...477

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt svart.. fordi de blir fort skitne og passer begge kjønn

Skrevet

Sort falmer raskt. Hvit blir raskt skitten.

Anonymkode: f8610...e95

• Liker 3
Skrevet

Mørk grå :) slipper at støvet/søl vises på sommeren og veisaltet på vinteren :)  Synes beige er veldig fint da, kjøper nok det når nummer to kommer

Anonymkode: 40555...bad

• Liker 3
Skrevet

Lys grå eller lignende lys farge. Blir ikke så varm i sola

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en Bugaboo og hadde egentlig tenkt å kjøpe brukt men det var så mange solblekede på Finn som var blitt skikkelig stygge så kjøpte ny i stedet. De svarte var desidert verst, så jeg kjøpte grå. Kalesjen blir jo litt bleket den også, men ikke så ille som de som lå til salgs. Hadde en brun før i «skinn» og den så omtrent ut som ny selv om den var brukt til to barn. 

Anonymkode: 56530...85f

Skrevet

En tydelig farge. Om noe skulle skje når dere er ute å triller er det lettere å se i grøft feks enn en mørk vogn. Gjelder også bilsete

Anonymkode: 6290b...525

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En tydelig farge. Om noe skulle skje når dere er ute å triller er det lettere å se i grøft feks enn en mørk vogn. Gjelder også bilsete

Anonymkode: 6290b...525

De fleste vogner har refleks. Og man bør også bruke refleks selv, og gjerne feste noen ekstra på vognen. 

Jeg ville valgt lys/mellomgråmelert. Da ser man ikke så mye flekker og skitt, passer til begge kjønn, og det blir ikke så varmt inni. Og lett å selge fordi den er så nøytral. 

Og sett uansett på ekstra reflekser. 

• Liker 3
Skrevet

Veldig viktig ja, hvis vognen er rosa blir barnet homo

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte en knall farge, mannen sa at da syns den i trafikken, selv på dagtid. Ikke falmet etter to barn

Anonymkode: 21ab0...009

• Liker 1
Skrevet

Ønske fra bilist: gjerne en vogn med farge og tydelige ekstra reflekser, slik at den syns like godt på dagtid som på kveldstid. Svarte og grå vogner forsvinner raskt i mylderet av andre inntrykk.

Anonymkode: 067fa...b06

• Liker 1
Skrevet

Vi har hatt svart/mørkegrå vogn og har ikke opplevd at den ble solbleket. 

Men har ei venninne med knallfargede vogn, og jeg ser henne alltid på lang avstand når vi skal møtes! Veldig praktisk i grunn. Sikkert enkelt for storesøsken å kjenne igjen også om man tenker den skal brukes til flere.

Anonymkode: d543e...19a

• Liker 1
Skrevet

Grå. Svart falmer, hvite og vogner i sterke farger blir fort skitne og stygge. Jeg har til gjengjeld kjøpt et gult regntrekk med refleks fra Tinkafu slik at vi vises godt i regnvær og mørke. 

Anonymkode: 002d7...7b9

• Liker 2
Skrevet
Milky skrev (47 minutter siden):

Jeg har kjøpt svart.. fordi de blir fort skitne og passer begge kjønn

Haha

Anonymkode: 46bdd...ab1

Skrevet

Har hatt svart vogn og blå vogn. Ingen av de ble falmet. Kanskje det har noe å si hvilket merke du kjøper? Jeg hadde emmaljunga 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha

Anonymkode: 46bdd...ab1

?

• Liker 1
Skrevet

Det er jo en smakssak.

Ikke ha helt hvitt/lyst inni kalesjen bare- det blir veldig lyst for øynene til babyen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...