Gå til innhold

Til litt dere menn som er litt sjenerte og "bakpå" hvordan vil dere bli forført?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en som er veldig bakpå. Viser oppriktig interesse for meg, men er litt sjenert på sexfronten, og den vanlige "Kom så skal jeg knulle vettet av deg" skremmer han mer enn det tenner han. Når jeg spør hva han tenner på er svaret alltid "deg",og vil ikke si noe mer om det. Så hva kan jeg gjøre for å piffe opp sexlivet og forføre ham uten å bli for voldsom? 😅

Anonymkode: 4dc08...e66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er tilbakeholden og sjenert, så er det ikke sikkert han strutter av selvtillit. Og da er man kanskje ikke så sikker på at man vil bli knullet vettet av.

Start rolig og ta det derfra.

Anonymkode: 6286f...2ad

• Liker 2
Skrevet

Si at du liker han.

Spør han hva han synes om deg.

Anonymkode: 79b89...322

Skrevet

Han høres ut som en beta tøffel. Og du kommer garantert til å bli lei av han etterhvert da han allerede høres så kjedelig ut fra det lille du beskriver at jeg unner deg noen andre. 

«Kom så skal jeg knulle vettet av deg» er preferert måte å bli forført på for de aller fleste menn. Så har du jo noen skjøre sarte sjeler uten selvtillit og som har prøvd å friendzone seg til sengs med damer siden de var 15, uten noe videre hell. 

Anonymkode: be1cf...449

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dater en som er veldig bakpå. Viser oppriktig interesse for meg, men er litt sjenert på sexfronten, og den vanlige "Kom så skal jeg knulle vettet av deg" skremmer han mer enn det tenner han. Når jeg spør hva han tenner på er svaret alltid "deg",og vil ikke si noe mer om det. Så hva kan jeg gjøre for å piffe opp sexlivet og forføre ham uten å bli for voldsom? 😅

Anonymkode: 4dc08...e66

Er det så rart? Oss sjenerte, men hyggelige menn får jo aldri fitte. Damene er mer opptatt med utenlandske menn og chad… Så klart sitter vi med litt erfaring når deg gjelder sex 

Anonymkode: 3475d...af9

Skrevet

Noen av oss ønsker å beholde det lille vettet vi har igjen.

Snu litt på det, hva om kvinnen er litt bakpå fordi hun er sjenert. Så kommer det en kjekkas å sier: kom så skal jeg knulle vettet av deg! Da kan du ta deg faen på at det hadde gått alarm med sirener og blinkende lys i alle regnbuens farger om seksuell trakassering og mee-too. 

Ikke rart vi ikke tør å være frempå i dagen samfunn.

Hadde det vært meg som noen ønsket å forføre, hadde jeg ønsket at hun stilte opp i sexy matchende undertøy,  ikke sa så mye, men heller viste meg hva hun ønsket. 

Anonymkode: 3f3cb...11b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...