Gå til innhold

Vill bli gravid, men har inte fått m🩸nsen sedan April, hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag och min käraste är sugna på en liten 🥰, så jag slutade med mina p-piller i April nu i år. 

Det brukar ju ta en tid för kroppen att ”återställa” sig, men nu har det gått över 6 månader och jag har fortfarande inte fått någon mens ännu.

(Är inte heller gravid, har testat mig.)

Borde jag gå till legen? 

Anonymkode: f25c8...f86

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jag och min käraste är sugna på en liten 🥰, så jag slutade med mina p-piller i April nu i år. 

Det brukar ju ta en tid för kroppen att ”återställa” sig, men nu har det gått över 6 månader och jag har fortfarande inte fått någon mens ännu.

Borde jag gå till legen? 

Hei!

Jeg sluttet på pillen juni 2020, fortsatt ikke fått tilbake menstruasjon. Fikk først hjelp nå, nettopp begynt på Provera og Letrozol.  Ville oppsøkt privat gynekolog om jeg var deg, ting tar ofte lang tid når det kommer til utredning. Om du ikke har mulighet til privat ville jeg iallfall oppsøkt fastlegen

Anonymkode: 76578...b1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Borde jag gå till legen? 

Fra jeg sluttet etter 10 års bruk, til jeg fikk første mens så gikk det faktisk 1.5 år. Da gikk jeg til gynekolog og fikk hjelp til å få i gang eggløsningen igjen. 

Etter det har jeg vært veldig fruktbar. 

Anonymkode: 583a8...b6d

• Liker 2
Skrevet

Jeg sluttet på p piller bare for å se hvor lang tid det tok før jeg fikk mensen. Nå har det gått over 5 mnd, men var til legen her om dagen og fikk påvist høyt stoffskifte.

Anonymkode: c52e4...40e

Skrevet

Ja gå til legen :)

Anonymkode: d1975...185

Skrevet

Jeg gikk uten mens i 7-8 mnd for ca 2 år siden. Jeg prøvde akupunktur og det satte i gang min kropp :) Hadde ikke det funket hadde jeg selvfølgelig kontaktet legen min igjen (som jeg også hadde kontaktet før jeg prøvde akupunktur). Jeg fikk gå 3 ganger til akupunktøren før kroppen min endelig satte i gang :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...