Catch-22 Skrevet 18. mai #21 Skrevet 18. mai Harry styles - sign of the times Harry styles - matilda bastille - oblivion The band perry - if i die young Lord huron - the night we met ja, jeg griner hele tia ❤️🩹🫠🥲
AnonymBruker Skrevet 18. mai #22 Skrevet 18. mai Vera Lynn - We'll meet again. Spilte den i begravelsen til faren min i 2020 og til dags dato trenger jeg bare å høre introen også er vannkrana i gang. Anonymkode: 40a6b...b52 1 1
Duff Skrevet 18. mai #23 Skrevet 18. mai (endret) Roxett Spending my time og Things will never be the same...det var det korte svaret. Endret 19. mai av Duff
AnonymBruker Skrevet 19. mai #26 Skrevet 19. mai Denne. Tolker den som at den handler om depresjon og selvmord: Anonymkode: 7bbf4...e34
AnonymBruker Skrevet 19. mai #28 Skrevet 19. mai Håll ut, med Bo Kaspers og Christel Alsos. Aner ikke hvorfor, det er ikke teksten som gjør det, men akkordene og orgelet som tydeligvis trigger ett eller annet fra barndommen eller noe slikt. Ja, og så "Vesleblakken", selvfølgelig. Anonymkode: cf2d6...c95
jukkapalme Skrevet 21. mai #29 Skrevet 21. mai Puff the magic dragon Vesleblakken Here without you - 3 doors down Some die young - Laleh Cats in the cradle Mye av musikken fra Titanic, spesielt the dream som spilles når Rose sovner inn
AnonymBruker Skrevet 22. mai #32 Skrevet 22. mai Adagio for Strings. Samuel Barber. Anonymkode: 06a42...f06
AnonymBruker Skrevet 22. mai #35 Skrevet 22. mai Den siste tiden av jeg grint mye til de fleste av låtene på plata «Säg ingenting till mig» av Melissa Horn, spesielt «Lät du henne komma närmre», og «Taken» av Kakkmaddafakka. Anonymkode: 8b5f2...c06
AnonymBruker Skrevet 23. mai #36 Skrevet 23. mai Stemmer i Adagio for strings. Både orkestervarianten og Tiësto sin. Ellers så presser tårene seg lett på av vakker og trist instrumental musikk. Spesielt cello treffer meg godt i labiliteten Anonymkode: 701ac...562
MollyJones Skrevet 23. mai #37 Skrevet 23. mai Klarer aldri siste versjet og refrenget av "Nattens sønner" av Klovner i kamp uten å ty til tårene.
AnonymBruker Skrevet 23. mai #38 Skrevet 23. mai Leave the light on av Beth Hart. Den er som et vindu inn i sjelen, tankene og erfaringene til et menneske som har hatt en barndom preget av misbruk, og hvordan dette former vedkommende gjennom livet. Jeg har ikke opplevd lignende selv, og kan sånn sett ikke relatere, men den er så sann og presis i formidlingen at det nesten gjør vondt, selv om musikken er fin. https://youtu.be/nrXwxkTKVoc?feature=shared Anonymkode: e9528...cb2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #39 Skrevet 23. mai Forever young av Alphaville. Anonymkode: 082ea...983
AnonymBruker Skrevet 23. mai #40 Skrevet 23. mai Himmelhøge sti. Sigvart Dagsland Jeg glemmer deg aldri. Emma Steinbakken Anonymkode: 81af4...0d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå